De km.standen zijn gewoon teruggedraaid
Niet allemaal natuurlijk, maar die zullen er echt bijzitten. Ik verbaas me ook het vele aantal motoren met verhoudingsgewijs lage km.standen ten opzichte van de leeftijd van de motoren.
Heel herkenbaar!Heb hier 2 kinderen, eentje net 4 jaar, de ander bijna 2 jaar. Dan ga je niet even rijden wanneer je er zin in hebt. Al helemaal niet als mijn vrouw ook met enige regelmaat hele dagen in het weekend werkt. Hier moet echt de agenda erbij en fiat van de vrouw.Maar goed, je hebt ook gezinnen waar ze stoppen met rijden. Als dat hier gebeurt, ga ik denk ik heel chagrijnig en gefrustreerd raken. Motorrijden is een uitlaatklep en met kinderen helemaal.
Heb hier 2 kinderen, eentje net 4 jaar, de ander bijna 2 jaar. Dan ga je niet even rijden wanneer je er zin in hebt. Al helemaal niet als mijn vrouw ook met enige regelmaat hele dagen in het weekend werkt. Hier moet echt de agenda erbij en fiat van de vrouw.Maar goed, je hebt ook gezinnen waar ze stoppen met rijden. Als dat hier gebeurt, ga ik denk ik heel chagrijnig en gefrustreerd raken. Motorrijden is een uitlaatklep en met kinderen helemaal.
Overal werd toen ook geroepen "het nieuwe normaal" dus mensen dachten misschien dat het blijvend zou zijn.Ja.
Tijdens de pandemie wilde heel veel mensen ineens een hond hebben.
Na de pandemie bleek dat een hond hebben, ook nadelen heeft.
Dus de hond eruit.
Hetzelfde met campers en caravans.
Vliegen mocht niet, dus op zoek naar een camper of caravan.
Totdat bleek dat met je pleerol onder je arm naar een openbaar toilet moest om te kakken en het camperen toch niet te vergelijken was met een luxe hotelkamer.
Dus de camper/caravan eruit, toen we weer mochten vliegen.
Dus ja, mensen zijn zo wispelturig als de neten.
Antwoord; investeer in een zijspan.
Kids erin, pappa blij, mamma ook..
Onze zoon ging vanaf anderhalf in een Maxi Cosi in het zijspan mee.
Ging en gaat allemaal niet hard met een stokoud 250cc oostduits hok, maar dikke pret samen..
Er zal altijd 1 motor blijven in de garage, maar 5 zoals ik jaren lang heb gehad niet helaas. Een 4 persoons cabrio is trouwens een leuke oplossing, met het gezin een stukje toeren.
Ja, maar dan moet je weer een hele speeltuin meeslepen. Waar laat je die? Ik denk dat een rol ducttape meer soelaas biedt.Zolang je een ijsje en/of speeltuin in het verschiet stelt, wordt elke jankkleuter een blije vogel...