Neeeeeeeeeeeeeeee!
als je iets vroeger opstaat kunnen we elkaar spotten (wel tussen 06:00 en 06:30 uur)
Hij moet op dat tijdstip gewoon de A7 nemen. Dan ben ik niet meer de enige late
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neeeeeeeeeeeeeeee!
als je iets vroeger opstaat kunnen we elkaar spotten (wel tussen 06:00 en 06:30 uur)
Jij kan in de toekomst kijken Ben ik er dan om mijn hendels op te halen, duurt nu al 6 weken
Als je 7 mei bedoelt kan ik het goed zijn geweest, ben er die periode vaak geweest
Meestal rond een uur of 9 in de ochtend
En dan weer uur of 6 avond..
en vaak dan nog in de avond door de stad..
ik hoop het
voel me zo alleen
hehe, nee ik heb zoveel auto`s gezien gistermiddag op de snelwegNou, bij deze dus.. Je valt wel op in ieder geval, zo in het groen.
Ik zat in een koekblik, dus ik zal jou niet opgevallen zijn
Gespot! Vandaag om 09:00 op de A6 Hollandsebrug tussen de file, met kenteken M*-19-**.
Ik kon even niet zien wat voor type motorfiets, maar de voorkuip was geel.
Ik reed achter je in de file.
Jij doet aan zelfspot!Dan zal ik 'm zelf maar eens spotten.........
Zat nietsvermoedend nieuws te kijken vanavond op RTVnoord, kwam er ineens een 3 seconden shot voorbij met mijn brommer erop.
screenshotje , met stikkert. :
[afbeelding]
Ik ben gespot met " the Fox" bij bakker motorservice in zwanenburg door de berijder van een zwart gele fireblade. Je had geen sticker meer omdat die eraf moest van de politie
(ik had mijn oordoppen in, dus dacht dat te liplezen. )
Was jij vorig jaar niet bij de stundentenbikkel meeting in veenendaal met de auto
In ieder geval terug gespot!
Oke, thanks voor de spot.Yep, dat was ik.
En idd goed lip gelezen
En kreeg ook een mooi geel papiertje van die agenten voor een art. 5
Maar deze week maar ff n nieuwe sticker bestellen
Edit:
Nee was niet bij de studentenbikkel meeting, misschien mn broer. Ik zal t m vragen
Vanmorgen op de A6, voor de Hollandse Brug gespot, een blauwe (?) BMW, jij zat er met duo op in ieder geval. Dus had een camel/zwarte jas aan..
In Amsterdam paar minuten geleden op de nieuwe utrechtse weg. kwam je naast me staan. even een gebaar he een mede mf stikker!
Bij de kruising rijnstraat/ vrijheidslaan kort praatje gemaakt! jij ging richting churhillaan!
rijd je dit vaker? kom je voor het eerst in 10 jaar daar tegen!
Regelmatig, maar niet altijd op hetzelfde tijdstip of op dezelfde dag.
Werk je bij Wilhelmina biljarts?
Gisteren trouwens een fraaie blonde dame met paardenstaart gespot op de ringweg A10 Noord op een, volgens mij, zwarte Fazer.
Je kwam me vlak na de tunnel met een noodgang voorbij.
Je nam de afslag richting Amsterfoort.
Denk dat ik dat was (was maar 1 zijkoffer?) en ik heb ook een (rode?) motor bij het stoplicht zien staan. Lette echter niet op een sticker
Gisteren trouwens een fraaie blonde dame met paardenstaart gespot op de ringweg A10 Noord op een, volgens mij, zwarte Fazer.
Je kwam me vlak na de tunnel met een noodgang voorbij.
Je nam de afslag richting Amsterfoort.