- 23 jun 2003
- 83.252
- 6
Ik werk er (en was niet op de motor )Jaaah! Maar waarom heb ik jou niet gespot dan? Woon/werk je in Deventer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik werk er (en was niet op de motor )Jaaah! Maar waarom heb ik jou niet gespot dan? Woon/werk je in Deventer?
vanmorgen op de A1,een gele R6.
je reed langzaam tussen de file door.
Ik gok op Jeffrey-'t-Vriest??Een niet nader te noemen groepje mensen van het Hoevelaken topic gespot.
En iemand waarvan ik zijn nieuwe naam kwijt ben, en ik heb ook zijn zijn vader en (ik geloof) zusje gezien.
Duidelijk he!
Ik gok op Jeffrey-'t-Vriest??
Gespot op de motorbeurs:
Hedcandy
Bij het Zaans medisch centrum.. california dreaming.
Ik zal toch maar eens die sticker op de VFR plakken ..
die heb ik ook gezien, 2 750 cc-tjesvandaag gespot op de beurs twee ninja's mooi met een slotje aan elkaar en op de hoek van een stand
deze dus :die heb ik ook gezien, 2 750 cc-tjes
en heb ook een opvallende Zwarte R6 te koop zien staan, en als ik het me goed herinner was die van KPL.
Ja klopt, vergat ik nog even te melden, was jij dus.
t`ja dan hoop je met zulke afstanden op droog weer maar wel lekkere reistijdenDat was ik
Was voor mijn werk een dagje op en neer naar Groningen. Dan weet ik nu ook waarom er geseind werd Dat had ik namelijk wel gezien.
Eigenlijk was ik niet van plan er bij die pomp af te gaan vandaar de wat late invoeg actie (er was nog ruimte ) Moest sowieso nog een keer tanken om thuis te komen dus dan maar daar. Het weer werd steeds slechter en had niet echt zin om later nog te moeten tanken. (in een ruk door naar huis)
Misschien morgen weer te spotten daar... (5 a 6 uur reizen op 1 dag )