Gisteren 1.54 op zolder gereden. Hoop morgen tegen de 1.50 te zitten...
Netjes!Gisteren 1.54 op zolder gereden. Hoop morgen tegen de 1.50 te zitten...
We kunnen het altijd proberen he! (lukken denk ik zeker niet, ben al blij als ik niet als langzaamste rond gaJoepie we hebben bevestigingSupporters zijn welkom in ons pitsboxje maandag in Zolder voor de NBC-race.
@ Jessy we gaan voor de fun héen de eerste plek
We hebben wel een teamcaptain nodig hoorWat gaaf dames! Jammer dat het wat ver weg is voor me, anders was ik zeker koffie komen zetten
tnx!! ja en jullie ook he!
vette foto Jessy!
ik kijk uit naar maandag, het weer ziet er alleszins veelbelovend uit: onze BT003's staan klaar
veel succes desmo's en vooral veel plezier!!
ik kijk uit naar maandag, het weer ziet er alleszins veelbelovend uit: onze BT003's staan klaar
veel succes desmo's en vooral veel plezier!!
reed jij de 1000RR met roze pak ??Gisteren 1.54 op zolder gereden. Hoop morgen tegen de 1.50 te zitten...
Gisteren 1.54 op zolder gereden. Hoop morgen tegen de 1.50 te zitten...
Haha! Maar helaas... Is me echt te verWe hebben wel een teamcaptain nodig hoor
Oprah, Oprah!!@ het Desmo Angels team: helaas kan ik jullie niet komen aanmoedigen. Gaat een beetje lastig vanuit ChicagoIk zal aan jullie denken en voor jullie duimen!!
[...Dubbelfrisje ...]
Heeeel netjes!
Ik heb alleen geen idee wie je bent? Heb ik iets gemist? Zo niet, voorstellen en foto graag, dan kan je erbij in de OP(als je dat wilt natuurlijk)
@ het Desmo Angels team: helaas kan ik jullie niet komen aanmoedigen. Gaat een beetje lastig vanuit ChicagoIk zal aan jullie denken en voor jullie duimen!!
(Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, wij willen gewoon graag alles weten.)
Basia ben jij donderdag weer teamcaptain bij de Club MET?
Zo ja, dan ga ik mijn best doen om mijn werkzaamheden om te gooien, zodat ik met SP2mtr mee kan naar Zolder.
(Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, wij willen gewoon graag alles weten.)
Basia ben jij donderdag weer teamcaptain bij de Club MET?
Zo ja, dan ga ik mijn best doen om mijn werkzaamheden om te gooien, zodat ik met SP2mtr mee kan naar Zolder.
Hallo allemaal!
Kben weer terug van een lekkere vakantie met de motor. Ben naar Frankrijk geweest een aantal daagjes en daarna terug naar Duitsland voor een motorweekend met 60 man. Was erg gezellig.
Zijn er trouwes nog meiden naar de megameeting? Ik zag nog een aantal mensen gaan maar ben zelf doodop. Kheb deze week maar liefst 3000 km gereden!En dan voornamelijk op slingerwegen dus ik ben helemaal uitgeteld! Haha!
Zijn de datums in Ales altijd al snel volgeboekt? Ik hoop dat ik nog iemand mee kan krijgen vd motorclub zodat ik niet helemaal alleen hoef te gaan.
@ No Budget Cuppers
Veel succes maandag op Zolder.
Ik zal aan jullie denken als ik van vergadering naar vergadering sjouw.
Helaas kan ik zelf dinsdag niet naar Zolder; ik heb geen vervoer.
Wel krijg ik eindelijk (na veel zeuren) een zijstandaard op de R6, zodat ik wat minder afhankelijk wordt van de vriendelijke mensen in mijn omgeving, die me steeds van en op de bok moesten helpen.
reed jij de 1000RR met roze pak ??
Ook rizla girl gespot volgens mij, bij beide zat de gang er goed in geloof ik
en voor 99,- mogen ze dat vaker doen
Jups zat op de nieuwe blade idd in race trim
Gestopt bij 1.52.15
Hallo Dames!!
Dag tekoop 15sep Assen Minder snel MSH 180euro
is van een kennis dus als je belang hebt mail je maar ebrse@hotmail.com
en sommigen hier hebben mijn tel wel
Gr Eva
He meid,
waarom rij je zelf niet meer???
Dit was toch je laatste dag voor dit jaar?
Gr Suus
Hee Sahara! Nou je vloog er best vandoor!vandaag NBC race gehad.
het was leuk en ging niet slecht (van de 57ste startplaats naar de 44ste plaats gegaan) toen we de eerste keer zwart kregen voor geluidsovertreding.
25 minuten later tweede keer zwart en uit met de pret
nu ja, niks aan te doen, onze eerste DNF (hurts more than crashing) moest er ooit eens van komen
desmo's zoals verwacht ontzettend goed gereden!!
jessy, 't heeft me een rondje gekost om je voorbij te gaanje rijdt goeie lijnen! hier en daar kan het beter maar dat is met iedereen zo. dus eigenlijk gewoon vroeger en harder op het gas gaan!
christel kwam me voorbijgevlogen, heb even kunnen terugvechten en dat was superlolligmaar helaas, misschakeld op s/f en ik moest je onherroepelijk laten gaan (en ook zonder misschakelen had ik je moeten laten gaan hoor )
ongelooflijk goed gereden meid, jij kan er wat van
met onze teammotor mijlenver van mijn eigen besttijden gebleven, ben niet onder de 1.58.96 geraakt
maar wel weer dikke lol gehad, en daar draait het om
Ah oke, dan weet ik wie je bent! Ik denk dat we elkaar al een keer of 3 gezien hebben op het circuit alleen nog nooit gesprokenJups zat op de nieuwe blade idd in race trim
Gestopt bij 1.52.15
vandaag NBC race gehad.
het was leuk en ging niet slecht (van de 57ste startplaats naar de 44ste plaats gegaan) toen we de eerste keer zwart kregen voor geluidsovertreding.
25 minuten later tweede keer zwart en uit met de pret
nu ja, niks aan te doen, onze eerste DNF (hurts more than crashing) moest er ooit eens van komen
desmo's zoals verwacht ontzettend goed gereden!!
jessy, 't heeft me een rondje gekost om je voorbij te gaanje rijdt goeie lijnen! hier en daar kan het beter maar dat is met iedereen zo. dus eigenlijk gewoon vroeger en harder op het gas gaan!
christel kwam me voorbijgevlogen, heb even kunnen terugvechten en dat was superlolligmaar helaas, misschakeld op s/f en ik moest je onherroepelijk laten gaan (en ook zonder misschakelen had ik je moeten laten gaan hoor )
ongelooflijk goed gereden meid, jij kan er wat van
met onze teammotor mijlenver van mijn eigen besttijden gebleven, ben niet onder de 1.58.96 geraakt
maar wel weer dikke lol gehad, en daar draait het om
ps die rubbere strips op de tank waren een super idee Jessy