Fairy666tale
MF'er
Hele week al niet met de motor geweest wegens kans op gladheid, en hier tussen Rotterdam en Alphen a/d Rijn nog geen gladheid tegengekomen. Morgen dus gewoon de motor mee naar werk! Tenzij er ineens echt sneeuw ligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GORE-WINDSTOPPER (100% polyester)Is het neopreen?
Welke handschoenen heb je gekocht? Ik heb nu ook een tijdje handschoenen van Macna, en ik krijg geen koude vingertoppen, ook niet toen ik een hele dag rind het vriespunt een rit aan het maken was.Weliswaar nog de vingertopjes een beetje koud bij dit soort lage temperaturen en hoge snelheden, maar dat blijft dan ook wel de hele reis stabiel. Het is niet dat mijn vingers nog kouder worden, echt super blij mee!
Dat maakt de keus altijd wel een stuk makkelijker, en collega;s hebben dan vaak ook meer begripHier in het diepe zuiden ligt inmiddels al een paar centimeter sneeuw. Lang leve thuiswerken
Ik zie ook altijd gevaar in de lease rijder met winterbanden die vindt dat hij nog net zo kan rijden als bij 22 graden .Het probleem is niet de sneeuw en andere gladmakende rotzooi op de baan.. daar kan je best je rijstijl voor aanpassen met meer voorzichtigheid, geduld, kalmte, anticipatie, behendigheid, verstand,.. Kunnen ze in bv Finland het hele jaar door waar overal 35cm sneeuw ligt.. Het is ook niet de nattigheid, de wind en vrieskou, daar kun je je gewoon beter voor kleden en uitrusten met verwarmingselementen, windbescherming etc..
Het probleem en voor mij dè hoofdreden om nu bij winterweer, natte sneeuw+ vrieskou toch maar de motorscooter thuis te laten: de onverwachtte apen die verdwaasd plots voor je neus overlopen, eendert waar.. en dan rij ik niet doorheen een Congolese jungle maar wel Brussel, da’s met dit weer net iets te gevaarlijk..
Ik heb nu de Revit Liberty H2O verwarmde handschoenen. Moet er wel bij zeggen dat ik in principe altijd koude handen heb. Zoals ik een paar mensen hier laatst al zag vertellen heb ik datzelfde probleem. Eigenlijk altijd koude handen en voeten tenzij het 20 plus graden is.Welke handschoenen heb je gekocht? Ik heb nu ook een tijdje handschoenen van Macna, en ik krijg geen koude vingertoppen, ook niet toen ik een hele dag rind het vriespunt een rit aan het maken was.
Bij die van mij niet. De stroomsterkte en daarmee het ontwikkelde vermogen is instelbaar. Zowel via de accu als via de junior controller. Op de accu’s is het wel iets minder warm, maar dat is logisch. Accu’s leveren 12V. De boordspanning van een motor is tegen 14V.Ik heb nu de Revit Liberty H2O verwarmde handschoenen. Moet er wel bij zeggen dat ik in principe altijd koude handen heb. Zoals ik een paar mensen hier laatst al zag vertellen heb ik datzelfde probleem. Eigenlijk altijd koude handen en voeten tenzij het 20 plus graden is.
Dus zelfs met verwarmde handschoenen worden de vingertopjes alsnog een beetje koud als ik veel over de snelweg heen jakker.
Ik heb Gebrings ik vind ze zelf best wel dik, wel jammer. Ik had een ander merk, weet ik niet meer was iig de goedkopere optie, maar die waren net te klein in de grootste maat, wel net wat dunner.Ik heb nu de Revit Liberty H2O verwarmde handschoenen. Moet er wel bij zeggen dat ik in principe altijd koude handen heb. Zoals ik een paar mensen hier laatst al zag vertellen heb ik datzelfde probleem. Eigenlijk altijd koude handen en voeten tenzij het 20 plus graden is.
Dus zelfs met verwarmde handschoenen worden de vingertopjes alsnog een beetje koud als ik veel over de snelweg heen jakker.
Er aan ergeren onderweg, met file filteren vaak vizier open, en bijna elke dag thuis weer schoonmaken. Beetje de tijd van het jaar helaas...Van Ede naar Weesp was perfect te doen vanochtend vroeg. Gelukkig maar, want direct na het opdraaien van de A1 meldde Flitsmeister al een file van 21 minuten. Blij dat ik heerlijk overal tussendoor kon.
Wat irritant is: als de weg goed nat is, kun je het vizier goed schoon houden bij pekel. Als het opdroogt krijg ik dat alleen niet meer voor elkaar, met een waas tot gevolg. Heel irritant met alle remlichten in de file. Hoe doen jullie dat?
Dit is toch wel zonde van zo’n mooie motor.Bekijk bijlage 2086718
Inderdaad! Was vandaag ook op pad in Zuidoost Nederland. Moest vanochtend naar de RDW voor de invoerkeuring door dikke vlokken sneeuw! Hij heeft in ieder geval zijn vuurdoop gehad! Volgens mij de 1e winterkilometers van deze motor.