Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij ROYBOY zijn motor gespot bij de jaarbeurs.

stond daar voor de verkoop

Ik zat vooraan in koekblik toen je voordrong bij de bp. Had toen alleen geen kans meer je in te halen
Heb jij getoeterd? K hoor wel eens toeteren maar dan zie ik niets. Ik ken jouw auto ook niet trouwens

Vanmiddag gespot bij de Motorbeurs in Utrecht. Een, dacht groene supersport, naast de ingang.

Net op de Maanweg in Den haag een zwarte motor met kenteken MH-LL-**. Je reed bij Voorburg de snelweg op richting Prins Clausplein. Was zelf undercover bezig (lees: in koekblik) maar bij deze gespot
Toevallig met een groene en oranje motor? Dan waren wij dat op weg naar Utrecht/Motorbeurs.

@e-rik:
Je hebt ons gemist Wij stonden tussen D en E

Laatst bewerkt:
Was iets met rood en wit. Aan het einde van de dag zag ik je volgens mij ook weer Zeist in rijden. Zag toen ook een carbon (look) demper.

Rood/wit/blauw(paars) klopt, maar de carbon demper niet.
Men eerste spot van het nieuwe seizoen!!!!
WhoeWhoeWhoe

Laatst bewerkt:

Nee die heb ik niet gezien.. het groen en oranje hadden me wel opgevallen denk ik Kon in het voorbijgaan ook niet echt zien wat voor motor het precies was

Gisterenmiddag rond 14 uur op de Groene Kruisweg richting Rotterdam een zwarte Kawa gespot met aan weerszijden goudkleurige uitlaten.
Weet geen type.
Je sloeg bij de stoplichten linksaf de snelweg op.
Gespot!

Gisterenmiddag rond 14 uur op de Groene Kruisweg richting Rotterdam een zwarte Kawa gespot met aan weerszijden goudkleurige uitlaten.
Weet geen type.
Je sloeg bij de stoplichten linksaf de snelweg op.
Gespot!

Dat ben ik geweest waarschijnlijk. Helemaal als de berijder een camouflagejas aan had.

Ik ben gespot door Nocturna Zag op het laatste ogenblik nog een briefje bij m'n klokkenspel

Bedankt voor de spot
Was voor een vergadering bij je in het gebouw.

Vroeg me al af of het briefje je zou opvallen

Even carspotten en je weet het!

Net op de A27 richting utrecht/denbosch bij Nieuwegein een zwarte Audi met MF sticker gespot ^^

waar .../ weerenweg zwanenburg wat voor motor ..../ een groene kwak ninja degene bracht zn vriendin naar dr werk . en ging weer richting de brug ....en gelijk daar naar ...... ook op de weerenweg .. een rood witte yam .

1 spot rond een uur of 4 yzf of een fzr bestuurder met aprillia racing jack aan op de a9.
Ik zat in me witte opel corsa.

Ik ben door Alias gespot op de beurs geloof ik

Verder nog een stuk of 4 motoren onderweg naar de beurs, op de beurs zelf nog een motor met FM-sticker en 'te koop' briefje.

Verder meen ik Fuck Het Mileu te hebben gezien, evenals Viccie

In nog iemand van de laatste fotomeeting geloof ik, waarvan ik inmiddels nog niet weet wie het nou was

Even carspotten en je weet het!

Net op de A27 richting utrecht/denbosch bij Nieuwegein een zwarte Audi met MF sticker gespot ^^

That's me ,that's me

Als het een zwarte Audi A3 was dan toch

Op de beurs nog Roy R gespot
denk je een keer rustig naar de beurs te gaan ,nou ,niet dus

Vamorgen rond 09:15u / 09:30u op de Fokkerweg in Schiphol-Rijk.
Een blauw/witte Suzuki SRAD .

Bij de stoplichten waar je rechtsaf richting Hoofddorp ga stond ik achter je

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.