Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Tja, ik heb natuurlijk altijd een regenjas bij in de koffer.. had ’em ook meteen kunnen aandoen toen’k m’n garagepoort open trok maar het was gewoon zo’n mooie belofte; droog + 6°C .. M’n kan wel eens goedwillend een kleine ’misvoorstelling’ met de mantel der liefde bedekken.. De black lights, schmink, valse wimpers en wonderbra maken iedere hoer net ietsje meer begeerbaar dan ze onder natuurlijk licht zou zijn maar HET k.m.i zet telkens weer een oude, versleten roemeense doos op het trottoir met een bordje ’bijna nieuw, ongebruikt’

Ik loop nogal vroeg smorgens met m n hund , dan weet ik genoeg wat t weer betreft

The Party told you to reject the evidence of your eyes and ears. It was their final, most essential command.
George Orwell, 1984
Persoonlijke Co2 budget moet straks wel te verantwoorden zijn natuurlijk

Het KMI is dan misschien niet te vertrouwen, t DIV daarentegen is weer super traag. Die besluiten pas weer op 2 januari weer aan het werk te gaan waardoor het mega lang duurt voordat mijn nummerplaat binnenkomt. Mopper mopper.

Gewoon zeik miezer deze morgen naar mijn werk maar wel weer droog naar huis

Vanmiddag nog even wat gereden, maar inderdaad; waterkoud..brr..
Websites als 'buienradar' vertrouw ik al tijden niet meer; het lijkt wel hoe nauwkeuriger en sneller een weermodel berekend kan worden...hoe onnauwkeurig de voorspelling.

Hier in Amsterdam en omstreken was het prima droog motorweer. Rondritje van 60 km gemaakt, ook om mijn Pinlock hack te testen en de test was geslaagd.
Geen kou geleden (thermo ondergoed, motorjeans, t-shirt, dikke trui en een 4 seizoenen jack. Plus uiteraard de verwarmde handschoenen van Temu die verrassend goed hun werk doen.
Maar idd het is wel grafweer deze winter.

Ik vond het prima weer om te gaan rijden, m'n motor is minder blij... Ineens een oranje motor lampje. Vorige keer bleek het een sensor te zijn die niet helemaal goed zat, en Goedhart is pas donderdag weer open. Dus vannacht en morgenavond neem ik het risico maar voor woon-werk.

Vandaag zelfs een handjevol plezierrijders gespot onderweg naar werk.

Stuk warmer ook dan andere dagen, eergisteren zag ik de 2.5 graden nog langs komen.

Vandaag eigenlijk wel prima motorweer
Lekker weinig forenzen op de weg, droog en niet te koud.
Lekker scheuren dus!

Droog, waar? Hier nog geen seconde. De hele dag(en) miezer. Ik kwam nogal modderig thuis en lichtelijk depressief.

Er zijn zaken morgen open. MotoPort Hillegom bijvoorbeeld.

Er zijn zaken morgen open. MotoPort Hillegom bijvoorbeeld.
Die in Hillegom is geen Triumph dealer, weet niet of ze dan het programma hebben om de computer uit te kunnen lezen? Ben zowel met auto als motor nog nooit naar een garage geweest die niet ook dealer was van het bewuste merk.

Zal morgen bij daglicht sowieso even de koelvloeistof en olie checken, dan weet ik iig zeker dat die niet de oorzaak zijn. Ergste wat er kan gebeuren is dat het lampje ineens rood wordt, en dan heb ik nog een plan B (collega met klepwagen van werk laten komen) of C (ANWB). In beide gevallen aangevuld met m'n pa als privé-taxi

ik was het bij mijn tracer zat elke keer naar 4 weken ofzo niet rijden sporanische storingen van speed sensor of abs ring niet zien.
Heb deze maar aangeschaft met goede koppel kabeltje zo kan ik hem uitlezen en nog ook resetten want handmatig kan het niet en toch telkens zo zwaar irritant oranje lampje

Da's ook nog een idee, bedankt voor de tip!

MeteoMaastricht, ook een fraaie site voor "deze omgeving" meteoMaastricht