[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De provinciale weg vanaf de A4, linksaf en dan voor Kamsteeg weer rechtsaf? Geinig brikkie ;)

Yup, dat ben ik :)
normaal ga ik rechtdoor, en dan door het industrieterrein heen, maar ik moest nog eten voor me kat halen, dus ik ging maar even naar de atlas. :+

Zo net bij driebergen een cbr600f ( ? ) met sticker bestuurder had een rood zwarte jas aan.
Je ging richting zeist maar sloeg bij de verkeerslichten de snelweg op richting utrecht.

Ik was diegene die voor de klpd stond te bellen. :+

Gisteravond in Hilversum op de Lage Naarderweg om 20:00 :
Een Groen Witte Kawa ZXR, berijder droeg blauw/zwart pak. :W

Gespot in veenendaal wegpiraat achter de kinderwagen met zijn wederhelft.

TdmMac :] :]

vanochtend half 9 op de schenkelweg in Spijkenisse, een R6 of R1 nieuw model met eel grote blauwe tas achterop. Volgens mij ging je de maaswijk in.
Dacht evn dat het berthebike was. :?

net gespot:

in ZWIJNDRECHT, blonde dame in paars/blauwe Seat Leon, 24-NZ-**.... Ik riep nog vanuit de auto naar je!

wie was da?

heheh eindelijk!
Alleen was ik op vakantie en reed mn meissie 2 weekies erin rond :]

btw het kwartje viel wat later bij der, als reactie op het geschreeuw ;)

Zo zie je weken niemand, zo heb je 2 spots:

Vrijdag 19-08 tijdens de RubberButt een Mille (nieuw model). Ik haalde jullie in net op de grens Dld-Frankrijk toen jullie achter een groepje Duitsers zaten. Later in Heerlen die motor ook nog zien staan, maar vergeten een briefje achter te laten.

Zaterdag 20-08, A50, ter hoogte van Uden, later nog eens bij Renkum, een rood/witte thundercat achterop een aanhanger, met een blauwe auto ervoor :? :?

vanmiddag bulderde er een SM mijn huis langs, volgens Murkel met een sticker, later zagen we je nog spelen op de Franselaan, grens Schiedam/Rotterdam....

Vanmiddag gespot rond een uur of 4:

een streetfighter met dubbele koplampen, en wat leek op een achterkant van een R1 (rood).

Locatie: Hilversum, kruising Minckelerstraat en Jan vd Heijdenstraat

Nog net je sticker kunnen spotten ...je kentekenplaat stond wel erg ver omhoog :}

en jahoor, als je onderweg eens rondkijkt zie je der uiteindelijk wel 1

rond 5.15 uur a16 prinsenbeek
grijs/oranje yamaha MZ-91-..
(types heb ik geen verstand van)

zelf zwarte Z1000

Hmmm, als je 17.15 bedoelt heb ik jou ook gezien...

Ik zat op een YZF600R Thundercat en heb jou op de A59 weer ingehaald en ben er bij oosterhout vanaf gegaan. Jij geen MF-stickert erop?

Vanmiddag rond een uur of 17:00 een iets wat leek op een R6, bestuurder iig in spijkerbroek, op de a10 richting het noorden. Je kwam de oprit op vlak voor de tunnel. Lekker geluidje daar trouwens, we hoorden je er nog lang in doorjanken. Je kwam vlak voor ons (Ik reed samen met VFRedS en Dropkick) de A10 op.

Hmmm, als je 17.15 bedoelt heb ik jou ook gezien...

Ik zat op een YZF600R Thundercat en heb jou op de A59 weer ingehaald en ben er bij oosterhout vanaf gegaan. Jij geen MF-stickert erop?

eg wel.
full

Vanmiddag gespot rond een uur of 4:

een streetfighter met dubbele koplampen, en wat leek op een achterkant van een R1 (rood).

Locatie: Hilversum, kruising Minckelerstraat en Jan vd Heijdenstraat

Nog net je sticker kunnen spotten ...je kentekenplaat stond wel erg ver omhoog :}
je heb mij gezien,en het is inderdaad een r1 kont :Y

al een aantal keer gespot, maar gisteren pas voor de 1e keer met sticker:
wilhelminastraat Gouda, Honda CBR600f.
Hij staat daar altijd halverwege geparkeerd.

GixxerRon 2 x vanmiddag: de ene keer voor m'n huis langs richting Doorn en nunet weer terug richting Amerongen...................je mag wel stoppen voor een bakkie hoor ;) , zat er zelf ook een te nemen genietend van de tuin :P :9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan