In de corona tijd mocht je toch niet motorrijden ??? dat was het advies van de trauma chirurgen omdat de IC's vol lagen met corona patiënten.
Ik rijd bijna al mijn ritjes in DL en daar hadden ze dat probleem niet. Ik deed uiteraard in NL wel heel voorzichtig
Kan me voorstellen dat iemand die een A rijbewijs had in corona tijd dacht, ik koop weer een motor. Kan ik toch weer iets doen in deze klotetijd maar zoveel zullen dat niet geweest zijn lijkt mij.
Ja, heropstappers, daar hintte ik ook al op inderdaad, in mijn nabije omgeving weet ik er zo drie waarvan ik niet eens wist dat ze hun A'tje hadden. De ene een splinternieuwe dikke BMW R1200GS, de tweede dacht ik een HD Pan America, en de derde een of andere tweedehands Japanse sjoppert. Op de zonnige dagen lekker naar het werk, maar na drie dagen regen toch weer gewoon in de auto.
In groep rijden mocht idd niet, maar solo was geen probleem.
Mocht je niet in groepen rijden? Die memo heeft mij voor zover ik me kan herinneren nooit bereikt. Niet dat het uitmaakt want ik heb een hekel aan groepsrijden, misschien dat ik het daarom ook gemist heb, maar toch.