[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W GESPOT :W

Vandaag 20:20u, Valkenboskade in Den Haag
Een zwart met rode CBR 600F

Wie herkent zijn zwarte GSX-R met carbon (Akra?) uitlaatje hierin?
Gespot in de parkeerkelder BLABLABLA ;)

[afbeelding]
[afbeelding]

Vind het eigenlijk niet zo heel slim om te posten welke straat enzo je deze fiets gespot hebt... Al die diefstallen de laatste tijd :(

Jup, dat was ik, ik stond naast je! :+
Ik herkende je nick ook wel van het forum, lachen man met die giraffe! *D

:W

Thanx..vind hem zelf ook wel geslaagd (dankzij grote vriend zZlaapkopZz).
Oh ja, hier hebben we het dan over:

full

veel mf'ers gespot vandaag, een blauwe '04 r1 die na 5 km nog niet doorhad dat ik hem gespot had :P ik heb het opgegeven :+

was wel een topdagje op assen

A28 ter hoogte van Zwolle vanuit zwarte Audi A4 in de file rond 17u een blauwe hanekam die me iets te snel voorbij kwam om de motor te zien en nog iemand waar ik nog even naar toeterde en even verder op een duimpje omhoog kwam :W

Btw nog mensen die te hard hebben gereden bij afslag Epe/Nunspeet... ze stonden daar foto's te maken!

als het een bluawe r6 was met berijder met wit pak was het barrySV en fiets(jes) verder eentje met rode hanekam op ene zilvere zx6r was YouriVLD en ik zat op een zwart/paarse gsx600f we waren groepje van 5 waarvan 3 dus met sticker
wie weet heb je ons dus gespot

Gisteren een lichtgekeurde (groenig :?) toerbuffel gespot die voor onderhoud bij Motorplanet Dronten stond. BMW geloof ik, heb er niet heel erg op gelet..
Wie-o-wie?

Een hele vracht, van Fireblade tot aan Fazer, rode witte zwarte blauwe, Op A28 ri Assen(SBK) thv Zwolle.

Bij deze allemaal gespot _O- :W *O*

Laatst bewerkt:
Vanmorgen op de A1, een donkere BMW tour, met duo.
Volgens mij had ik je al ns eerder gespot, en was de duo toen je vrouw.. :W

Oh, en ja, ik had weer ns een beetje 'haast' :+

iig Gespot :W

Ps: lekker weertje he.. :]

vanmorgen tussen 7.00 en 7.30 op de groene kruisweg. richting Hartelbrug, over het hartelkruis en vervolgens, daar waar ik rechtdoor Ring Rotterdam Zuid pakte, ging jij naar de Beneluxtunnel...

een blauwe GS500 met stikkertje...Zag je bij Geervliet de Groene kruisweg al opdraaien...

Eerst kwam je mij rechts voorbij met vingertje uitgestoken, vervolgens reed mijn baan toch harder....(voetje naar buiten...)

okee okee, lichtelijk te veel om op te noemen (euh, of eigenlijk om te onthouden) maar ik doe een kleine poging:

op de terugweg vanaf Assen:
2 motoren met sticker waarvan achterste een blauwe r1 met een bijrijder met een grauw-leren honda-jas

op het veld:
welke MFer met CBR had de ANWB nodig? (yeah right, alsof je wil dat dat gespot wordt... sorry O-) )

en dan nog dit fotootje vanmorgen om een uur of half 11 (rode en blauwe naast elkaar)

Ik zat zelf opgevouwen achterop mijn eigen R1... -O- dat doen we dus ook nooit meer :X [afbeelding]

*O* ja de rooie is de mijne..de blauwe is van Maus75 *O*
achterop bij je eigen motor .... nooit doen :N

Wanneer : Zaterdag 15:45
Waar : Amsterdam ter hoogte van de Nederlandse bank. In de richting van de stadhouderskade.
Wat : Zwarte motor, zwarte helm, zwarte topkoffer. Meer kon ik niet zien.
Ikke waarschijnlijk. Ik heb niemand gezien?

Was het ff vergeten maar ; Zaterdag achter/onder de hoofdtribune Assen ,1 zwarte- en 1- oranje Kawa Z1000 gebroederlijk naast elkaar ;)

Gistermorgen op de heenweg naar WSBK, vanaf ri. Meppel, in Smilde rond 8.20u,een groep(hanekammen), 5-stikers gezien,laatste was een blauwe Soes GSX-R(ik gaf jou op de mini-rontonde voorrang zodat je bij de groep kon aanhaken/ zwarte suv ;) ) :W

Laatst bewerkt:
Op www.marktplaats.nl: MJVG15, een mooie 2004 Fazer 600 :9~ met van alles en nog wat, Motorhank? :? :Y

EDIT: vergeet íe bij accessoires DE MF-sticker te vermelden... :$

Laatst bewerkt:
Naar en van Assen een aantal gespot. Degenen die ik heb kunnen onthouden:
Rijder met zwart/rood jack en blauwe capuchon
Rijder met blauwe hardplastic rugzak
Suzuki (kenteken M*-**-JY) op A28 ergens voorbij Zwolle rond 8u/half 9 's avonds, je zwaaide heel enthousiast!
Volledig zilveren motor op A28 's ochtends, je stond volgens mij ook bij het tankstation bij Nunspeet even later een bakkie te doen.

Allemaal :W

PS ik was op n blauwe Div met bijrijder.

Laatst bewerkt:
een ladinkje MF-ers bij de Batavierenrace :) waaronder Mustang en 'Faster'? :?

:) :W

Ben vanmorgen gespot door een blauwe sportmotor in de Sytwende tunnel in Leidschendam

Zojuist gespot op bij de spoorwegovergang op de Nordlaan in Velp. Een zwart iets :+ Kenteken begon met MT, de motor was niet helemaal compleet. De berijder was gekleed in het zwart en had een grijs/witte rugzak.

Ik stond met een wit Peugeotje in de rij, heb later bij het stoplicht nog wel getoeterd, met de intentie 'gespot!' te roepen, maar gezien de rij achter mij en het lawaai geluid van de motor heb ik het maar niet gedaan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan