Ducati Deel #121 Xmas edition

Die zijn veel te dik. Heb ze ook ooit besteld op mp. Uiteindelijk in de afvalbak. Je moet die hele dunne hebben.
Ik weet het, ik had ze zelfs eerst met ty-raps vastgezet om ze in model te krijgen ,maar die dingen plakken gewoon niet. Maar ze zijn wel erg mooi, met het reliëf erin. Maar ik heb nu weer erop wat ik voorheen al had, die zit goed met drie popnagels.

IMG_20240302_142110_8.jpg
 
Heb nog verteld dat op de A31 een M4 die netjes achter mij aan reed uiteindelijk voorbij ‘vloog’ toen ik naar rechts kon .. :X Was druk richting Oberhausen…..

Ps. Net terug van een ritje naar de ‘Duitse pomp’…
Bekijk bijlage 1982537
Betere prijzen ja…. De Panigale vanmiddag vol getankt voor 2,31 de liter euro 98. Bij een onbemande pomp niet eens aan de snelweg.
 
Ik heb vorige week op een dag prijzen gezien die variërenden van 2,35 tot 2,11 , dat was ook niet langs de snelweg , lijkt me toch dat iemand snel rijk wil worden
Gelukkig dat die 2,11 de pomp dichtbij is
Bij onze woonwijk zag ik 2,26 voor een liter V-Power op de borden staan toen ik naar Dld reed….. :X

Voor de rest geen rijen NL’er voor de pomp, was lekker rustig op de zaterdagavond…_O-

Heb in de 888 nog V-Power van de Italdag van vorig jaar er nog in. Altijd raak de eerste half uurtje ofzo met dat gesputter onderin de toeren. Gelukkig kan ik stoplicht vrij de doorgaande wegen opzoeken en dan de grens over waar je met gemak 100 mag rijden, en dus meer vermogen vraagt ipv de eerste millimeter gashendel stand gebruikt.
 
Gisteren ook maar weer lekker een rondje met de Streerfighter gedaan. Bij terugkomst heel het weekend spontaan verpest… ik dacht ik zet m er even tussen (tussen muur en Panigale). Let teveel op de muur en ga zo met de metalen rand vd spiegel over de tank vd Pani…

IMG_4485.jpeg


IMG_4486.jpeg


Iemand ervaring hoe dit op te lossen? Lakstift, spotrepair…? Ben er goed ziek van in ieder geval :(
 
Auw!

Ik denk dat een schadehersteller dit onzichtbaar en relatief goedkoop weer onzichtbaar kan herstellen. Zou er zelf niet aan beginnen.
M'n maatje is monteur bij een autobedrijf waar regelmatig zo'n gozer komt voor spotrepair. Hij zou t ook eens gaan vragen. Kleurnummers enzo stonden netjes in het instructieboekje in ieder geval.

Maar ik ben er nog steeds pissig om op mijzelf. En op de Streetfighter, ze is gewoon jaloers dat ze minder bereden wordt sinds de Panigale er is.... :+ wacht dat klinkt wel smerig.
 
M'n maatje is monteur bij een autobedrijf waar regelmatig zo'n gozer komt voor spotrepair. Hij zou t ook eens gaan vragen. Kleurnummers enzo stonden netjes in het instructieboekje in ieder geval.

Maar ik ben er nog steeds pissig om op mijzelf. En op de Streetfighter, ze is gewoon jaloers dat ze minder bereden wordt sinds de Panigale er is.... :+ wacht dat klinkt wel smerig.
De streetfighter mag best eens een weekendje komen logeren hoor, neem je mijn 848 mee voor de afwisseling :+
 
Iemand ervaring met zoiets…? Vind de OEM Akrapovic op de 959 niet super ogen en ze zijn ook wat stil… vind SC altijd wel goed klinken, of zou dit te luid worden…
Zou de ecu ook opnieuw gemapt moeten worden met een slip on ?
IMG_4555.jpeg

IMG_4556.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan