Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De ontsteking van mijn honda 125 cr ( bj 83 ) doet het niet. Aan de bougie ligt het niet hij vonkt gewoon niet meer
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, of waar ik kan controlere wat er fout is ??
Ik had net hetzelfde probleem met mijn SV650..
Nu hang ik 'm gewoon elke avond aan de Optimate,
en 's morgens draait 'ie zonder mopperen in gang..
Terwijl ik vroeger toch echt elke morgen met bibberende
knieën schietgebedjes stond te prevelen..
Effect is dat het lijkt alsof de startmotor niet snel
genoeg ronddraait, en na enkele keren gewoon er mee stopt
omdat de motor verzopen zit ..
Met volle batterij: vroem!
Kan soms simpel zijn
P.S. Jammer genoeg heb ik aan mijn collega's beloofd dat
zolang de motor start, ik er mee naar het werk kom ..
Ik had net hetzelfde probleem met mijn SV650..
Nu hang ik 'm gewoon elke avond aan de Optimate,
en 's morgens draait 'ie zonder mopperen in gang..
Terwijl ik vroeger toch echt elke morgen met bibberende
knieën schietgebedjes stond te prevelen..
Effect is dat het lijkt alsof de startmotor niet snel
genoeg ronddraait, en na enkele keren gewoon er mee stopt
omdat de motor verzopen zit ..
Met volle batterij: vroem!
Kan soms simpel zijn
P.S. Jammer genoeg heb ik aan mijn collega's beloofd dat
zolang de motor start, ik er mee naar het werk kom ..
Er zijn weer mensen aan het knippen en plakken geweest
Je kunt beter een eigen topic aanmakenMijn CB-1 begon gisteren moeite te hebben met starten, maar vandaag is die helemaal mee gekapt. Zelfs toen ik bij lange stoplicht slaapt die af bij stationair, een beetje gas opendraaien heeft wel geholpen om hem weer aan te krijgen. Maar vanavond doet die niks meer. Wanneer ik de knop drukt maakt die wel geluid, maar starten doe die echt niet. Uiteindelijk is nu de accu leeg, die ga ik opladen en morgen weer verder proberen.
Hebben jullie misschien een idee waar het aan ligt?
BTW, er zit genoeg benzine in en de doodmansknop staat op 'run'.
Ja.De accu is vandaag vol op geladen en meteen in de motor gezet, toen start de motor in een keer zonder enige moeite. De accu was maandje geleden al een volledig opgeladen, nu vermoed ik dus dat de probleem bij de accu ligt, dat die misschien versleten is.
Maar dan heb ik misschien een stomme vraag. Wanneer de accu tijdens het rijden begeeft, kan de motor dan afslaan bij stationair?
Dus je schopt’m in z’n één en zodra je de koppeling op laat komen valt hij stil?heb een kawasaki zx600a en heb sinds vandaag problemen er mee
namelijk hij draait maar kan niet vertrekken hij valt stil
iemand dat mij kan helpen aub
dank u
ja ik hoor dat hij geen hoge toeren maakt heb ervoor nooit problemen mee gehad tot vandaagDus je schopt’m in z’n één en zodra je de koppeling op laat komen valt hij stil?
hij blijft wel op de gewone toeren draaienja ik hoor dat hij geen hoge toeren maakt heb ervoor nooit problemen mee gehad tot vandaag