vanmiddag A28 een rode DUCATI vanaf assen richting hoogeveen
voor beilen kwam je in een kleine file (90peruur)en zo ook voor mij te rijden en jij reed achter auto met aanhanger ,ik had nog ff geseind met de lampen van de auto
bij de pomp de mussels schoot je beetje op laaste moment er naar toe .
dat was ikZaandam Thorbeckeweg op 26-2 om 08:40 tussen de auto's door ik stond in de rechterbaan motor met zijspan begin letters kentekenplaat MK waarschijnlijk een rode Honda
Vanochtend, rond half 9 op de a6 richting almere (vlak bij de mooie betonnen) olifanten: een fazer.
Mooie foto waarbij de vlek de fazer met bestuurder :p http[afbeelding] Ik zat achter in een golfje, en zat je best wel aan te staren. Je leek terug te kijken, maar dat zegt ook weinig :p
Ellis ?
Jep ik zal de volgende keer even aan de luchthoorn blazen !
Zit je binnen bij die hypotheek shit?
Vanochtend, rond half 9 op de a6 richting almere (vlak bij de mooie betonnen) olifanten: een fazer.
Mooie foto waarbij de vlek de fazer met bestuurder :p http[afbeelding] Ik zat achter in een golfje, en zat je best wel aan te staren. Je leek terug te kijken, maar dat zegt ook weinig :p
Die vlek dat moet ik zijn, thnx voor de spot. Kijk altijd in de auto's of er mooie vrouwen inzitten
Ring A10 bij de afslag S102, een blauwe GSR, bestuurder had een geel hesje aan en een grijze Schubert R1 op z'n hoofd.
Vanmorgen rond 07.30 uur. Kan twee minuten eerder of later zijn. Een cbr (oid) op de utrechtseweg in Zeist. Ter hoogte van rij Eikenstein en ordina. Ik liep er op de stoep onderweg naar eikenstein.
Daarnet 17:30 op de A2 richting Utrecht, afslag Abcoude een rood/zwarte R6 met geintegreerde knipper/achterlicht, tussen de file door.
Ik in't blik (nog 1 week)
Dat kan ik goed geweest zijn.
En dan toch gespot op de motorhee dat was ik, ik rij daar elke dag. maar meestal met de auto
ja die hoorde ik zeker wel.
Bedankt voor de toeter
mijn eerste spot :p
zojuist in Tilligte, jonge jongen op een blauwe SV 650, ik op mijn CB 450s.
extra even voor je gaan rijden om te laten zien dak ook mf-sticker had,
je haalde mooi in maar ik d8 ik wacht wel ( zag me buurman al die al te
vaak klaagt dat mijn broer en ik te hard rijden)
gr Edje
mijn seizoen is dus weer begonnen