Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer : Zaterdag 15:45
Waar : Amsterdam ter hoogte van de Nederlandse bank. In de richting van de stadhouderskade.
Wat : Zwarte motor, zwarte helm, zwarte topkoffer. Meer kon ik niet zien.

Tijd: vanmiddag rond 18.00 uur
Plaats: Kennedy brug Maastricht
Je reedt achter mijn grijze Saab met MF sticker op de achteruit en ik ging naar rechts om de afslag naar het centrum te nemen.

Vandaag, op de N11 gespot: blauwe supersport (geen flauw idee wat het was), ik was bezig om een zooi losgeslagen koeien te vangen waardoor die file was ontstaan

Mn eerste spot: zaterdag 25-4, rond 14:00 vlak voor de afrit Hoofddorp (A4), donkere motor met kenteken mg-pn-**, 2 opzittenden. Ohja, rechts inhalen mag niet (ik reed in de blauwe chevrolet aveo)

Laatst bewerkt:
Vandaag, op de N11 gespot: blauwe supersport (geen flauw idee wat het was), ik was bezig om een zooi losgeslagen koeien te vangen waardoor die file was ontstaan

Als dat rond 13.00 uur was dan zou ik dat geweest kunnen zijn!!! Yeehaa, mijn eerste spot!!! Ik reed op een blauwe Kawa ZX6R, had een zwart-wit Alpinestars pak en zwart-witte helm! Reed samen met een Yamaha FZ6.

Wie was jij dan?
Ohja, thanks voor de spot!

Ja rond die tijd idd, jij reed voorop op het moment dat ik jullie zag

Ik (blauwe broek, wit overhemd ) stond tussen de politiewagens te stoeien met een kalf (er waren er 10 losgebroken die over de N11 heenliepen) met nog een hoop mensen eromheen

Dat was ik.
Toerritje met mijn vrouw, thnx voor de spot.

Maar.......zat de instructeur nou in een auto ??????????

nee, hij stond bij ons.
wij waren op de fiets ,schoonvader reed iets verder op met de cb500.

reden een hoop motorrijder maar jullie waren de enige met sticker

Gespot.. Een blauwe R6 (hoe kan het ook anders )
Wanneer: Za 25 April rond half 2
Waar: Beerze

Ik haalde je in bij het betere bochtenwerk

Zaterdag 25 April om 09.50 op de Alkmaarseweg omgeving Heerhugowaard een groene Kawa, sloeg rechtsaf richting tankstation.
Stond in blik voor stoplicht, ging ff te snel voor meer info.

Rogerno1, CBR-Lover, The_Daphne en een 4e motor (rooie? toen keek ik niet meer uit t raam) net hier achter m'n huis langs de ringvaart, roy gaf een lekkere stoot gas
gaf ik een stoot gas

viel wel mee toch

owja guppievoer en ik waren ook nog gespot door een agent in amsterdam, je zei geen nick dus weet niet wie het is
heb je die crackverslaafde nog een beetje goed geholpen

Gespot proracer blauw witte suzuki gsxr 600.
Gister om uur of 13.20 moesten vlak voor nijkerk voor een open brug wachten.

Ik heb vanmorgen ook nog 2 MF-ers in lekkerkerk bij de benzinepomp gespot. Ik zag op het laatste momenteblauwe vlekjes op het kenteken. Was in ieder geval een rood witte yzf?

Alsnog even zwaaien

Gespot: zaterdag, Stormvloedkering Hollandse IJssel, BMW GS, ik wees naar je vanaf blauwe FZS600.

Gisteren op de a1 richting amsterdam ergens voor Diemen.
4 motoren waarvan 3 met sticker. 1x zwarte superduke (wat een vette machine )
1x monster en nog iets (heftig avondje gehad rest vergeten )

Reed zelf op een groene (hoe kan het ook anders) zx6r en kwam jullie in de file tegen, maakte nog het type gebaar aangezien ik zelf nog geen sticker had zitten ( zit nog ergens in de post)

Duke maakte nog even een voorwiel hopje

Laatst bewerkt:
Met name het allermooiste model Mille R (uit 2000)
Vond ik wel errug mooi ja, maar die van Saluti vond ik ook best Die Soes die als laatste op de testbank ging had wel een bar mooi soundje (die met die korte pijpies)
En binnen heeft Eelco ook best wat lekkers staan.

Ik weet het beetje laat maar wie oh wie reed er donderdag rond 6 uur op de A9 richting alkmaar. Ik kwam bij Haarlem zuid de A9 op en jij ging er volgens mij bij afslag uitgeest af. Je keek even om dat je me voorbij was. Ik zat bepakt en bezakt incl. passagier. Bij deze gespot :w

En wie reden er nog meer de tocht van "De Zwerm". Zag wel de sticker maar wist niet bij wie de motoren hoorde... Ik heb in ieder geval weer genoten. Wordt echt tijd dat ik snel een nieuwe motor heb

Zojuist gespot (ca. 13:15 ) Lauwersoog, rood-witte Kawasaki (GPZ? met dubbele ronde koplampen) met MF stikkert.

Ik stond vooraan bij de brug te wachten, op de Super Tenere (ook met stikkert) , jij eerst een paar auto's achter mij. Toen de brug weer openging kroop je naar voren, en zijn we een stuk achterelkaar aangereden richting Dokkum. Ik sloeg linksaf bij Anjum.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen gespot een Blauwe kawa 636 met rossi helm en een Blauwe R6 2004 op de ANDERLECHTLAAN in AMSTERDAM jullie gingen de ring op...

Ik zie gene met rossi helm daar wel vaker rijden en soms ook wel op een blauwe R6 2006 klopt dat omg. Aker..

Dit waren idd ik (RalphD) en Sander. Ik rij daar bijna elke dag, want ga daar de ring op. Ik rij alleen altijd op een blauwe 636, en niet op een 2006, dus dat is iemand anders dan denk ik.

Greetz Ralph

Vanmiddag om 13.00 uur in Nijmegen t.o. Het Valkhof/parkeergarage:
Een witgroene sport (merk kon ik zo snel niet zien) met passagier....

Wij zaten op het terras in de bocht zeg maar ('t Hoogstraatje oid?)

Gisteren 18:55 naast Den Haag CS bovenste verdieping rijdend op een wit/blauw ZX10 met een rood "iets" op de helm.
Kawarez ?

Rond 14:00 vandaag, twee personen op een zwarte? motor, Rivierdijk te Sliedrecht, komend vanuit de richting H'veld Giessendam.

Tijd: Zaterdag 25 april omstreeks 16.00
Waar: Cochem(duitsland)
Wat/wie: Triumph Spirit en wie Ted

U zijt gespot

Ik neem aan dat alles nog goed is gekomen om bij het groepje te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.