ga wel een keer bij je 'in de leer'On the bright side...je wordt dus al een beetje een posertje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ga wel een keer bij je 'in de leer'On the bright side...je wordt dus al een beetje een posertje?
Ik mis hier heel veel geloof ik, ik wist niet dat je ook lichamelijke kwetsuren had.... sterktefantastisch aanbod, dank je. daarnaast waardeer ik je medeleven van de afgelopen dagen (en gear ook).
probleem is dat ik rechts niets kan; niet lopen dus en mijn rechterarm hangt er deze dagen ook alleen maar aan voor de show
hopelijk is het over een dag of 10 wat beter, misschien dan naar de skb.
ja strak plan, ff iets regelen hierzo met ambulancepersoneelwe gaan een mf-ehbo-meeting doen of zo.
mijn auto is een klein beetje lek , dus ik kom gewoon op m'n brikkie
niet doenmeld zich af
Waarschijnlijk ga ik m'n regenpakkie ook maar weer eens test'n..jajajajajaja....ze komen al tot inkeer.....gewoon tussen de druppels door horrrrrrrr....
Joho, gaan er nou nog mensen met de motor vanuit de Tex? Heb geen zin om stuk om te rijden terwijl er niemand is. Zo ff douchen, stickertje plakken en ik ben weg. (Ik trek nog wel ff me pak aan)
Tot zo???
Joho, gaan er nou nog mensen met de motor vanuit de Tex? Heb geen zin om stuk om te rijden terwijl er niemand is. Zo ff douchen, stickertje plakken en ik ben weg. (Ik trek nog wel ff me pak aan)
Tot zo???