Ducati 999 s. Wordt radical

Dashboard is er
full

Nice, heb je ook zn adapterkabel voor een 999 erbij gekocht?
Ik ben nog steeds aan het puzzelen met de motogadget. Heb je misschien wat documentatie bij die EVO 2 gekregen? Welk draadje doet wat? Anders koop ik misschien ook de EVO adapterkabel en sluit ik die aan op de motogadget.
Groet, Roel
 
A moi Roel,

Ja de adapterkabel erbij gekocht. Eigenlijk was het met de adepterkabel plug en play. Op 3 draden na toerenteller, oliedruk en neutraal schakelaar. Verder een los kastje erbij voor de richtingaanwijzers. Denk er wel om dat er een stekerverbinding op het einde zit om het dashboard te koppelen. Zie foto
 
Hoe de andere tank eruit komt te zien. Dat krijgen jullie later wel eens te zien.
 
A moi Roel,

Ja de adapterkabel erbij gekocht. Eigenlijk was het met de adepterkabel plug en play. Op 3 draden na toerenteller, oliedruk en neutraal schakelaar. Verder een los kastje erbij voor de richtingaanwijzers. Denk er wel om dat er een stekerverbinding op het einde zit om het dashboard te koppelen. Zie foto

Ok, goed om te weten. Richtingaanwijzer kastje hoort bij de extra kabel neem ik aan?
Heb je misschien een schema met welke pinnen op de connector van de teller voor welke functie is?
 
Ik moet het nog even opzoeken maar dacht het niet. Vandaag de riemen vervangen. Zaterdag het spuitwerk ophalen. Misschien zit er nog een mooie dag in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan