DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

• ossestaartsoep

Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    22
full

Zo, me baas het kantoor uitgejaagd zodat ik weer ff kan MF'en. :+

Ik heb me uitstekend vermaakt. Leuk gereden, gezellige groep. *D

Kwas bij thuiskomst na 515km op de CBR wel compleet gesloopt. :Z

Zeker voor herhaling vatbaar dit. :)

Wel gemerkt dat de kortste route via GPS niet altijd de beste is.... Op de motor over een bos-/fietspad is niet echt optimaal (tenminste niet met mijn motor). :P

Ach ik dacht, dat kleine stukkie over een fietspad wat breed zat is voor een groep van 50 Harley's waarvan 30 met zijspan. Daar moeten ze toch niet zo'n problemen mee hebben }) })

[me] cb rijdt dat stukkie elke week end kent elke hobbel/kuil[/me]

full

het was een topper gister alles was goed geregeld,lekker soeppie gehad en lekker gereden.

MUTS!! :(
Dat was dus ECHT de LAATSTE keer!!! :X
;) :+

En van 'De Das' wens ik helemaal geen commentaar hierop

PS: Wil je een dame geen MUTS noemen! Ze is pas net 18 jaartjes geworden dus wel een beetje op je taal gebruik letten!

"De MUTS" mag natuurlijk wel ;)

Grt,
"De DAS"

Wat bedoel je Dutchie?

Reageren op je GPS... Bospaadjes...Fietspaadjes... Bruggetjes(niet op de kaart)... rijgedrag of was het...

Laat ik niet alles vertellen :X !

Over het bruggetje ja sorry, dat we de tocht 2 weken geleden voorreden lag die brug er nog in. Ik sprak toevallig een kennis van me vandaag die daar familie in de buurt heeft en die wist te vertellen dat die brug er pas donderdag uit is gegaan.
Ik heb zaterdag nog een flink stuk voorgereden maar niet alles. Maar ach het was lekker weer toch O-) ik vond het niet vervelend om een stukkie om te gaan

Ach ik dacht, dat kleine stukkie over een fietspad wat breed zat is voor een groep van 50 Harley's waarvan 30 met zijspan. Daar moeten ze toch niet zo'n problemen mee hebben }) })

[me] cb rijdt dat stukkie elke week end kent elke hobbel/kuil[/me]
Dat stukkie bedoelde ik ook niet. ;)

Ik meen mij te herinneren dat wij, voordat we bij het clubhuis aankwamen ook nog een stukkie bospad gehad hebben, vanaf het fietspad waar we ook niet mochten rijden, met alleen de groep uit Zoetermeer. :P

(Of laat mijn geheugen me nu al in de steek? :? )

Ik meen mij te herinneren dat wij, voordat we bij het clubhuis aankwamen ook nog een stukkie bospad gehad hebben, vanaf het fietspad waar we ook niet mochten rijden, met alleen de groep uit Zoetermeer. :P

Jazeker.. je wordt oud. We hebben over het fietspad gereden een daarna linksaf een weg in die verboden was voor auto's en motorfietsen! O-)
Wat jij gedaan hebt toen Kaasszje en ik aan het zoeken waren weet ik niet :X
;)

Op maandag 14 april 2003 18:56 schreef Dutchie het volgende:Jazeker.. je wordt oud. We hebben over het fietspad gereden een daarna linksaf een weg in die verboden was voor auto's en motorfietsen! O-)
Die liep toch door het bos? :? Twas wel geen zandpad, maar eerste klas asfalt was het ook niet bepaald. :P

Jazeker.. je wordt oud. We hebben over het fietspad gereden een daarna linksaf een weg in die verboden was voor auto's en motorfietsen! O-)
Wat jij gedaan hebt toen Kaasszje en ik aan het zoeken waren weet ik niet :X
;)

Ow daar, dat is de van Tuylweg. Dat is sinds een paar jaar afgesloten voor auto's slaat nergens op want het is ook door de brandweer afgeraden. Maar het staat nog steeds op elke kaart.
en dat stukkie rij ik ook elke dag.
Ga nu ff snel nog een rondje op de CB doen en dan weer fijn vergaderen.

:( maar ja je moet wat overhebben voor je eigen festival.

Kijk anders maar ff op www.koninginnepop.nl

laterz

Was het deze toevallig?
full

Nee, vanaf het fietspad zijn we linksaf de Driehuizerkerkweg opgereden.
We waren dus eigenlijk meteen op de goeie plek gekomen. Helaas wisten we dat
toen nog niet :+

Nee, vanaf het fietspad zijn we linksaf de Driehuizerkerkweg opgereden.
We waren dus eigenlijk meteen op de goeie plek gekomen. Helaas wisten we dat
toen nog niet :+

dan was het waarschijnlijk toch de van Tuylweg.
Maakt niet uit.

MUTS!! :(
Dat was dus ECHT de LAATSTE keer!!! :X
;) :+

En van 'De Das' wens ik helemaal geen commentaar hierop

sorry dutchie, ik zal t nooooooit meer doen O-) maar ik had me wel netjes verbeterd toch :)
je rijdt ook echt subtiel heerlijk. iets wat we niet altijd over kaasszje kunnen zeggen })
en de das: tnx voor je lieve commentaar, gr. De Muts

trouwes ff wat anders, was jullie die gast nog opgevallen op de heenweg in dat rode wrakje, dat met ene hand peuk zat te roken en met andere hand stuur EN kaart vasthad. die zat rustig kaart te lezen terwijl ie met 130 ofzo langs gereden kwam. zo iemand zal toch maar iemand van ons van de weg gereden hebben... brr nie aan denken. die types mogen ze meteen voor altijd van de weg schoppen. eikel. tss

sorry dutchie, ik zal t nooooooit meer doen O-) maar ik had me wel netjes verbeterd toch :)
je rijdt ook echt subtiel heerlijk. iets wat we niet altijd over kaasszje kunnen zeggen })

trouwes ff wat anders, was jullie die gast nog opgevallen op de heenweg in dat rode wrakje, dat met ene hand peuk zat te roken en met andere hand stuur EN kaart vasthad. die zat rustig kaart te lezen terwijl ie met 130 ofzo langs gereden kwam. zo iemand zal toch maar iemand van ons van de weg gereden hebben... brr nie aan denken. die types mogen ze meteen voor altijd van de weg schoppen. eikel. tss
Nou, vooruit dan maar... ik zal maar weer net doen of ik het niet gezien heb O-)
En de Das :r ... wat een slijmbal! :P
Nee, die gast heb ik niet voorbij zien komen. Wel een andere motorrijder met oortjes op z'n helm :+

gaat ie mee dan????????????

Tja dan toch maar weer pijn lijden bij fer achterop.

Ga toch maar aan hem vragen of ie een bnw wil aanschaffen :+

Zeg me waar en wanneer, dan zal ik kijken of ik mede gaat...
:]

Hoorde ik Dutchie ook al over...
Interessant, kan een ieder daarmee mee rijden?
*D dan ben ik uiteraard van de partij

Hoorde ik Dutchie ook al over...
Interessant, kan een ieder daarmee mee rijden?
*D dan ben ik uiteraard van de partij
Nee, natuurlijk mag je daar NIET mee mee rijden. Je hebt toch niet gelest
bij VCZ *D ;) Bovendien kost het geld (€ 7,50) en dat hebbie tochnie :X :+

Nee, natuurlijk mag je daar NIET mee mee rijden. Je hebt toch niet gelest
bij VCZ *D ;) Bovendien kost het geld (€ 7,50) en dat hebbie tochnie :X :+

Heej joh doe eens niet zo onaardig tegen hem, het gaat wel ff om een luxe zittend plekkie op zijn b&w :} :}

Dus Bas, tuuuuuuuuurlijk kan je gewoon mee *D ;)

Heej joh doe eens niet zo onaardig tegen hem, het gaat wel ff om een luxe zittend plekkie op zijn b&w :} :}

Dus Bas, tuuuuuuuuurlijk kan je gewoon mee *D ;)
Wat is eigenbelang toch een sterke drijfveer hè 8-) ;)

En hij weet wie het zegt toch? Beter ik dan iemand met een echte motor :+

7 pleuro 50 da's te doen...

hoe laat spreken we waar af?

BMW POWERRRRRRRRRRRR Rulezzz

Ja ik had die gast nog wel gezien, had nog sterk de neiging ff op zijn raampje te kloppen...

Anyways, ik had met ferko om 10.00 bij rijschool af gesproken...
Dus denk dat ik er iets eerder ga zijn, fietsertje jij om 9.30 dan bij mij, probeer ik jorge daar ook dan te krijgen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan