De eend zwemt verder...

Thanx Marcel!

Enne....de man met de bergen ideeen voor een Tr1 vraagt wat ik van plan ben ;) ......stelt niet veel voor hoor wat ik bedacht heb...de uitwerking daarintegen...ik moet de ophanging voor de reactie stang veranderen / verwijderen wat mij dus 27 mm opleverd. Moet dan wel een alternatieve ophanging verzinnen en die rvs hoek waar mijn achteras doorheen gaat met 27 mm verbreden....*denkt* ik autocad nl in mijn hoofd, daar is het al klaar -O-
 
2D-AutoCad?
3D-denken doe je toch in SolidWorks. :Y *O* *O*

Greetz, Q
full
 
Laatst bewerkt:
Thanx Marcel!

Enne....de man met de bergen ideeen voor een Tr1 vraagt wat ik van plan ben ;) ......stelt niet veel voor hoor wat ik bedacht heb...de uitwerking daarintegen...ik moet de ophanging voor de reactie stang veranderen / verwijderen wat mij dus 27 mm opleverd. Moet dan wel een alternatieve ophanging verzinnen en die rvs hoek waar mijn achteras doorheen gaat met 27 mm verbreden....*denkt* ik autocad nl in mijn hoofd, daar is het al klaar -O-


"Klinkt als een eitje............. als Q het in Solidworks kan, kan jij het `for real`... even maken, gewoon naar die watersnijders toe en even uitleggen wat je wilt.............".

Serieuze modus aan: Hoe ga je dat in vredesnaam uitvoeren?
 
Bij gebrek aan solid works kennis hou ik het bij 2 D in mijn kippebrein :o

Zei al...weet hoe het moet worden, heb bij de TD al 4 rvs staafjes van 10 mm dik gescoord die ik moet gaan buigen tot 90 graden hoek....dan de ''ori'' rvs beugel doorzagen en met die 4 staafjes verbreden zodat ik 27 mm extra ruimte krijg om mijn cardan meer naar rechts te kunnen zetten en dus ook mijn wiel. Daar moet ik ook de driehoek van de reactiestang gaan vervangen omdat die in de weg zit -O- maar ook dat gaat goed komen....fotoos volgen ;)
 
De beugel weer losgezaagd en dalijk naar Hank....dus de beugel voor Marcel en dan hopelijk morgen een foto van klaar / na Marcel *O* *O* *O*
full
 
Laatst bewerkt:
En weer terug! was dankzij mijn klunzigheid weer een hele operatie maar Marcel (Henk) vanaf nu genaamd >> The Guru heeft het weer gefikst!
full
 
Laatst bewerkt:
De Guru dus! in zijn volgepakte Hol....echt...hoe die man zoveel apparatuur in die ruimte gepakt krijgt is me een raadsel :9~ Ik hoorde constant een compressor maar nooit kunnen vinden?? stond achter de draaibank :X denk dat het 4,5 x 3 meter is met dan ook nog een blingbling Honda erin geparkeerd :)
full
 
En met bling bling bedoel ik dus glim...erg glim! wat een oog voor detail zeg...elk boutje afgedraaid met een apart patroontje...ik ben niet zo van de lasogen dus als Marcel laste zat ik de honda te bekijken en steeds zag ik weer nieuwe dingen, gewoon bizar!


De foto doet hem geen recht....want hij zat onder het stof zegt ie dan :P
full
 
En ik was al tevreden met het resultaat....nee...moest het nog gestraald worden!
full




Of het zo uit de fabriek komt *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat je me constant Henk noemde vond ik niet zo erg hoor, maar dat je het verschil tussen een Suzuki en Honda niet ziet vind echt een stuk minder :( :( . Nu weet ik ook gelijk waar GEK voor staan in je nickname dieGEKmetdieguzzi _O- _O- _O-
Maar was weer ff ouderwets gezellig Peter en nog bedankt voor de tompoezen, smaakte zeer goed :Y
 
;( :$ |( Thats me....en het is je eigen schuld! moet je hem maar niet zo onherkenbaar verbouwen! bij mij kun je tenminste nog zien dat het een Guzzi is :P


Dat de poezen maar moge smaken *D


Heb nog even naar een foto van de dubbelganger aka Henk gezocht maar helaasch....je moet me maar geloven dat je een tweelingbroer hebt :Y
 
Laatst bewerkt:
Was jij al straal dan....of Marcel? Om die tijd :?

Hij moest is weten dat jij alles matzwart laat coaten :X

:+ Veel plezier met je achterwiel en brug in het midden......wat me weer doet denken aan een oude `one liner`:

In het midden? ,wat een onzin!....kan alleen niet meer bedenken waar het over ging, zal wel geen Guzzi zijn geweest :N
 
Laatst bewerkt:
Mijn vorige project had een achterwiel van een kawa meen ik waar het hart uit gedraaid was en mijn cardan er weer ingelast was door de firma Startwin.....en die zeiden dat een beetjeuit de midden geen probleem was en ik hoorde laatst iets over een moderne Duc waar het wiel ook wel uit de midden kon staan dus het komt voor :Y
 
Nadat Marcel aka the Guru dus alles weer haarscherp aan elkaar gelast had paste het dus ook precies zoals het moest! dus vandaag eerst eens moed zitten verzamelen om dat van mijn cardanhuis af te halen wat in de weg zat want eenmaal aan het slijpen is er geen weg terug he
full
 
Van de voormalige cardanstangbevestiging....scrabble? moest 12 mm afgehaald worden dus met frisse moed de slijptol met schuurschijf te voorschijn gehaald :)
 
Volgende probleem word de rechts onderin liggende reactiestang die nu door de gebogen brug niet meer past dus zoek ik nu zeg maar de uiteinden van die stang....soort van ingeperste rubberen bussen?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan