[centraal]MF'er gespot? post het hier! Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- dat zou jochie wel eens geweest kunnen zijn _O-

Ik weet dat hij het is, maar zal verdere commentaar achterwege laten :+

Oh! Het was wel een spotdagje.....

Een rode fazer in Woerden, je ging richting Montfoort/snelwegen :)
Volgens mij was je geirriteerd door de auto achter mij die opeens naar rechts ging?

Mooi geluid kwam uit je uitlaat ;)

Wederom bij de Hornbach Groningen, dezelfde Honda Interceptor als ik een paar weken terug (met fotootje) heb gespot.

Werkt de eigenaar daar?? .

Vanmorgen rond 07.30 uur. Kan twee minuten eerder of later zijn. Een cbr (oid) op de utrechtseweg in Zeist. Ter hoogte van rij Eikenstein en ordina. Ik liep er op de stoep onderweg naar eikenstein.

Laatst bewerkt:
Ik weet dat hij het is, maar zal verdere commentaar achterwege laten :+

Oh! Het was wel een spotdagje.....

Een rode fazer in Woerden, je ging richting Montfoort/snelwegen :)
Volgens mij was je geirriteerd door de auto achter mij die opeens naar rechts ging?

Mooi geluid kwam uit je uitlaat ;)

Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn :P Ben niet snel geïrriteerd hoor, maar laat gewoon graag van me horen :)

vanmorgen om 11:15 en GELE CB500 met daarop een vrouwelijke bestuurder ;)

op de weg tussen Westervoort en Arnhem riep nog bij het stoplicht maar wist niet of je het doorhad :P *O*

enne je moag op dat stukje maar 80 he :P :X 8-)

haha ik had het wel door! alleen het verrast me nog elke keer haha. En ja je mag er 80 maar je kan er makkelijker harder. En zo hard reed ik ook weer niet:P

Vandaag onder het gebouw van Tele2 en nog een paar andere bedrijven, een zwarte SV650N.
Stond naast mijn FZ6s geparkeerd. Wie o wie? :W

[afbeelding]

[me="inSaNo"]is overigens (gelukkig) geen t2'er, maar ingehuurde consultant :Y[/me]

Daar staat ook een zwarte Opel Corsa met MF sticker, bijna iedere dag.......auto is van mij, maar mijn vriendin werk daar.

Die is daar nog nooit gespot B|

Laatst bewerkt:
Mijn vader spot schijnbaar regelmatig een (vrouwelijke?) motorrijder op de A9, nummerbord MV-64-XX.

Vandaag ook weer, ze had een geel reflecterende jas aan met een rugzak. Over de motor wist hij niks te vertellen, maar hij vond het wel leuk om te laten weten dat ze gespot is :P

Wederom bij de Hornbach Groningen, dezelfde Honda Interceptor als ik een paar weken terug (met fotootje) heb gespot.

Werkt de eigenaar daar?? .

Haha jah!
Ik heb je tenere nog even bekeken!
Toen ik meeliep met klanten naar hun auto zag ik hem staan..
Geen sticker trouwens :o
En binnen heb ik je dan waarschijnlijk wel zien lopen bij electra , lange vent en lang haar? :X :+
Loop op Sanitair, kzag je de volgende keer eens aanspreken als ik je zie.
Of anders als me bike er staat, zoek even naar een lange lummel daar ;)

Dank voor de spot :W

Laatst bewerkt:
vanmiddag A28 een rode DUCATI vanaf assen richting hoogeveen
voor beilen kwam je in een kleine file (90peruur)en zo ook voor mij te rijden en jij reed achter auto met aanhanger ,ik had nog ff geseind met de lampen van de auto
bij de pomp de mussels schoot je beetje op laaste moment er naar toe . :W

vanmiddag om half zes, jij stond al stil voor het verkeerslicht op de randweg bij Overvecht en maakte nog ruimte voor mij.
Ik heb niet meer gezien wat voor motor jij rijdt, ik heb een blauwe Kawa Zephyr.
Op de Ringweg naar Maarssen kom ik niet meer bij je komen.

Nogmaals gespot en tot de volgende keer zwaaizwaai

Haha jah!
Ik heb je tenere nog even bekeken!
Toen ik meeliep met klanten naar hun auto zag ik hem staan..
Geen sticker trouwens :o
En binnen heb ik je dan waarschijnlijk wel zien lopen bij electra , lange vent en lang haar? :X :+
Loop op Sanitair, kzag je de volgende keer eens aanspreken als ik je zie.
Of anders als me bike er staat, zoek even naar een lange lummel daar ;)

Dank voor de spot :W

:W :W
Yep klopt, lange vent, lang haar. stikkert in bestelling. :X

Die ratbike die er ook stond is dat ook een collega?? Ook een Interceptor (geweest?) die staat er ook vaker.

Ik kom wel eens babbelen op sanitair....(heb m'n bubbelbad er al 4 jaar geleden gekocht) :+

Misschien morgen met koekblik en sleurkar beetje golfplaat bij je inslaan. (voor een motor-hokje)

Laatst bewerkt:
vanmiddag om half zes, jij stond al stil voor het verkeerslicht op de randweg bij Overvecht en maakte nog ruimte voor mij.
Ik heb niet meer gezien wat voor motor jij rijdt, ik heb een blauwe Kawa Zephyr.
Op de Ringweg naar Maarssen kom ik niet meer bij je komen.

Nogmaals gespot en tot de volgende keer zwaaizwaai

Blauwe SV , ik in wit zwart zilver leer? , en bedoel je bij het ghandi plein? Had haast gister , maar zou ik best geweest kunnen zijn :Y

Ja! Beetje late reactie, maar dat was ik!
Vanaf harkstede zelfde route geloof ik :)

Hey Funky! :W Lastig praten met helm op voor een stoplicht he?
Leuke route! Kijk ook eens in het topic Noordelijke rijders nr. 7.... :]

Laatst bewerkt:
gespot, of ik ben gespot

lenige offroader, in zwanenburg 10 minuten geleden

dat jij bij je kenteken kan terwijl je rijdt.....

Ring A10 bij de afslag S102, een blauwe GSR, bestuurder had een geel hesje aan en een grijze Schubert R1 op z'n hoofd.

Voronwe gespot, of hij mij eigenlijk op de A10 vanmorgen! :] :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan