Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Dacht vandaag even lekker mijn nieuwe handschoenen uit te gaan proberen. Na 20 min. waren mijn vingertopjes al zo koud dat het pijn begon te doen, en dat nog zelfs met handkappen. Mijn goedkope ''troep'' handschoenen houden het meer dan een uur uit. Best wel jammer, want deze waren niet goedkoop. Als ik tijd heb toch maar even omruilen.

Dacht vandaag even lekker mijn nieuwe handschoenen uit te gaan proberen. Na 20 min. waren mijn vingertopjes al zo koud dat het pijn begon te doen, en dat nog zelfs met handkappen. Mijn goedkope ''troep'' handschoenen houden het meer dan een uur uit. Best wel jammer, want deze waren niet goedkoop. Als ik tijd heb toch maar even omruilen.
Ik heb nu een paar jaar de Held Touring handschoenen. Warm in de winter en gek genoeg, comfortabel in de zomer. Heb nog maar 1 keer de handvatverwarming aangehad in de afgelopen koude periode.

Die Held Touring heb ik ook al jaren (in diverse utivoeringen)
Zomer en winter. Echt perfecte handschoenen (voor mij dan) *O*

wat ik nodig heb, handschoen met een dunne palm voor de HV en een dikke bovenzijde

Ik heb 22 jaar geleden een setje handschoenen van MQP gekocht en dat is nog steeds mijn favoriete setje.
Ik heb wel 10 andere setjes liggen maar deze draag ik toch het meest.

Mijn winter handschoenen van Macna zijn heel warm maar eigenlijk gewoon te dik.

Morgenochtend om 0500 de weg weer op.............................. Zal ook niet bevallen vermoed ik................ :Z

Met mijn kleine kouwe vrouwenklauwen? Jawel

Bij 95% van de dames handschoenen zijn de vingers veel te lang. Bij de heren handschoenen is dat 99% :+
En wat is het verschil dan 🤔
Wat gemeen, ondertussen je post aanpassen😒

• Haha
Waarderingen: Esta
Vanmorgen toch frisjes buiten richting mijn werk maar wel droog en dat is toch ook wel iets .
En de rust , was helemaal alleen maar terug naar huis niet toen waren ze allemaal wakker , volgens mij gingen ze nog even om boodschapjes .

Dat probleem heb ik nu altijd met mijn inlegkruisjes🙄
Ik zag de in een ander topic de link naar dit topic, dus dacht ‘laat ik als doorrijder eens kijken.’
Het eerste bericht dat ik tegenkom …
Is ook hier dit het niveau? _O-

Vandaag prima weer trouwens voor de doorrijders onder ons. Wel met verwarmde handschoenen in mijn geval. Anders niet te doen (voor mij). Ik zag op weg van werk naar huis iemand fietsen in een T-shirt 🥶
Gelukkig wel op een zelf trappen fiets.

Ik zag de in een ander topic de link naar dit topic, dus dacht ‘laat ik als doorrijder eens kijken.’
Het eerste bericht dat ik tegenkom …
Is ook hier dit het niveau? _O-

Vandaag prima weer trouwens voor de doorrijders onder ons. Wel met verwarmde handschoenen in mijn geval. Anders niet te doen (voor mij). Ik zag op weg van werk naar huis iemand fietsen in een T-shirt 🥶
Gelukkig wel op een zelf trappen fiets.
Ik vind het hier prima weer om te rijden.
Het is iets kouder dan in de nazomer, maar dat ik iedere dag als een verzopen kat op mn werk of thuis kwam, is al eventjes geleden.

Zelfs nog niks aan pekelbescherming gedaan.
En als het zo blijft gaat dat niet meer gebeuren ook deze periode.

Terug
Bovenaan Onderaan