De jongensdroom van Deputy Duc

God bewaar ons! :N

Ik heb hier een boutje voor je, Linze heeft t zelfs nog gestraald! Kom je t ophalen of moet t op de post?
 
Geweldig! Mijn dank is onuitsprekelbaar. Ik zal je mijn adres even mailen.
 
Jij lijkt nog wel meer in je nopjes dan ik. _O-


Vanmorgen de juiste bandenmaat achter om laten leggen (3.25 X 18) en de achterband (3.00 X 18) gaat morgen naar voren. Klopt dat ook weer. Dan de ketting erom, en dan moeten we maar eens aan de elektriek gaan denken.
 
Ach, Mick Jagger zong: "You can't allways get, what you want"

En als zoiets voor Mick Jagger geldt, dan zeker ook voor mij.



Maar...........THE SHOW MUST GO ON........
 
Was het deze?

full
 
Een A3 scanner? Waar heb je die voor nodig?
Aan elkaar plakken met Photoshop, tis zo gebeurd.
 
Vandaag even wezen klooien met de ketting. Volgens de fabrikant moet zo een ding 92 schakels lang zijn. Uiteraard een langere besteld, onder het motto: inkorten kan altijd, langer worden ze toch wel. Ketting omleggen, schakels geteld, 1,2,3,4.....92! Ketting inkorten en dan ontdekken dat je, met het wiel in de allervoorste stand nóg 2 mm tekort komt. :(


Er gaan nu nog een paar schakels uit, waarna het verwijderde stuk met een klinkschakel weer terug wordt gezet.

De Deputy heeft 2 dingen geleerd.

1. Ga er maar van uit dat wat de fabrikant opgeeft ook klopt, en bestel dus gewoon de juiste lengte.

2. Als je een langere besteld, onthoud dan dat de fabrikant met 92 schakels bedoelt: 92 schakels EXCLUSIEF de sluitschakel.... :$
 
Tsubaki 530. Gewone, geen O-ringen. Die had je in onze tijd nog niet....



:W
 
Laatst bewerkt:
Ahhh....... lezen we dan straks ook een verhaaltje over de afloop van het ketting uitkoken, terwijl je het pannetje te lang op het vuur laat staan :+

Vroembert heeft nog wel een brandblussertje over. O-)
 
Gijs weet ook veel over pannetjes opt vuur en over motorblokken even naar zolder brengen! :+ Terwijl er nog wat olie uit het blokske drupt! :Y
















Wel door het hele ouderlijke huis overigens _O- :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan