Ducati 999 s. Wordt radical

Dashboard is er
full
 
De boel is aangesloten ik wil het dashboard nog iets laten zaken denk ik
full
 
Met een noodgang weer origineel 999 van maken .. ik vindt het namelijk geen toppertje. :N

Je hebt wel eens betere creatie`s gemaakt . ;)
 
Kuipje en lampje staat goed maar dat mooie cockpitje past weer niet mooi bij je mooie kroonplaat vind ik😇
Voor de rest word het een superfiets😬
 
Met een noodgang weer origineel 999 van maken .. ik vindt het namelijk geen toppertje. :N

;)


Ben ik t wel een beetje mee eens :X ... de afzonderlijke onderdelen zijn niet verkeerd, maar als totaalplaatje vind ik het niet echt geslaagd.

Maar dat zeggen ze van mij soms ook _O-
 
Lekker doorbouwen!
Ik vind het ook een vette bike!!!!

Straks alles in de kleur en dan ziet het er ook weer heel anders uit
 
Ik had enkel op de hoogte van de voorkant commentaar. De pijp went blijkbaar.

2008-ducati-848-cafe-racer.jpg
 
Ah, gelukkig. En dan doe jij een kaboutermuts op ? _O-


Daar loopt ie al jaren mee rond .. :+

Ach joh `je bouwt maar lekker door, ieder z`n eigen mening / ding... ik wil maar zeggen dat ik het geen vooruitgang vindt, en liever de Ugly Duck van Ducati zie ..
(Dat wordt straks ook een collectors item)
 
Normaal ben ik een stille lezer, maar kom toch even mee buurten :+

Dit project heeft heel veel potentie om een pracht motor te worden, alleen is dit nu nog niet echt te zien door de verschillende kleuren en het uitproberen van verschillende zaken.

Wat ik niet helemaal gevolgd heb is of de radical tank nog terug komt?

Ik zou je teller netjes in het kuipje proberen weg te werken (uit de wind) en dan het kuipje idd iets laten zakken voor een meer agressieve lijn.

Lekker proberen wat goed staat, ik volg dit project graag!
Heel benieuwd naar het eindresultaat en je plannen voor het schilderwerk *O*

Succes! ik ga weer naar de achtergrond O-)
 
Normaal ben ik een stille lezer, maar kom toch even mee buurten :+

Dit project heeft heel veel potentie om een pracht motor te worden, alleen is dit nu nog niet echt te zien door de verschillende kleuren en het uitproberen van verschillende zaken.

Wat ik niet helemaal gevolgd heb is of de radical tank nog terug komt?

Ik zou je teller netjes in het kuipje proberen weg te werken (uit de wind) en dan het kuipje idd iets laten zakken voor een meer agressieve lijn.

Lekker proberen wat goed staat, ik volg dit project graag!
Heel benieuwd naar het eindresultaat en je plannen voor het schilderwerk *O*

Succes! ik ga weer naar de achtergrond O-)
:^ Als alles een kleur is dan zie je al beter het totaal plaatje. Kuipje is wel wijs enkel iets lager, voor de rest niks meer aan veranderen. En 10x mooier als een standaard 999. :Y
 
:^ Als alles een kleur is dan zie je al beter het totaal plaatje. Kuipje is wel wijs enkel iets lager, voor de rest niks meer aan veranderen. En 10x mooier als een standaard 999. :Y

Precies! misschien het kapje iets verder over het lampje laten vallen als het geheel wat zakt, iets meer in dat zwarte stuk (persoonlijk stukje nieuwsgierigheid hoe dat zou staan)

Ben ook nog steeds benieuwd naar die radical tank, of is dat al vermeld ergens?
Coating probleem moet toch op te lossen zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan