Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
And added, ya'llNet terug van vakantie en inmiddels 99.401 op de teller. Over twee weken is vast de 100.000km beurt gepland.
Ik heb op mijn Kawasaki ZZR1400 uit 2007 inmiddels 58000 staan, maar omdat ik nu een tijdje in Amsterdam werk, komt er per week (4, dagen à 220 km) 880 km woon-werk bij dus dat schiet lekker op.
Ik heb afgelopen weekend mijn Yahama XJ600 verkocht met 68000 op de teller
Yamaha R1 met 48.500 km en counting Daar komt per week minimaal 300 km woon werk verkeer bij.
Zojuist m'n VF naar 40.500 geholpen in een paar maanden en dat voor m'n eerste brik
Leukst om te zien vind ik het aantal km/jaar dat de mensen rijden... als je de lijst daarop sorteert dan sta ik op 11
Eigenlijk zou je in de lijst willen weten wanneer en met welke kilometerstand iemand de motor gekocht heeft, zodat te zien is hoeveel de huidige eigenaar per jaar rijd Ik bedoel stel je koopt een fiets met 6 ton op de teller, dan sta je meteen leuk in de km/per jaar lijst!
dat ligt aan de leeftijd van de fietsEigenlijk zou je in de lijst willen weten wanneer en met welke kilometerstand iemand de motor gekocht heeft, zodat te zien is hoeveel de huidige eigenaar per jaar rijd Ik bedoel stel je koopt een fiets met 6 ton op de teller, dan sta je meteen leuk in de km/per jaar lijst!