[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeel veel mf'ers gespot op de KNMV parkeerplaats :P
Toch lekker, zo voor de deur parkeren.

Een niet nader te noemen groepje mensen van het Hoevelaken topic gespot.
En iemand waarvan ik zijn nieuwe naam kwijt ben, en ik heb ook zijn zijn vader en (ik geloof) zusje gezien.
Duidelijk he! :9

Bij het Zaans medisch centrum.. california dreaming. :W

Ik zal toch maar eens die sticker op de VFR plakken .. :$

vanmorgen op de A1,een gele R6.

je reed langzaam tussen de file door.
:W
full

Een niet nader te noemen groepje mensen van het Hoevelaken topic gespot.
En iemand waarvan ik zijn nieuwe naam kwijt ben, en ik heb ook zijn zijn vader en (ik geloof) zusje gezien.
Duidelijk he! :9
Ik gok op Jeffrey-'t-Vriest??

vandaag gespot op de beurs twee ninja's mooi met een slotje aan elkaar en op de hoek van een stand

Gespot in Zoetermeer, bij de maxima rotonde.
Volgens mij rond 11.30h...
Suzuki 1400, op weg naar de motorbeurs?

full

vandaag gespot op de beurs twee ninja's mooi met een slotje aan elkaar en op de hoek van een stand
die heb ik ook gezien, 2 750 cc-tjes
en heb ook een opvallende Zwarte R6 te koop zien staan, en als ik het me goed herinner was die van KPL.

Gespot:
MF' er to be, in je garagebox op de rheynhovenstraat in Eindhoven. Je had de motor al 5 maanden en de MF sticker was je nog niet opgevallen, ik ben degene die je aansprak op de trapfiets :P

Laatst bewerkt:
genoeg spotjes onderweg en op de parkeerplaats bij de beurs...
ikzelf op een zwart met paarse gsx600f en zwart/witte leren combi en wit/rood/zarte helm

Heel wat gespot, R1, r6, gsx, pfffffffff teveel om op te noemen :)

Zelf met opvallende VFR 400 R, zwart Fluor Geel.

Gespot gister inmiddels (vrijdag 27 feb) @ Inholland Haarlem deze GS500:
full

In Woerden tegen 17:00 aan: Een rode(?) Fazer? Weet ik niet zeker... achter je reed een GSX-R ook met sticker.
Allebei gespot :W

Gistermiddag rond 17.30 uur op de Hoofdweg en Capelseweg in Capelle a/d ijssel Othie gespot })

Reed een tijdje achter je en bleef toeteren en seinen, duurde tot de sporthal eer je achter kwam wie wat en hoe O-)

Grteezzzzz :W

Oeps, dit gaat niet helemaal goed :z

Laatst bewerkt:
Dat was ik :)

Was voor mijn werk een dagje op en neer naar Groningen. Dan weet ik nu ook waarom er geseind werd :9 Dat had ik namelijk wel gezien.

Eigenlijk was ik niet van plan er bij die pomp af te gaan vandaar de wat late invoeg actie (er was nog ruimte O-) ) Moest sowieso nog een keer tanken om thuis te komen dus dan maar daar. Het weer werd steeds slechter en had niet echt zin om later nog te moeten tanken. (in een ruk door naar huis)

Misschien morgen weer te spotten daar... (5 a 6 uur reizen op 1 dag :Z )
t`ja dan hoop je met zulke afstanden op droog weer maar wel lekkere reistijden :9
ik ben daar niet elke dag dus was ff een lucky spot en fijn dat er gereageerd is :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan