[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot:

Gister tussen 17:30 en 17:45
Een zwarte super motard ter hoogte van de stoplichten bij halfweg.

Vandaag.
In Almere poort een blauwe honda, je stond naast een kawa (zonder stickert).
Waarschijnlijk ook aan het klussen in de woning.

Toenstraks rond kwart voor 4 op de Schagerweg in Alkmaar een dame op een zwarte Yamaha Fazer. Je sloeg na de stoplichten langs de Daalmeer links! :Y Ik stond te wachten bij de andere kant van de stoplichten.

Laatst bewerkt:
Scheveningen Boulevard rond 12.15u:

Zilvergrijze Suzuki Bandit 600 S

[afbeelding]

Gespot !

spot 1:
dezelfde gespot omstreeks 1 uur/half 2

spot 2:
ook nog een blauwe gsr die langs de boulevard reed ik zat op die zwart met paarse gsx600f

spot 3:
en een praatje staan maken met iemand die niet meer veel op het forum kwam.. reed een gele fazer

Laatst bewerkt:
Ik heb vanmorgen ook nog 2 MF-ers in lekkerkerk bij de benzinepomp gespot. Ik zag op het laatste momenteblauwe vlekjes op het kenteken. Was in ieder geval een rood witte yzf?

Alsnog even zwaaien :W

Dat waren ik en [[[Frenk]]], ik op een wit/rode FZR1000 (bijna goed dus) en Frenk op z'n blauwe Fazer 600..

Jij reedt op een Mille toch? (of iig een twin.. Zag je idd voorbijrijden op het laatste moment..)

Andere spot: Opweg naar Krimpen vanaf de brienenoordbrug nog een BMW GS ingehaald met een stickertje..

@ metal666, geen twin, althans hoop niet dat ie er maar 2 gebruikt ;)

Ik reed op een rood wit blauwe fireblade

:W

Vanmorgen in de IJ-tunnel een off the road achtige MF-er gespot met een fel gele jas en een klein zwart topkoffertje (rond half elf geweest denk ik)

Begin van de middag in Purmerend K**terstraat een oranje gs500

En rond half vier in Alkmaar (als ik het goed heb de koningsweg maar dat weet ik niet zeker) een zwart-rode ninja met duo, je groette vriendelijk, ik en mijn vrouw stonden ons klaar te maken voor de rit terug naar Purmerend (donkergrijze NTV)

@ metal666, geen twin, althans hoop niet dat ie er maar 2 gebruikt ;)

Ik reed op een rood wit blauwe fireblade

ow :$ .. Dacht dat het een mille was.. maar goed, zag je ook maar in een flits.. Keek automagisch naar het kenteken en zag toen je sticker!! iig terug gespot!

jaaaaa wie heb mij gespot ongeveer half uur tot uur geleden in alkmaar bij de friesche brug zag ineens iemand rennen in me spiegel en wou omkijken en ineens naast me GESPOT :+

de vrouw met wilde krulharen en een zonnebril dat weet ik nog :+

Vanmorgen in de IJ-tunnel een off the road achtige MF-er gespot met een fel gele jas en een klein zwart topkoffertje (rond half elf geweest denk ik)

Begin van de middag in Purmerend K**terstraat een oranje gs500

En rond half vier in Alkmaar (als ik het goed heb de koningsweg maar dat weet ik niet zeker) een zwart-rode ninja met duo, je groette vriendelijk, ik en mijn vrouw stonden ons klaar te maken voor de rit terug naar Purmerend (donkergrijze NTV)

dat was ik denk ik :W

Gespot vandaag op KB Hoevelaken om plm. 16.30; een grijze Fazer? en een rood/zwarte SP-1 (berijder rood/zwarte helm en een helm op zijn rug) van A28 Zwolle naar A1 ri. Apeldoorn. Ik zat in die grijze Vectra Station die op het KBH achter jullie zat en moest inhouden... :X :)

~

Jaaa,dat was ik!!!Op mijn witte off the road achtige MT-03!

Thx 4 de spot! :') :W

had een spotje op da a44 rond een uurtje of half 2
een rode cbr met bijrijder,ik reed op een zwarte gsx-r bij deze gespot :W

vanmiddag rond 14:00 uur in ede t.h.v. de BP bij het ziekenhuis

een erg gave zwart witte cbr en berijder/ster ook volledig in zwart wit gekleed

je ging linksaf bij de BP en ik op de zwarte TL rechtsaf richting wageningen

Vanmiddag gespot bij Motoport Spaklerweg, stickertje op "grijze" ninja, we hebben nog even babbeltje gemaakt met je maar waren vergeten te vragen naar je nick.
Je stickertje zat er nog maar net op *O*
gjvh en ikke dus :+

aantal ss motoren gespot op de akermaat rond 2:15

en nog een mfer gespot, je kwam net van het terras ergens bij de schermer ofzo (no idea waar we zaten) en ik ging net de bocht om op m'n rode suus gs500

jaaaaa wie heb mij gespot ongeveer half uur tot uur geleden in alkmaar bij de friesche brug zag ineens iemand rennen in me spiegel en wou omkijken en ineens naast me GESPOT :+

de vrouw met wilde krulharen en een zonnebril dat weet ik nog :+

Haha, die (wilde) vrouw was ik! *O*
Ik moest even een sprintje trekken anders was je verdwenen, dacht je te verrassen maar jij had mij dus ook al gespot.
Leuk! *D

Rogerno1, CBR-Lover, The_Daphne en een 4e motor (rooie? toen keek ik niet meer uit t raam) net hier achter m'n huis langs de ringvaart, roy gaf een lekkere stoot gas :]

In Maarssen/Utrecht bij het verkeerslicht vanmiddag ik gok rond 14:00. Wij met zwarte gsx-r600 en rood paarse ZX6R, jullie op rode Fazer en rood wit blauw CBR600F en volgens mij een oranje suzuki GSR.

Jippie dat waren wij :Y Hierbij terug gespot ;)

Haha, die (wilde) vrouw was ik! *O*
Ik moest even een sprintje trekken anders was je verdwenen, dacht je te verrassen maar jij had mij dus ook al gespot.
Leuk! *D

haha ja was lache vond grappig ineens GESPOT :+
zie dat je fotograaf ben kan je niet van me motor is een x vette foto's schieten :+

Yups, evenals die groene Vespa waar je gister naast stond of die grijze Honda scooter die er vaak staat. ;) en als je goed kijkt zie je daar ook mf-stickers op zitten
Maar het is niet je eerste spot. Zat het "gespot" briefje nog op je zadel? :+

Mooi ding die Buell. Ik heb geen briefje gevonden. Is er waarschijnlijk afgewaaid.

Thx voor de spot *O*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan