Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens mijn fietstochtje door Amsterdam 2 spots

Geparkeerde rood-zwarte Thundercatfighter in het centrum, rond 13 uur.

Een donkere motorscooter op IJburg. Je reed net het fietspad op waar ik voor het stoplicht stond te wachten.

Wanneer: Woensdagmorgen 13-5 ochtendspits, 7.45
Wie: aergrimm gespot
Waar: A13 Delft - Rotterdam ter hoogte trajectcontrole.

aargg.. waarom spot niemand mij!!!!
Zijn er zo veel amsterdamse motor rijders niet lid van MF >

Ik rij toch ook elke dag door A'dam heen...

Ga eraf bij afslag 110... RAI, en Oud Zuid in.

Maarja.. Amsterdam is best groot

Nou woon ik al 47 jaar in Mokum, maar dat is een flinke route hahahahaha
Van welke plek naar welke plek is dat?

Van een stukje voorbij het AMC ziekenhuis naar Muntplein... is 13 KM!

En is idd best een stuk!

Vanmiddag gespot bij Hans van Wijk:
[afbeelding]
Aloha

de voorste is van mij en die erachter staat is van CBR-Lover en kan er geen sticker op zetten want er staat een 1tje bij op het kentekenplaat, die op een onlogische plek is gezet, dus geen ruimte voor een sticker

Gister rond 16.30 op de N201 bij Uithoorn een witte honda (volgens mij, kon het zosnel niet goed zien) met streetfighter voorkap.

Gespot!

Ik ben gespot met " the Fox" bij bakker motorservice in zwanenburg door de berijder van een zwart gele fireblade. Je had geen sticker meer omdat die eraf moest van de politie
(ik had mijn oordoppen in, dus dacht dat te liplezen. )

Was jij vorig jaar niet bij de stundentenbikkel meeting in veenendaal met de auto

In ieder geval terug gespot!

Laatst bewerkt:
Dat was moeders in mijn bolide
Omdat ze haar eigen wagen aan puin had gereden op een paaltje

vanmiddag MBLIEK gespot bij niwa zwaagdijk je had even je ketting laten stellen. was rond 4 uur. ik kwam met me spullen binnenlopen om later mijn motor weer mee naar huis te nemen.

Ik rij toch ook elke dag door A'dam heen...

Ga eraf bij afslag 110... RAI, en Oud Zuid in.

Maarja.. Amsterdam is best groot

Rij ook elke ochtend op de ring, van amstel bussiness park tot afslag westpoort, en s'avonds terug later uiteraard.
Kom eigenlijk ook weinig MFers tegen, wel motorrijders, maar zonder sticker.

Mijn sticker zit ook op m'n kentekenverlichting ipv kentekenplaat ivm boetes

Laatst bewerkt:
Je zei het ja, ik heb dat hele stukje gemist?

Verder heb ik bij de autozaak 300 meter verderop (bij Bakker motorservice) rond 17 uur een zwart grijze R1/R6 gespot, stond met de achterkant naar de weg toe dus kon niet goed zien welke van de 2 het was

7 uur vanavond Wippolderlaan richting PWK/verlengde A4: goud zwarte srad (zijn de mooiste fietsen toch die sradjes ). Ik zag je aankomen in m'n achteruitkijkspiegel van koekblik (donkerblauwe Lancia Delta), ging meteen naar rechts en je kwam voorbij met een goeie sound en zag je mf-stickert MY-**-** . Berijder zwart pack met witte bies.

En ik bijna elke ochtend van Almere naar A10 Afslag Rai, en dan over de Boelelaan
naar het andere uiteinde.

Maar je weet toch wel dat je je kentekenverlichting niet mag afplakken?

Dat was ik idd!

Goh, is alweer lang geleden dat ik is gespot ben!

waar was jij? ook op de motor?
Nou, bij deze dus.. Je valt wel op in ieder geval, zo in het groen.

Ik zat in een koekblik, dus ik zal jou niet opgevallen zijn

Vanmorgen op de A6, voor de Hollandse Brug gespot, een blauwe (?) BMW, jij zat er met duo op in ieder geval. Dus had een camel/zwarte jas aan..

Vanochtend op de N201 bij Mijdrecht om 7:30. Een grijze/zilvere BMW met zijkoffers. Jij ging richting Uithoorn, ik zat op een FZ6 en sloeg linksaf Mijdrecht in.

Chris
Denk dat ik dat was (was maar 1 zijkoffer?) en ik heb ook een (rode?) motor bij het stoplicht zien staan. Lette echter niet op een sticker

Vanmorgen op de A6, voor de Hollandse Brug gespot, een blauwe (?) BMW, jij zat er met duo op in ieder geval. Dus had een camel/zwarte jas aan..
Jethro!
Nog steeds die Nissan Drontena? Xag je niet ried'n, al was ik ook niet helemaal wakker, aanpassen aan de rest, zeg maar.
Reed btw rond 8-en over de Hollandse Brug.
En nee, ik ben (nog) niet overstag, nog steeds Yamaha, geen BMW.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.