De hoogste kilometerstand

Kilometerstand van je motor (de hoogste)?

• < 10.000

Stemmen: 118 5,2%
  • 10.001-20.000

Stemmen: 163 7,2%
  • 20.000-40.000

Stemmen: 467 20,5%
  • 40.000-60.000

Stemmen: 524 23,0%
  • 60.000-80.000

Stemmen: 342 15,0%
  • 80.000-100.000

Stemmen: 263 11,5%
  • 100.000-150.000

Stemmen: 267 11,7%
  • >150.000

Stemmen: 134 5,9%

• Totaal aantal stemmers
    2.278
dat ligt aan de leeftijd van de fiets :)
6ton op een '81-er is gemiddeld ook maar 20k/jaar

hij deelt het totaal gereden kms door de leeftijd van de fiets
dus dit zijn de gemiddeld aantal km/jaar van de motor, niet per definitie van de berijder

mijn motor heeft volgens de lijst totaal gemiddeld zo'n 7000km/jaar gereden
ik heb hem nu 3,5jaar en rijd er sindsdien zo'n 17000km/jaar mee
de vorige eigenaars hebben dus in 9 jaar tijd gemiddeld maar zo'n 4000km/jaar gereden

precies, dat bedoel ik, ik zou wel willen zien in de lijst hoeveel de huidige bereider ermee gereden heeft.

ja daar ben ik ook wel nieuwschierig naar....
de mijne is uit 2008 en staat nu dus over 50 duizend kliks...
en toch sta ik laag in de lijst :?

hij deelt het totaal gereden kms door de leeftijd van de fiets
dus dit zijn de gemiddeld aantal km/jaar van de motor, niet per definitie van de berijder

Het is inderdaad puur motor gerelateerd. Zegt helemaal niets over het aantal kilometers van de berijder. Dat sommigen meerdere motoren hebben is er ook niet uit terug te halen.

Het is inderdaad puur motor gerelateerd. Zegt helemaal niets over het aantal kilometers van de berijder. Dat sommigen meerdere motoren hebben is er ook niet uit terug te halen.
:Y

Dat is toch ook niet zoveel?
als hij hem nieuw gekocht heeft, ergens tussen de 14k en 19k ;)
da's bovengemiddeld, maar niet extreem veel idd

Laatst bewerkt:
Leuk topic.

Mijn teller staat op 117.000. Waarvan eerlijk gezegd maar 4500 van mijzelf (heb de motor ook nog maar een half jaar ;)

Het is een XJ 900 F uit 1987. Dan kom ik op de 51e plek.
Of ik ooit de hoogste wordt met de XJ 900 F betwijfel ik. Er staan nog 2 boven mij met km stand van 174.000 & 189.000 km :X

Blijkt maar weer dat deze motor bulletproof is *O*

Mijn XJ750 SECA kan van de lijst af: hij zet zijn carriere elders voort als knutselproject bij een nieuw baasje. In plaats daarvan is nu mijn Honda GL1000-K2 uit 1977 met 152.000 kilometer de motor met de hoogste kilometerstand in mijn garage.

En het hele zwikkie is weer bijgewerkt.

Ik heb er over na zitten denken om meerdere motoren per persoon te laten meedoen, maar het basis idee was dat je je motor met de meeste kilometers hier neer zet.

Het zou misschien ook leuk zijn om de kilometerstand erbij te zetten die de motor had toen je hem zelf kreeg - maar dit topic gaat in principe over de motoren, niet zozeer over de berijders ervan, toch? Maar geef maar een gil, dan ga ik dat er ook bij zetten. Vergeet echter niet dat de meeste mensen hier niet meer reageren - dus zul je maar weinig motoren zien waarbij de 'koop' stand er ook bij zal staan.

Ach zal ik dan een poging doen?

Hij staat nu dus inderdaad op +- 59000 en ik kocht hem 1 1/2de jaar geleden met 50.000 op de tellert. Heb dus vanaf maart 2011 er 9000 mee gereden.

Is niet echt veel, moet wat vaker gaan rijden. Maar zijn wel uitsluitend plezier ritjes. Naar werk doe ik op de trap fiets.

vorig jaar mijn california 2 met zijspan in gerolen met km stand 106000km nu griso met zijspan inmiddels 11000 km mee gereden

Ik heb er over na zitten denken om meerdere motoren per persoon te laten meedoen, maar het basis idee was dat je je motor met de meeste kilometers hier neer zet.

Het zou misschien ook leuk zijn om de kilometerstand erbij te zetten die de motor had toen je hem zelf kreeg - maar dit topic gaat in principe over de motoren, niet zozeer over de berijders ervan, toch? Maar geef maar een gil, dan ga ik dat er ook bij zetten. Vergeet echter niet dat de meeste mensen hier niet meer reageren - dus zul je maar weinig motoren zien waarbij de 'koop' stand er ook bij zal staan.

Wel een leuk idee :Y . Kunnen we ook zien wie de meeste kilometers per jaar maakt :P

-Gekocht sept 2009, met 52.000km op de klok
-Nu 78.8xxkm km op de klok

<- Suzuki gsf 600 bandit van 2001
Gekocht in Augustus 2010 met 54000km
Staat nu op 65000km *O*

Fiets van m'n zus een Kawa er-5 heeft er 150000 op staan. Is een tijd gebruikt bij een rijschool

zoals ik al schreef, ik vind dat wel lollig, dus bij deze, de mijne is uit 2007 en had dus 0 km op de teller toen ik 'm kocht. Iedere km was een genot om erop te zetten. Ja zelfs de laatste iron butt km's hahaha

Vandaag de teller weer op 0 gezet *O* Omdat dit toch wel een heugelijk feit is heb ik besloten er speciaal een ritje voor te maken, om nou de teller te zien verspringen in de ochtendspits is ook maar triest.
IMAG0228.jpg

Het is een Honda Revere van 1988. Gekocht op 30-6-2009 met 53.000 op de teller. Ze staat er nog trots bij:
IMAG0230.jpg

Geen idee trouwens of het nu 100.000 of 200.000 is, bij aankoop waren de rubbers van de stepjes en de handvaten al behoorlijk versleten. Zolang ze maar blijft gaan :]

Ik heb die van mij een paar weken terug over de 41k gereden. Ik heb de motor nog niet zo lang maar ben wel van plan er nog een heeeeeele tijd mee te doen. Overigens kocht ik hem met 38k.

Ik ben overigens nog steeds 2e mbt gereden km's/jaar...
Pa.Nootje is nog 4000 km/jaar verwijderd van mij... (toch maar eens de moto voor plezier gaan gebruiken misschien? }) )

ja de mijne is nieuw gekocht dus elke klik die er op staat is door mij gereden..
en ja maakt eigenlijk niet zoveel uit , maar toch.....
misschiem stoor ik mij gewoon aan bepaalde figuren in die lijst...
en moet ik dat niet meer doen :N

Mijn Km stand is net voorbij de 70.000 gegaan, en het km/jaar kan ook weer omhoog :P (geschat tussen de 25.000 en 30.000)

Pas 25.000km, 2009 Ninja 250r.
Zit wel alweer op 12.000km sinds Januari en daar komen nog wat kilometers bij :).

Terug
Bovenaan Onderaan