De eend zwemt verder...

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Had ik deze al gepost?
full
 
Bovenste 2 pullies zijn voor mijn nokkenas aandrijving, de onderste zit voor mijn dynamo op de krukas as en gaat mijn compressor aandrijven......ooit :)
 
Check!
Je bent nog steeds flink op gang.
niet teveel in één keer plaatsen, heb zo een paar feestdagen die ik nog aangenaam door wil komen.
En dan kan ik mooi de vorderingen hier lezen.

Succes!
 
Thanx!

daarnet even 8 m6 gaatjes getapt in mijn to be kroonplaat zodat ik 'm morgen kan laten lassen en ook even wat gemeten om te proberen nog een cm naar rechts te kunnen....word weer knap veranderen en dat voor 10 mm :')
 
Thanx!

daarnet even 8 m6 gaatjes getapt in mijn to be kroonplaat zodat ik 'm morgen kan laten lassen en ook even wat gemeten om te proberen nog een cm naar rechts te kunnen....word weer knap veranderen en dat voor 10 mm :')


Moet je kroonplaat ook al meer naar rechts?
Dan moet je misschien je frame 10mm naar links plaatsen, is wellicht gemakkelijker?




:+
 
Zooo...heb 27 mm gevonden om mijn wiel naar rechts en naar het midden te brengen....nu alleen nog even realiseren :?
Komt erop neer dat ik een rvs hoek van 5 mm dik door moet zagen en 27 mm gaan verlengen daarom maar eens op zoek naar iets van 10mm dik rvs massieve 90 graden ''bochten''....ik autocad namelijk in mijn hoofd en weet al hoe ik het wil hebben.....in mijn hoofd :o
full

Beter in het midden toch?
 
Laatst bewerkt:
Zooo...heb 27 mm gevonden om mijn wiel naar rechts en naar het midden te brengen....nu alleen nog even realiseren :?
Komt erop neer dat ik een rvs hoek van 5 mm dik door moet zagen en 27 mm gaan verlengen daarom maar eens op zoek naar iets van 10mm dik rvs massieve 90 graden ''bochten''....ik autocad namelijk in mijn hoofd en weet al hoe ik het wil hebben.....in mijn hoofd :o [afbeelding]
Beter in het midden toch?


Dit meldt je niet voor niets ;) , wat ben je van plan :? .....Is het uit te leggen? Ben heel benieuwd wat je hebt bedacht en hoe je erop kwam.... O-)
 
Zooo...heb 27 mm gevonden om mijn wiel naar rechts en naar het midden te brengen....nu alleen nog even realiseren :?
Komt erop neer dat ik een rvs hoek van 5 mm dik door moet zagen en 27 mm gaan verlengen daarom maar eens op zoek naar iets van 10mm dik rvs massieve 90 graden ''bochten''....ik autocad namelijk in mijn hoofd en weet al hoe ik het wil hebben.....in mijn hoofd :o [afbeelding]
Beter in het midden toch?

Zit daar ook een heel team aan monteurs, constructeurs, metaalbewerkers etc?
Dan kunnen die mooi de informatie onderling uitwisselen.
Anders is er een wetenschappelijke naam voor.
8-)

Ben benieuwd wat je nu weer gaat(laten) maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan