Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vanmorgen ook nog 2 MF-ers in lekkerkerk bij de benzinepomp gespot. Ik zag op het laatste momenteblauwe vlekjes op het kenteken. Was in ieder geval een rood witte yzf?
Alsnog even zwaaien
@ metal666, geen twin, althans hoop niet dat ie er maar 2 gebruikt
Ik reed op een rood wit blauwe fireblade
Vanmorgen in de IJ-tunnel een off the road achtige MF-er gespot met een fel gele jas en een klein zwart topkoffertje (rond half elf geweest denk ik)
Begin van de middag in Purmerend K**terstraat een oranje gs500
En rond half vier in Alkmaar (als ik het goed heb de koningsweg maar dat weet ik niet zeker) een zwart-rode ninja met duo, je groette vriendelijk, ik en mijn vrouw stonden ons klaar te maken voor de rit terug naar Purmerend (donkergrijze NTV)
Vanmorgen in de IJ-tunnel een off the road achtige MF-er gespot met een fel gele jas en een klein zwart topkoffertje (rond half elf geweest denk ik)
Jaaa,dat was ik!!!Op mijn witte off the road achtige MT-03!
Thx 4 de spot!
Ik (KTM) reed rond 20:15 uur samen op met een zwarte Suzuki? op de Duinweg richting Langevelderslag. Hij maakte nog een wheelie.
Iemand van hier?
Andere spot: Opweg naar Krimpen vanaf de brienenoordbrug nog een BMW GS ingehaald met een stickertje..
jaaaaa wie heb mij gespot ongeveer half uur tot uur geleden in alkmaar bij de friesche brug zag ineens iemand rennen in me spiegel en wou omkijken en ineens naast me GESPOT
de vrouw met wilde krulharen en een zonnebril dat weet ik nog
Jippie dat waren wij Hierbij terug gespotIn Maarssen/Utrecht bij het verkeerslicht vanmiddag ik gok rond 14:00. Wij met zwarte gsx-r600 en rood paarse ZX6R, jullie op rode Fazer en rood wit blauw CBR600F en volgens mij een oranje suzuki GSR.
Haha, die (wilde) vrouw was ik!
Ik moest even een sprintje trekken anders was je verdwenen, dacht je te verrassen maar jij had mij dus ook al gespot.
Leuk!
Yups, evenals die groene Vespa waar je gister naast stond of die grijze Honda scooter die er vaak staat. en als je goed kijkt zie je daar ook mf-stickers op zitten
Maar het is niet je eerste spot. Zat het "gespot" briefje nog op je zadel?