Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja... dat was ikke, zei de gek.
Was goed druk vanmorgen.
Kennelijk was ik er zelf niet helemaal bij, ik heb jou namelijk niet kunnen spotten.
Iig, Thnx voor de SPOT
Vanochtend werd ik op de E19 vlak voor de Brienoordbrug (richting Dordrecht) gespot door een zwart met oranje chopper, kenteken begon geloof ik met MX-14... maar er zat geen sticker op... Wie o wie?
Ja, dat was ik! Op mijn Bandit!
Bedankt voor het compliment
Bikkie (zonder stickert) Meldt zich
Hmm, dat kan allemaal kloppen want ik rij er doordeweeks dagelijks ... alleen ik heb altijd maar 1 zijkoffer er aan hangen. Was het wel een 1200GS?De BMW heeft echt twee koffers. Ik zelf zat op een fiets zonder stickert.Mijn Bandit met stickert staat met pech in de achtertuin .
Ik heb jeal eens eerder gespot, toen draaide je bij drukkerij Verweij de N201 richting Uithoorn op.
Chrissizeur
Ah ok, naja terug gespot zonder sticker danYep, dat was ik.
En idd goed lip gelezen
En kreeg ook een mooi geel papiertje van die agenten voor een art. 5
Maar deze week maar ff n nieuwe sticker bestellen
Edit:
Nee was niet bij de studentenbikkel meeting, misschien mn broer. Ik zal t m vragen
Oke, thanks voor de spot.
Ik weet niet of je broer in de omgeving van venendaal woont, anders heb ik het mis. Volgens mij reed hij ook op een 600F.
Ah ok, naja terug gespot zonder sticker dan
Gr, de zx6r rijder in zwart pak
Vanochtend rond 09:10 op de A7 tussen Purmerend en Zaandam.
Een zwarte sportmotor, kon niet helemaal opmaken welk merk. Je haalde me in en wees nog even naar je kentekenplaat.
Jep, that was me. GSXR750, srad... ik bedacht me achteraf dat ik helemaal niks van je had onthouden, dus dan maar even wachten op de wederspot
En ongeveer 15 minuten geleden weer Miertje gespot op de A27 ter hoogte van de A6. Daar kwam je tussen het verkeer door.20 minuten geleden de R6 van Miertje gespot voor de deur van z'n werk. (blijkbaar nog niet verkocht )
Ik moest weer eens om de hoek zijn voor m'n werk
Oordoppen doen hun werk dan goed kennelijkHahaha ik riep naar jou het eerst gespot, maar je keek dwars door me heen
Nog steeds de rode Niksan inderdaad. Heb jou ook niet gezien, niet deze week althans.Jethro!
Nog steeds die Nissan Drontena? Xag je niet ried'n, al was ik ook niet helemaal wakker, aanpassen aan de rest, zeg maar.
Reed btw rond 8-en over de Hollandse Brug.
En nee, ik ben (nog) niet overstag, nog steeds Yamaha, geen BMW.
Kijk, ik had al zo'n vermoeden.. BMW, uit richting Almere.. Leuke fiets volgens mij wel, heb hem dus niet zo heel goed gezien zoals je al hebt gemerkt, dus ik wist het type niet..Dat klinkt als ik met vrouw.
Blauwe F800ST, met xenon en zijkoffers,
ik grijs met zwarte jas, zij jas met inderdaad camel/zand met zwarte jas.
Beide zilverkleurige helm.
BoefjeJa, dat was ik! Op mijn Bandit!
Bedankt voor het compliment
Vanochtend rond 09:10 op de A7 tussen Purmerend en Zaandam.
Een zwarte sportmotor, kon niet helemaal opmaken welk merk. Je haalde me in en wees nog even naar je kentekenplaat.
Op de terugweg DJvanWonderen nog gespot
Gespot:
wanneer: vanochtend 11:00
wat: groene kawa ninja
waar: spaklerweg kruising richting de snelweg A10 (daar bij Care autoschade)
ik stond voor t stoplicht te wachten
Weder spot terug! ging lekker zo zonder file..!