Ducati Deel #121 Xmas edition

Je kan de modificatie bij biggelaar bestellen en gemakkelijk zelf plaatsen. Bestaat uit een opvulplaat die achter het pakket komt en een eenzijdig gevoerde plaat.
En een tube hittebestendige kit om de ring vast te lijmen in de korf, althans bij een aluminium korf, maar die heeft een S4RS denk ik wel?
 
Zo, Heino rondje regio:

IMG_6789.jpeg
 
Kreeg gisyer van een maat te horen dat m'n open termijn toch wel lekker klonk :P.
Ja ik vind t ook geweldig hoor ! *O*
Maar helaas lijkt het aantal medeburgers die het ook kan waarderen steeds kleiner te worden -O-
Daarnaast schiet ik nog wel eens de grens over naar de Oosterburen….daar is het nog erger. Bij aanhouding kun je je brommer ter plekke laten staan
 
Ja ik vind t ook geweldig hoor ! *O*
Maar helaas lijkt het aantal medeburgers die het ook kan waarderen steeds kleiner te worden -O-
Daarnaast schiet ik nog wel eens de grens over naar de Oosterburen….daar is het nog erger. Bij aanhouding kun je je brommer ter plekke laten staan
Vanmiddag nog een rondje gaan rijden. Terug op de A16 bij Dordrecht 2 jongens op t viaduct met hun telefoon te filmen. Hadden van karton een bord gemaakt met Revs Please en die op de railing van t viaduct gehangen. Even terug naar zn 2 en vol onder t viaduct door voor ze *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan