[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmiddag A28 een rode DUCATI vanaf assen richting hoogeveen
voor beilen kwam je in een kleine file (90peruur)en zo ook voor mij te rijden en jij reed achter auto met aanhanger ,ik had nog ff geseind met de lampen van de auto
bij de pomp de mussels schoot je beetje op laaste moment er naar toe . :W

Dat was ik :)

Was voor mijn werk een dagje op en neer naar Groningen. Dan weet ik nu ook waarom er geseind werd :9 Dat had ik namelijk wel gezien.

Eigenlijk was ik niet van plan er bij die pomp af te gaan vandaar de wat late invoeg actie (er was nog ruimte O-) ) Moest sowieso nog een keer tanken om thuis te komen dus dan maar daar. Het weer werd steeds slechter en had niet echt zin om later nog te moeten tanken. (in een ruk door naar huis)

Misschien morgen weer te spotten daar... (5 a 6 uur reizen op 1 dag :Z )

Zaandam Thorbeckeweg op 26-2 om 08:40 tussen de auto's door ik stond in de rechterbaan motor met zijspan begin letters kentekenplaat MK waarschijnlijk een rode Honda

Vanochtend, rond half 9 op de a6 richting almere (vlak bij de mooie betonnen) olifanten: een fazer.

Mooie foto waarbij de vlek de fazer met bestuurder :p http://dump.freakyfries.com/mf/Afb246.jpg Ik zat achter in een golfje, en zat je best wel aan te staren. Je leek terug te kijken, maar dat zegt ook weinig :p

Vanochtend, rond half 9 op de a6 richting almere (vlak bij de mooie betonnen) olifanten: een fazer.

Mooie foto waarbij de vlek de fazer met bestuurder :p http[afbeelding] Ik zat achter in een golfje, en zat je best wel aan te staren. Je leek terug te kijken, maar dat zegt ook weinig :p

wel je http ertussen doen

Afb246.jpg

Laatst bewerkt:
gisteravond/eind vd middag gespot in Gouda een donkerblauwe motorscooter op de van rheenensingel de berijder droeg een geel hesje je ging vanaf de VW garage langs de sligro en bij het stoplicht linksaf...
ik zat op de trapfiets, maar was net te laat voor een foto'tje

Net op de Maanweg in Den haag een zwarte motor met kenteken MH-LL-**. Je reed bij Voorburg de snelweg op richting Prins Clausplein. Was zelf undercover bezig (lees: in koekblik) maar bij deze gespot :W

Mooie foto waarbij de vlek de fazer met bestuurder :p http[afbeelding] Ik zat achter in een golfje, en zat je best wel aan te staren. Je leek terug te kijken, maar dat zegt ook weinig :p

Die vlek dat moet ik zijn, thnx voor de spot. Kijk altijd in de auto's of er mooie vrouwen inzitten ;) *O*

Ring A10 bij de afslag S102, een blauwe GSR, bestuurder had een geel hesje aan en een grijze Schubert R1 op z'n hoofd.
:W
Maar de schubert is een S1 Pro en hij is blauw.
Thnx voor de spot.

En natuurlijk een spotje terug. :W

Gespot rond 12:00, Uilenstede voor een van de gebouwen... Een rode GSXR 750, oud(er) model! Kenteken MH-94-**. Was toevallig bij een vriendinnetje op bezoek, toen ik hem daar zag staan...

Laatst bewerkt:
Net op Schiphol, onder de toren, op een zwarte Kawasaki, kenteken ..VP.. op de tank een briefje "GESPOT" achtergelaten.

Mijnes stond wel overdekt, iets links van jouwe. ;)

hee dat was ik, ik rij daar elke dag. maar meestal met de auto :$
En dan toch gespot op de motor :P

Vanaf volgende week rijd ik daar elke dag rond die tijd op de motor (met sticker) komende vanaf de A9/Amstelveen, dus misschien tot spots :)

mijn eerste spot :p
zojuist in Tilligte, jonge jongen op een blauwe SV 650, ik op mijn CB 450s.
extra even voor je gaan rijden om te laten zien dak ook mf-sticker had,

je haalde mooi in maar ik d8 ik wacht wel ( zag me buurman al die al te
vaak klaagt dat mijn broer en ik te hard rijden :P )

gr Edje :]

mijn seizoen is dus weer begonnen ;)

Ik ben gespot door Nocturna *O* Zag op het laatste ogenblik nog een briefje bij m'n klokkenspel :P

Bedankt voor de spot :W

mijn eerste spot :p
zojuist in Tilligte, jonge jongen op een blauwe SV 650, ik op mijn CB 450s.
extra even voor je gaan rijden om te laten zien dak ook mf-sticker had,

je haalde mooi in maar ik d8 ik wacht wel ( zag me buurman al die al te
vaak klaagt dat mijn broer en ik te hard rijden :P )

gr Edje :]

mijn seizoen is dus weer begonnen ;)

Ik heb daar geen buurmannen :), was wel handig dat je niet mee ging , mocht ik er toch niet tussen gepast hebben kon nog van gedachte veranderen :)

Ik hoorde je wel iets schreeuwen, maar het was inderdaad pas duidelijk toen je voor me reed (oordopjes + muziek + uitlaat + wind :) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan