dating

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal niet graag over vooroordelen beginnen maar harley rijders worden nogal eens bonkige leernichten genoemd waarna ze boos worden.
Maar als die harley rijders er de voorkeur aan geven om de hele dag en nacht zwetend in hun leren kleding in een donker hok afgesloten van de buitenwereld met elkaar bier te drinken.
Tja, waar rook is is vuur....

...'k moet je teleurstellen ,.....je voor-oordeel klopt niet.....

bezoek 'ns een HD-kluppie ,....open-dagen zat :/

Dude, you'r killing me :')

Dude, you'r killing me :')

ja open dagen ja.
Dan slaan ze je op een gegeven moment met een barkruk in de nek en de volgende ochtend word je ergens in een portiekje wakker met een ontzettende pijnlijke aars.

zo gaat hier _O-

TS: kijkt dadelijk blij en hoopvol, zo veel reacties niet te geloven!

maarja hele topic is volgekotst met onzin :+

ja open dagen ja.
Dan slaan ze je op een gegeven moment met een barkruk in de nek en de volgende ochtend word je ergens in een portiekje wakker met een ontzettende pijnlijke aars.

waarom nou ?

:/

leuk topic!

Laatst bewerkt:
en sinds SOA verwacht iedereen zo'n kerel
oeh.. niks mis met wat verwachtingen!
Jax-Teller-sons-of-anarchy-10783309-300-385.jpg

Laatst bewerkt:
_O-

wat een topic..

sorry ts ,ben al voorzien.

en wat de rest van de testosteron kinderen hier betreft......vooroordelen over harleyrijders,joh kijk nou eens naar jezelf...een plastic raket met onodig veel vermogen om een iets te klein geslachtsdeel te kompenseren...en over je kleding zullen we het maar niet hebben(ik moet altijd wel heel erg lachen ...komt er eentje binnlopen in zo´n combi...heel breedgeschouderd...totdat het jassie uitgaat en het brede schouder alleen bestaat uit polyester protectie.

ow en drinky jij hebt neem ik aan een rode stucgati?
die ts zocht een harleyrijder toch.
hier de de mijne is te koop(ik heb al een vrouw) is harley en nog rood ook

full

_O-

wat een topic..

sorry ts ,ben al voorzien.

en wat de rest van de testosteron kinderen hier betreft......vooroordelen over harleyrijders,joh kijk nou eens naar jezelf...een plastic raket met onodig veel vermogen om een iets te klein geslachtsdeel te kompenseren...en over je kleding zullen we het maar niet hebben(ik moet altijd wel heel erg lachen ...komt er eentje binnlopen in zo´n combi...heel breedgeschouderd...totdat het jassie uitgaat en het brede schouder alleen bestaat uit polyester protectie.

ow en drinky jij hebt neem ik aan een rode stucgati?
die ts zocht een harleyrijder toch.
hier de de mijne is te koop(ik heb al een vrouw) is harley en nog rood ook

[afbeelding]

Plastic raket? Al eens de duikboot gezien die rond je koplamp hangt?
_O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan