Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als ik gewoon gas bijgeef gaat hij niet omhooghij blijft wel op de gewone toeren draaien
Gaskabel geknapt?als ik gewoon gas bijgeef gaat hij niet omhoog
nee boevie heb al nagezienGaskabel geknapt?
Maar zou je hem wel heel langzaam kunnen laten wegrollen?ja ik hoor dat hij geen hoge toeren maakt heb ervoor nooit problemen mee gehad tot vandaag
nee valt gewoon stil willemMaar zou je hem wel heel langzaam kunnen laten wegrollen?
heb richtingaanwijzers laten zetten en een voorlicht laten opzetten maar denk niet dat het daar aan zou liggennee valt gewoon stil willem
beveiliging staat op het stuurDenk dat het aan de beveiliging ligt.
De schakelaar bij de koppelingshendel, of de schakelaar bij de standaard. Als die aanwezig is bij deze motor.
Ach kijk, soms schort het een beetje aan informatieverstrekking maar we komen er wel.heb richtingaanwijzers laten zetten en een voorlicht laten opzetten maar denk niet dat het daar aan zou liggen
ok bedankt boevie ga het eens proberenAch kijk, soms schort het een beetje aan informatieverstrekking maar we komen er wel.
Even ongehinderd door kennis van deze type fiets en het bijbehorende elektrische circuit zou ik willen voorstellen om op de motor te gaan zitten met de pikkel ingeklapt zoals hij zit tijdens het rijden, de motor in zijn eerste versnelling te zetten en dan met de koppeling ingetrokken proberen te starten. Start hij dan ook?
Zo nee dan uwen elektrieker vragen om of het stekkertje van de pikkel op zijn plek terug te schuiven, dan wel verder controleren waarom de motor niet start want dan zit het daar ergens.
Bovenstaande is even gebaseerd op de aanname dat de motor bij stilstand wel gewoon zoals voorheen op de gashandle reageert en hij normaal in zijn toerenbegrenzer schiet. Zo nee dan gaat dat verhaal helemaal niet op.
Wissen is wel gewenst.Yeahhh , de enige echte!
Maar Zot #@%/ word boos, we zitten dit hele topic te vervuilen omdat dit niet de bedoeling is. Dat hier storingen gepost worden.
Dat moet een etage lager.
Maar dan moet Martell dit binnenkort maar even deleeten
1 compressie gemeten 8.5 bar alle 4 cilinders ,zonder wat olie op de zuigers
nr 1 compressie gemeten 8.5 bar alle 4 de cilinders
1 compressie gemeten 8.5 bar alle 4 cilinders ,zonder wat olie op de zuigers
nr 1 compressie gemeten 8.5 bar alle 4 de cilinders
Nr 2 uit alle 4 vlotter bakken vloeit er goed uit
Nr 3 bougie kabels getest op 1 cm vanaf
Massa vonk sprong goed over en blauwe vonk
Nr 4 start relais 2 dikke rode draden
Meeting op 20 volt gezet,over de draden gemeten 0.04 volt zie foto
Dunne draden boven start relais, tijdens starten 7.98/8.40
Nr 5 relais zie foto 4 draden erop
Pootje 1 oranje draad met zwart streepje erop
Pootje 2 groene draad
Meeting op 20volt
Rust stand 10.50
tijdens starten 8.25
Pootje 3 oranje draad
Pootje 4 oranje draad
Rust stand -0.02
Tijdens starten 0.35
Nr 6 accu test koppeling in en draad van standaard los gekoppeld en doorverbonden met split pen
Rust stand 11,5 volt
Tijdens starten 9,6 volt
Bougie doppen getest
Gemeten op 200 k
Nr 1 10.8 ohm
Nr 2 9.7 ohm
Nr 3 10.8 ohm
Nr 4 10.3 ohm
Koelvloeistof sensor stekker losgekoppeld meet niks met ohm
Meter. is dat normaal temperatuur,
zender zit er naast
Nr 7 de zwarte schuiven zit echt veel speling op.kan een split pen van 2mm rondom in het slpeetje steken
Hoop dat u er een beetje uitkomt
En mij goede raad kan geven l
Mvg lex
Modbreak:
Lex, ik denk dat 26 van jouw 42 replies uit dit bericht bestaan, het werkt niet zo dat als je maar het vaak genoeg copy paste dat er iemand met een pasklaar antwoord aan komt gevlogen. Je hebt al een topic lopen over het probleem, daar replyen ook diverse users, maar je zal toch echt met de aangedragen vragen en aanwijzingen van de users verder moeten gaan meten en zoeken. Stop AUB met het blijven her-plaatsen van jouw bovenstaande reply.
Ohh sorry dat wist ik niet excusesModbreak:
Lex, ik denk dat 26 van jouw 42 replies uit dit bericht bestaan, het werkt niet zo dat als je maar het vaak genoeg copy paste dat er iemand met een pasklaar antwoord aan komt gevlogen. Je hebt al een topic lopen over het probleem, daar replyen ook diverse users, maar je zal toch echt met de aangedragen vragen en aanwijzingen van de users verder moeten gaan meten en zoeken. Stop AUB met het blijven her-plaatsen van jouw bovenstaande reply.
Dat heb ik in je eigen topic al gezegd: dat is een probleem en mogelijk heb je een gecorrodeerde aansluiting ergens. Een goed geladen accu meet onbelast meer dan 12.5 volt en tijdens het starten 11 volt of iets minder, maar meer dan 10 volt.Nr 6 accu test koppeling in en draad van standaard los gekoppeld en doorverbonden met split pen
Rust stand 11,5 volt
Tijdens starten 9,6 volt
En met alle plezier citeer ik dit bericht.@fischke67 Dit is een topic om tips te geven, maar niet om individuele gevallen te bespreken. Voor dat soort vragen kun je beter een nieuw topic openen, dat dan alleen over jouw probleem gaat. Da's dan voor de volgende keer
Nu weer ON-TOPIC !!
@fischke67 Dit is een topic om tips te geven, maar niet om individuele gevallen te bespreken. Voor dat soort vragen kun je beter een nieuw topic openen, dat dan alleen over jouw probleem gaat. Da's dan voor de volgende keer
Nu weer ON-TOPIC !!
aller eerst bedankt voor de snelle reacties
heb alle domme dingen eerst nagekeken
heeft compressie, startmotor gaat vlotjes rond en steekt nagelnieuwe batterij in
bougie ziet er goed uit maar doet niks zelfs geen slap vonkje
komt ook geen benzine uit na het verwijderen van de bougie en eens flink blijven doorstarten
Die beste man heeft een topic gemaakt, maar is juist hier naar toe verwezenMaak eff topic, heb je meer kans van slagen.