DvnnT 1.01

Welke soep wil je bij de stop?

• ossestaartsoep

Stemmen: 2 9,1%
  • Groentensoep

Stemmen: 2 9,1%
  • tomatensoep

Stemmen: 12 54,5%
  • goulashsoep

Stemmen: 6 27,3%
  • anders, staat in mijn post

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    22
Tja.. smaken verschillen (gelukkig maar!) Je dacht het al en nu weet je het zeker!
Leuk dat je het toch geprobeerd hebt! Zie het maar als een record poging zuinig rijden ;)
khoop alleen da'k niemand tegen het hoofd heb gestoten met de inhaal acties...
was nooit competetief bedoeld, maar als mensen remmen waar ik nooit rem, dan moet ik er langs... O-)

was een leuke rit op da brommert... :]

organisatie bedankt, de soep was trouwens zeker te vreten!!!

:} :} :} :}

Ik heb net nog even de 'tracklog' uit m'n GPS (tja, je bent en blijft een nurd volgens sommigen hier ;) ) over de eerder ingebrachte route gelegd en op 2 kleine afwijkingen na (brug!! *D ) klopte het helemaal! Dus :} voor de route beschrijving!!

[edit]spelvaud[/edit]

Laatst bewerkt:
Sjips.. ik zie dat ik leuke toer gemist heb :( Ik ben het echt glad vergeten, heb een beetje rond gefietst |( |(

Nou volgende keer dan maar.. '(

Mark

Zo, me baas het kantoor uitgejaagd zodat ik weer ff kan MF'en. :+

Ik heb me uitstekend vermaakt. Leuk gereden, gezellige groep. *D

Kwas bij thuiskomst na 515km op de CBR wel compleet gesloopt. :Z

Zeker voor herhaling vatbaar dit. :)

Wel gemerkt dat de kortste route via GPS niet altijd de beste is.... Op de motor over een bos-/fietspad is niet echt optimaal (tenminste niet met mijn motor). :P

Laatst bewerkt:
Zo, me baas het kantoor uitgejaagd zodat ik weer ff kan MF'en. :+

Ik heb me uitstekend vermaakt. Leuk gereden, gezellige groep. *D

Kwas bij thuiskomst na 515km op de CBR wel compleet gesloopt. :Z

Zeker voor herhaling vatbaar dit. :)

Wel gemerkt dat de kortste route via GPS niet altijd de beste is.... Op de motor over een bos-/fietspad is niet echt optimaal (tenminste niet met mijn motor). :P

:^

Ik kwam er ook al achter dat een Ducati het errug slecht doet als SuperMotard....

:+ :+

Ach ik vond het wel wat hebben al die motoren over dat veel te smalle bospad. Was wel erg blij dat ik niet zelf stuurde want ik denk dat het best lastig is???????
Maar je kan hans ook dankbaar zijn dat ie je ook een stukkie off road heeft laten rijden. Toch ook weer heel leerzaam :+ ;)

Op maandag 14 april 2003 11:46 schreef Lady j het volgende:
Ach ik vond het wel wat hebben al die motoren over dat veel te smalle bospad. Was wel erg blij dat ik niet zelf stuurde want ik denk dat het best lastig is???????
Maar je kan hans ook dankbaar zijn dat ie je ook een stukkie off road heeft laten rijden. Toch ook weer heel leerzaam :+ ;)
Ho ho ho... dat we over het fietspad gingen kwam inderdaad door de GPS, maar dat bospad... dat is niet mijn schuld hoor. Daarvoor moet je bij de organisatie zijn O-)
Kom er net achter dat ik m'n beide kentekenplaat stickers onderweg ben kwijtgeraakt ;( Zeker onder m'n zadel vandaan gewaaid :? |(
De zilveren MF stickers zaten er gelukkig nog wel in.

Op maandag 14 april 2003 10:01 schreef GuZ het volgende:en waar was je dan?
kdag dat ik nog wel ff kon matten met je, maar helaas... ;)

Helaas geen tijd gehad ;( Hele weekend gesleuteld en niet eens gereden :(

En ook niet afgemeld omdat ik hoopte dat ik het misschien nog op tijd af had...

zo nou mag ik eindelijk, gisteraaf ff vriendje gelukkig maken (en mezelf :X ) dus vandaar ikke nie online, half 8 thuis, 8 uur weer de deur uit, dus ging ff nie lukken
organisatie: ik heb genoten, heerlijk tochie en dan zulk weer erbij, beter kan t gewoon nie. gezellig!! en cake viel ook errug in de smaak, alleen de slagroom bij mij nie meer zo toen kaas me onder had gekliedert.
en broodje kroket moest er ook wel heel snel in ineens. lol
dutchie, ik kan je alleen maar gelijk geven als je zegt dat dat ding van je lekker rijdt, bovendien kan ik je ouwelullen subtiele rijstijl wel waarderen. andere bmw trouwes ook errug lekker.
nou mensen, tot de volgende keer!!

gaat ie mee dan????????????

Tja dan toch maar weer pijn lijden bij fer achterop.

Ga toch maar aan hem vragen of ie een bnw wil aanschaffen :+

dutchie, ik kan je alleen maar gelijk geven als je zegt dat dat ding van je lekker rijdt, bovendien kan ik je ouwelullen subtiele rijstijl wel waarderen. andere bmw trouwes ook errug lekker.
MUTS!! :(
Dat was dus ECHT de LAATSTE keer!!! :X
;) :+

En van 'De Das' wens ik helemaal geen commentaar hierop

oke zoals beloofd nog een paar piccies:

full

Wat bedoel je Dutchie?

Reageren op je GPS... Bospaadjes...Fietspaadjes... Bruggetjes(niet op de kaart)... rijgedrag of was het...

Laat ik niet alles vertellen :X !

2x dezelfde hoeft nou ook weer niet.
denk dat ik gister beter niet de kroeg in had moeten gaan :)

Bijlage: 3.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan