Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan toch moeilijk de kappen er af schroeven bij een bezichtiging?
De 2 bovenaan mijn lijstje zijn van 2006, maar ook meteen 8k.
Wel 999s-en, maar of ik de Öhlins en radiale klauwen dat nou waard vind ben ik nog niet uit. Ben wel bang dat ik achteraf toch liever de Öhlins had willen hebben.. Vervelend als je lastig bent voor jezelf .
Geen idee, mijn oude 888 krijgt om de 2-3 jaar nieuwe (moderne... ) riemen. Kunnen ze gelijk de spanrollers checken want ik heb ooit een vastgelopen roller gehad. Riem was aan de achterkant een beetje beschadigd, dus niet heel erg lang vastgelopen, maar ik moet aan denken dat hij knapt.Is dat nog zo met de moderne riemen?
Op circuit zeker. Op straat maakt het allemaal geen drol uit voor mij. Hij is ook langzamer dan mn 1290 (uiteraard, die heeft 170+ pk) maar ik rijd met de 749 mn maat volledig zoek, met de 1290 heeftie vooral moeite op de rechte stukken. Leuke van de 749 vind ik, is dat je ook op straat vaak echt vol gas kan.749 dus wat langzamer als een 600cc?
Er zit nog wel wat verschil in koppel tussen een Japanse Duc en een 749. In geluid trouwens ook, alleen daardoor lijk je al harder te gaan .
Ik heb ooit op een 999R gereden,heel leuk en heel snel.Als je écht iets speciaals wil, voor de prijs van een hedendaagse middenklasser, 749R (destijds een échte race replica, met ander blok, swingarm, vering, remmen, frame, carbon kuipen, ...):
Ik ga zelf eens kijken denk ik.
Recenter model (wel wat aan de prijs, discuteren!)
② Ducati 749 (Bj: 2006) - Motoren | Ducati | 2dehands
Omdat ik opzoek ben naar een meer alledaagse moto, verkoop ik bij deze mijn ducati 749 van het bouwjaar 2006. De moto verkeert in uitstekende staat. Hij is dan ook steeds goed onderhouden geweestwww.2dehands.be
Dat heb ik met de SP eigenlijk niet, loopt minimaal hetzelfde als de 996, misschien zelfs vloeiender.. Maar ik kan maar een paar fietsen echt vergelijken, kan dus ook aan die Duc liggen.Mijn ervaring met een Japanse 2 cilinder tov de Ducati vond ik ook schrikbarend. Ik stapte van m'n SV1000s af, zo op een 748s. Die Duc liep tov de Suzuki zo soepel dat ik 2x moest kijken of er niet een 4-cilinder onder zat..
Dat heb ik met de SP eigenlijk niet, loopt minimaal hetzelfde als de 996, misschien zelfs vloeiender.. Maar ik kan maar een paar fietsen echt vergelijken, kan dus ook aan die Duc liggen.
ik heb uiteindelijk een 748/916 gekocht, maar de 749/999 worden idd steeds mooier.
Wellicht zijn tijd wat vooruit qua styling.
Ik kan enkel zeggen dat het verschil tussen een 749 2003 (nog veel 748 spul) en 2004 (veel wijzigingen aan blok) heel groot is. Het lijkt alsof de lucht die de 2004 aanzuigt minder zwaar is.
Als je een S wil, zou ik zeggen ga voor 2005 of later.