Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

*Circuitrijdende dames, part 2!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
weekend meiden!!!!!

Enne, zeker mooie foto Viv!!!

Hier dan die van m ij ook nog maar eens...

Ik voorspel een goed slakkenjaar in 2011

Laten we de discussie hiermee maar afsluiten

Fototijd

[afbeelding]

Suus, gaaj mee naar Ales, 3-daagse training doen en Mandy en wie nog meer??
Kan Basia ons o.a. mooi leren hoe je een slakkentijd op het circuit rijdt , maar wel met STIJL

Als je tijd hebt Basia? Mss heb jem over t hoofd gezien..

Had 'm gezien, maar idd vergeten aan te passen. Bij dezen!

Kan Basia ons o.a. mooi leren hoe je een slakkentijd op het circuit rijdt , maar wel met STIJL

Gezellige boel wordt dat dan

Wat een opmerkingen hier!!
Wel grappig juist, de boel is weer een beetje opgeschud

Ik vind het ook onzin dat een instructeur hard over de baan moet kunnen gaan.
Ik vind dat zeker geen onzin, maar ik ben zo te lezen de enige vrouw hier die er zo over denkt

Die zijn er ook maar dat zegt nog niet dat je daar wat aan hebt.
Dat is weer een tweede ja! Als iemand het niet kan overbrengen, heb je er als cursist alsnog niets aan.

Laatst bewerkt:
Wat gaaf!!!
IK heb ook wel plannen, zou erg graag willen, maar we zitten komende zomer nog steeds midden in de verbouwing, dus vrees dat er nog even geen geld voor is... maar ik blijf hopen en dromen (net als van een circuitmotor, haha)

misschien dat ik mee ga als support, maar helaas geen financiële middelen om volgend jaar naar ales te gaan

Of het moet ineens erg goed gaan met de financiën

Haha, wat een zinloze discussie! Ik had wel verwacht dat iemand er ooit iets van zou zeggen. Ik kan alleen maar zeggen: ik vind het heel knap wat je doet Basia en vooral hoe je mensen kunt motiveren en hoe je kunt relativeren. Daarin ben je echt mijn voorbeeld

Laatst bewerkt:

zou best willen hoor... deze winter goed sparen en wie weet.
maar heb ook iets gehoord over 3 dagen Assen van RA, dat ligt dan waarschijnlijk beter in budget

eerst maar even 2 weken vakantie houden op Mallorca.... koffer is gepakt

maar heb ook iets gehoord over 3 dagen Assen van RA, dat ligt dan waarschijnlijk beter in budget

dat zou ik niet te hard roepen, denk dat assen een stuk duurder is qua baanhuur etc, dus best kans dat dat op 3 dagen in verhouding net zo duur/ duurder is

Maar smeer de broodjes en de kettingen wel als het zover is

Fijne vakantie Suus! Geniet er lekker van

Ik zou graag naar Ales willen, maar eens even overleggen met de baas

Fijne vakantie!

@ alle meiden die van plan zijn naar Alès te gaan: Gezellie!!!!
@ Suus: FIJNE VAKANTIE!!!!

jeetje wat een pagina's
ik heb niet alles meer onthouden
@ missC: oewf! wat balen zeg! hopen dat je zonder al te veel pijn snel weer geneest!
@ basia: ik hou het kort --> ik denk dat jij voor veel meiden een voorbeeld bent!

en niet alleen basia, maar alle meiden die zichzelf prikkelen en op het circuit willen leren en zichzlf willen verbeteren! en met een beetje pit wat heren van de baan te rijden
GGR is ook zo'n voorbeeld!
Alle meiden hier een voorbeeld voor mij

@ anouk: weer mooie foto's

aan de vakantie gangers: have fun

oh en: mag ik een ook een circuitslak worden

ja niet meer doen hoor vallen
had je nog kuipdelen nodig
Tenkateracingproducts.com | The shop for all your motorcycle track parts | Welcome - Tenkateracingproducts.com

bij racekuipen outlet

Laatst bewerkt:

Hey Basia,

sorry beetje late reactie kom net terug van weekendje werken IDM Hockenheim...
Idd heel erg mijn best gedaan, 7 seconder eraf en mijn doel voor dit jaar behaald, onder de 2.20 en ben er trots op... bedankt voor je tips... heeft zeker geholpen

Tof 7 seconden is goeeed
Heb jij nou een F2? Of een F3 eigenlijk?

Thanks Heleen, en graag gedaan Shookspeed!

Ik heb zelf besloten om 03 oktober toch niet meer te gaan rijden. We hadden die dag in eerste instantie voor een vriend van ons geboekt (om samen te rijden) maar hij gaat niet meer...

Nu kan de R6 eerder de verkoop in, kan elke cent goed gebruiken voor volgend jaar! Wil na 5 jaar op de R6 nu gaan kijken naar wat anders. Weet alleen nog niet wat...

Wil het liefst een Triumph Daytona 675. Alleen...die zijn nog best prijzig, en het is een drama om een extra set wielen te vinden

Dan hebben we nog als alternatieven: nieuwere R6 of 600RR...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.