Gezelligik ben de 10e ook van de partij.
en ik ga kaasszje vragen of hij zin heeft om met mij naar het startpunt in nijmegen te rijden. bij deze
Dat word even afwachten... met beetje geluk welMooie uitlaat!
Maar moet je nu nog een collector (??????????) hebben. Kun je de uitlaat niet meteen installeren.....zodat je hem bij de Fazermeeting kunt showen?
Yep zeker wel... Da's toevallig dat 'ie op e-bay stond ....
Leuke prijs ook....
Zijn er nog mensen die vanuit Eindhoven of omgeving die kant op rijden?
Weten onderstaande Fazeristen al of ze definitief meegaan op 10 april?
Scallie
Future303
Tremor
Chiti
Emsee
Puil
FAZERik SP
@Hrimgrimnir: gezien het huidige weer en het strooigoed dat daarvan het gevolg is, wachten we nog maar weer ff met het proefrijden..... zucht!
Ik ben blij dat we wat assertief geweest zijn bij de keuze van de maand!
Nee, nog niet. Het kan nog zijn dat ik in die periode voor het werk in het buitenland zit. Zo gauw er meer duidelijkheid is zal ik het posten. (Of is er een minimale voorinschrijvingstijd?)Weten onderstaande Fazeristen al of ze definitief meegaan op 10 april?
Scally
Future303
Tremor
Chiti
Emsee
Puil
FAZERik SP
Prima, we lezen het wel! Nee er is geen minimale voorinschrijvingstijd (leuk woord voor scrabble 3-maal woordwaardeNee, nog niet. Het kan nog zijn dat ik in die periode voor het werk in het buitenland zit. Zo gauw er meer duidelijkheid is zal ik het posten. (Of is er een minimale voorinschrijvingstijd?)
Weten onderstaande Fazeristen al of ze definitief meegaan op 10 april?
Scally
Future303
Tremor
Chiti
Emsee
Puil
FAZERik SP
@Hrimgrimnir: gezien het huidige weer en het strooigoed dat daarvan het gevolg is, wachten we nog maar weer ff met het proefrijden..... zucht!
Ik ben blij dat we wat assertief geweest zijn bij de keuze van de maand!
De organisator van de eerste Fazermeet van MF is er ook eindelijk weer eens bijikke kom
Thanx! Leuk dat je erbij bent; het lijstje is aangepast!ikke kom
Als ik over de A50 rij kom ik wel langs oss, kan ik daar ergens aanhaken?Tja.......vanuit Oss kom ik
Als ik over de A50 rij kom ik wel langs oss, kan ik daar ergens aanhaken?
Het liefst binnendoor, snelweg is sooo boooring. Stuur maar even een beschrijving waar ik precies moet zijn.Je kunt je, als je wilt, bij mij aanhaken ja. Gezelli
Weet alleen niet of je binnendoor (leuker maar langzamer) of over de snelweg (sneller en saaier) naar Nijmegen wilt? Het is op zich best vroeg denk ik... Misschien kunnen we het best bij de Tango in Oss afspreken? (ik zal je nog wel een beschrijving geven dan). Van daaruit kunnen we terug (!) naar de snelweg, of binnendoor naar Ravenstein en dan daar de snelweg op, of helemaal binnendoor, duuuuuuuus.........
Ik heb je een beschrijving toegestuurd. Hoop dat die een beetje duidelijk is....Het liefst binnendoor, snelweg is sooo boooring. Stuur maar even een beschrijving waar ik precies moet zijn.
Mooi! Mag ik dus het vraagteken achter je naam weghalen?ik heb dr zin an!