Einde van een NL motor geschiedenis: WP NL sluit de deuren

Jammer hoor, al die kennis die vertrekt, maar ook de werkgelegenheid.


Inderdaad. :Y

~[offtopic]

Die reacties onder dat artikel. Hopeloos gewoon, net als al die reacties onder Telegraaf artikelen. :X |(

Ik hoop eerlijk waar niet dat dit een doorsnede is van de gemiddelde Nederlandse burger want dan is het beroerd gesteld met ons landje.

~[offtopic]
 
Echt waardeloos nieuws dit!!
Je hoort het helaas te vaak dat bedrijven om zeep worden geholpen door de buitenlandse eigenaar, die er eerst de technologie en vervolgens de stekker uit trekt.
Heeft m.i. weinig met de kredietcrisis te maken, er zijn andere mogelijkheden dan de tent sluiten om daar door heen te komen...
 
Inderdaad. :Y

\[offtopic]

Die reacties onder dat artikel. Hopeloos gewoon, net als al die reacties onder Telegraaf artikelen. :X |(

Ik hoop eerlijk waar niet dat dit een doorsnede is van de gemiddelde Nederlandse burger want dan is het beroerd gesteld met ons landje.

\[offtopic]


wij motorrijders hebben veel vijanden gemaakt zo te lezen
vooral in dijkjes gemeenten :')
 
Omdat ik zelf een *(#&@$ ben kan ik niet gewoon reageren. Eigenlijk durf ik niet motor te rijden, want dan rij ik mezelf dood. Daarom reageer ik me maar af op alle motorrijders. Ik wil ook niet toegeven dat ik in de verkeerde buurt ben gaan wonen en daardoor "overlast" heb van de motoren. Daarnaast sta ik elke dag gefrustreerd in de file en zie de motoren door de file heen rijden.

_O-
 
Dat zat eraan te komen. KTM had alle kennis en een hoop apparatuur meegenomen naar Oostenrijk. Dit was een kwestie van tijd.

Zonde zonde zonde...


grz Thijs
 
:( F#$ck,
Sterkte daar in Malden.
Ik begreep dat de ontwikkel/race afdeling wel gedeeltelijk mag blijven.
 
Klote voor de werknemers daar :(
Maar dit wil niet per definitie zeggen dat de kennis verloren gaat.

Misschien ontstaat er hierdoor wel iets nieuws.
Ik dacht dat de fabrikant van Wilbers ook van HK suspension af kwam, dus met een beetje mazzel komt er nog iets moois uit.

Altijd positief he ;)
 
Jammer. Ik vind het een lelijke actie van ktm. En netals eerder genoemd, heb ik ook het gevoel dat ze de kredietcrisis als smoes gebruiken om er makkelijk onderuit te komen.

Kleine geruststelling, we hebben hp nog :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan