Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er heel gaaf uit. Heb je meer foto’s van deze gave fiets?
Welkom hier, nog plannen met de 848 of vooral rijden?Gelijk maar even voorstellen.
Hoi ik ben Matsu en kom van een Aprilia RSV 1000 R uit 2004. Sinds januari ben ik eigenaar van deze prachtige juweel.
Technisch vraagje
1098 van een hele goede vriend heeft iets geks, ik DENK dat we weten waar te zoeken, maar wellicht komen er hier goede tips.
Hij had vorige week het volgende: Hij start te motor en laat deze even stationair lopen voor de deur, stapt op, knijpt koppeling in en de motor valt stil....
Hij schrok gelijk, want pas geleden had hij hetzelfde toen hij op een rood verkeerslicht af rolde, en toen is blijkbaar een nokkenas vast gelopen en stond het hele blok vast..... dat is allemaal netjes gefixt gelukkig.
Nu stond het blok niet vast gelukkig, maar de motor wilde niet aanslaan.
Hij ondertussen mij appen dat de motor het (weer) niet deed, en probeerde een minuut later weer en toen startte hij.
Wij dus lekker rijden samen, maar onderweg bij de lunch stop, hij startte de motor, liep met de motor het parkeer terrein af (in zijn vrij, zonder koppeling), knijpt de koppeling in, en hopla: valt weer stil! En wil niet starten.
Heel even contact uit, wachten, contact aan en hij startte weer wel.
Start onderbreker is het niet, dat lampje toonde in ieder geval dat de sleutel werd herkend etc.
Nu denken we dat het misschien de sensor bij de standaard is?!?!
Kan iemand wat tips geven over hoe of wat? Of zijn er anderen met dezelfde ervaring?
Als je op zoek gaat naar een FGRT 803 of 819 of 210 of 213 dan hoef je niet de T-stuk te vervangen voor 56mm variant.Wil er op termijn nog een mooie Öhlins vork monteren. Maar die zijn moeilijk te vinden.
Kijk. Hier heb ik wat aan. Ga mij er eens in verdiepen. Nu t zover uit de klauwen is gelopen. Kan die vork er ook nog wel bij. Wil er nu een dikke 848 van maken.Als je op zoek gaat naar een FGRT 803 of 819 of 210 of 213 dan hoef je niet de T-stuk te vervangen voor 56mm variant.
Ohlins FGRT 803 53mm/53mm Billet Forks Suspension Ducati 848 1098 1198
Fork bottom FGRT 803 RHwebshop-fimotorcykler.dk
Ik ken hetKijk. Hier heb ik wat aan. Ga mij er eens in verdiepen. Nu t zover uit de klauwen is gelopen. Kan die vork er ook nog wel bij. Wil er nu een dikke 848 van maken.
Nee , dit lijkt nergens op.Nummervlak zijkant subtiel Bekijk bijlage 1835768Bekijk bijlage 1835769
Ik moet mn rearset misschien toch maar eens naar de poedercoater brengen, dat zwart staat wel erg clean.Niks erop. Is al mooi genoeg
Mooie vorkIk moet mn rearset misschien toch maar eens naar de poedercoater brengen, dat zwart staat wel erg clean.Bekijk bijlage 1835796
Ik moet mn rearset misschien toch maar eens naar de poedercoater brengen, dat zwart staat wel erg clean.Bekijk bijlage 1835796
mee eens,Ik zou voetsteun blank laten. Op zwarte coating zitten binnen de kortste keren beschadigingen
Mijn 848 racebrommer viel tijdens de laatste trackday stil bij het aanremmen van de Ruskenhoek, tijdens het terugschakelen. Sloeg weer even aan toen ik de koppeling loste en nadat ik rechtdoor de uitloopstrook opreed met ingeknepen koppeling liep hij nog even en sloeg toen definitief af. Als ik het contact aanzet gaan alle controlelampen aan en weer uit zoals gebruikelijk maar de neutraallamp gaat niet meer aan en start hij ook niet. Neutraalschakelaar voor de zekerheid vervangen maar dat was niet de oorzaak.
omdat ik tijdens de opwarmronde ook even enorme schommelingen in temperatuur zag vermoed ik dat de ECU niet meer helemaal goed is, iemand een tip hoe ik dat eenvoudig kan testen? En als deze inderdaad om zeep is, kan ik dan gewoon een andere erin prikken?