dating

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee klopt ik moet eerst nog 20 kg aankomen, voor ik een blokkie er mee om kan anders tril ik er af. :+

Dat blokie om is iets wat mensen die liefde hebben voor hun bike niet doen, omdat hij dan nauwelijks op temperatuur kan komen. Maarja daar weten HD rijders natuurlijk niets van, voordat hij warm is moet er weer ergens een boutje worden aangedraaid.

:)
:')

Wat een heerlijk topic.
zit hier met een biertje te genieten.
Nu alleen nog een paar tetten en het feest is compleet.
(aub niet de tetten van een HD-biker voordat iemand enthousiast word)
Doet me denken aan geweldige topics uit vervlogen tijden.

Nee klopt ik moet eerst nog 20 kg aankomen, voor ik een blokkie er mee om kan anders tril ik er af. :+

Dat blokie om is iets wat mensen die liefde hebben voor hun bike niet doen, omdat hij dan nauwelijks op temperatuur kan komen. Maarja daar weten HD rijders natuurlijk niets van, voordat hij warm is moet er weer ergens een boutje worden aangedraaid.

:)

Eh, filmpje niet gezien? Welke begrafenisverzekering heb je ? Vast met stip gestegen op de 'to do' lijst van de Angels B|

Laatst bewerkt:
Goed dat je dit meld. De meeste harley rijders kunnen vast iemand gebruiken om de onderdelen bij elkaar te zoeken na een ritje!

Eh, filmpje niet gezien? Welke begrafenisverzekering heb je ? Vast met stip gestegen op de 'to do' lijst van de Angels B|

Gebruik een Proxy die uitkomt op een zaak waar ze en bier en boutjes verkopen. Zijn die Angels wel een tijdje mee bezig.

gewoon zorgen dat je een paar blikken schultenbrau bij je hebt en die de andere kant opgooien dan de kant die je op rent

Wel opletten dat deze jongens er dan niet mee gaan lopen
schultenbrau.jpg

Euhhhh, ik zou maar uitkijken met die praatjes hier over Harley's. Ik begrijp dat er Hell's Angels meelezen en moet je kijken wat Urbanus met hun heeft meegemaakt....

daar hebben ze in daadwerkelijk blauw om gelegen van het lachen.

vervolgens stonden ze bij urbanus aan de deur(die zoiets had van...mérde ik met mijnen grote smoel..)oftie niet speciaal voor een angelfeestje op wou treden...heeftie gedaan,heeft 1,5 uur de angels op de hak staan nemen.

Ik ben 24, vrijgezel en heb een Harley! Een Nostalgia van 1995. Zelfs duozadel is aanwezig zodat je mee kunt mop! Stuur me ff een foto als je wilt. Je moet natuurlijk wel mooier zijn dan m'n motor ;) grtz Hakkers

........ _O- _O- _O- ik wist het ik wist het,had stiekum al weddenschap lopen dat jij de eerste zou zijn die hier serieus op inging :X

daar hebben ze in daadwerkelijk blauw om gelegen van het lachen.

vervolgens stonden ze bij urbanus aan de deur(die zoiets had van...mérde ik met mijnen grote smoel..)oftie niet speciaal voor een angelfeestje op wou treden...heeftie gedaan,heeft 1,5 uur de angels op de hak staan nemen.

met humor kun je overal terecht :)

Kijk ik net op wiki, en blijkt dat we gewoon een bekende op MF hebben. Helaas is het alweer verwijderd, maar gelukkig hebben we de foto's nog:
DrinkyoghurtWiki.jpg

Laatst bewerkt:
"(1.894 bytes) (versie van Maniago van 16 mei 2011 15:06 (25625556) teruggeplaatst - Niet iedere gebruikersnaam op een internetforum verdient opname in een encyclopedie...)"

........ _O- _O- _O- ik wist het ik wist het,had stiekum al weddenschap lopen dat jij de eerste zou zijn die hier serieus op inging :X

to bad dat het niet serieus is ;) heb je haar profiel al bekeken? ze is 46! welgeteld minimaal 20 jaar te oud voor me!

iets van op een oude fiets moet je het leren....

maar toch niet eentje met lekke banden :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan