Richard KTM
MF veteraan
- 28 jan 2006
- 40.667
- 7
Heb jij getoeterd? K hoor wel eens toeteren maar dan zie ik niets. Ik ken jouw auto ook niet trouwensIk zat vooraan in koekblik toen je voordrong bij de bp. Had toen alleen geen kans meer je in te halen
Toevallig met een groene en oranje motor? Dan waren wij dat op weg naar Utrecht/Motorbeurs.Net op de Maanweg in Den haag een zwarte motor met kenteken MH-LL-**. Je reed bij Voorburg de snelweg op richting Prins Clausplein. Was zelf undercover bezig (lees: in koekblik) maar bij deze gespot
Was iets met rood en wit. Aan het einde van de dag zag ik je volgens mij ook weer Zeist in rijden. Zag toen ook een carbon (look) demper.
Heb jij getoeterd? K hoor wel eens toeteren maar dan zie ik niets. Ik ken jouw auto ook niet trouwens
Vanmiddag gespot bij de Motorbeurs in Utrecht. Een, dacht groene supersport, naast de ingang.Toevallig met een groene en oranje motor? Dan waren wij dat op weg naar Utrecht/Motorbeurs.
@e-rik:
Je hebt ons gemistWij stonden tussen D en E
big ben met zoon gespot op de motor beurs
Jaja dagje motorbeurs, meteen maar even het spreekwoordelijke rolletje volgeschoten;
[afbeelding]
Hey, je hebt mijn VX800 gevonden
vandaag gespot in Apeldoorn bij de fietsenstalling naast de ROC Aventus aan de Laan vd Mensenrechten:
een oranje Z750 met stickert...
Foto:
[~[url="http/img523.imageshack.us/img523/2296/dsc00234.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
die ken ik.
das DaDragon. ik zal em eens ff dit topic in schoppen.
Gisterenmiddag rond 14 uur op de Groene Kruisweg richting Rotterdam een zwarte Kawa gespot met aan weerszijden goudkleurige uitlaten.
Weet geen type.
Je sloeg bij de stoplichten linksaf de snelweg op.
Gespot!
Was voor een vergadering bij je in het gebouw.Ik ben gespot door NocturnaZag op het laatste ogenblik nog een briefje bij m'n klokkenspel
Bedankt voor de spot
Ja klopt, vergat ik nog even te melden, was jij dus.Dat ben ik geweest waarschijnlijk. Helemaal als de berijder een camouflagejas aan had.
Een Rode (pekel) R6 met Ohlins stuurdemper gespot bij Richard Bakker in Zwanenburg vanmiddag. Het kenteken eindigt is MF-**-86.
Goed lezen is ook een vak en analfabetisme neemt helaas weer toe, ook in Nederland.pannenkoek, die 2 motoren binnen die e-rik op de foto had staan stonden helemaal niet te koop
op wie reageerde je dan?Goed lezen is ook een vak en analfabetisme neemt helaas weer toe, ook in Nederland.
Geen idee wat voor motor het was? ik ben wel rond die tijd in de buurt geweest.
Even carspotten en je weet het!
Net op de A27 richting utrecht/denbosch bij Nieuwegein een zwarte Audi met MF sticker gespot ^^