De jongensdroom van Deputy Duc

heel mooi! Alleen vind ik de voorvorkpoten mooier als ze gewoon gepolijst aluminium zijn :)


Mijn doel was om ervoor te zorgen dat de Yammie er weer net zo bij zou staan als toen ik hem in 1980 bij Moto Dick aan de Amsterdamse Da Costakade in de etalage zag staan. Dat is, met deze buddy, uiteindelijk helemaal gelukt. En dus ook met zwarte onderpoten.
 
Mijn doel was om ervoor te zorgen dat de Yammie er weer net zo bij zou staan als toen ik hem in 1980 bij Moto Dick aan de Amsterdamse Da Costakade in de etalage zag staan. Dat is, met deze buddy, uiteindelijk helemaal gelukt. En dus ook met zwarte onderpoten.


Wat bijzonder dat je nu precies die motor hebt waarnaar je in je jeugd altijd verlekkerd hebt staan te turen...! :} :} :}

Dan zijn het juist de details zoals dát zadel en díe voorvorkpoten die er toe doen!

Gaaf! Je leeft dus je jeugddroom! Niet veel mensen kunnen dat zeggen. *D
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, het ís gewoon mijn motor!Deze kocht ik in 1980, een paar weken voor ik 18 werd. Mijn maatje had ook zo een ding, maar dan de 350 uitvoering. Ik heb uiteindelijk mijn Kreidler verkocht, en met een voorschot op mijn vakantiegeld kon ik deze kopen voor 1950 gulden. Een paar weken later kocht ik er de sportbuddy bij die je in de eerste foto van de op ziet. Waar de originele buddy ooit is gebleven weet ik niet meer, maar die zal wel ergens bij het grofvuil zijn beland. Nu nog even wat tijd zien te vinden om met Gijs Vijs weer een paar dagen te gaan knorren in de Harz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan