[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
om een uur of vijf bij Alphen a/d Rijn, nabij Kamsteeg Koekblik Plaza: ik kwam net naar voren :] bij het stoplicht toen dat op groen ging en een MF-er heel snel weg was, volgens mij een wat oudere sport/toerfiets met groene achterkant. Bij het volgende stoplicht sloeg je rechtsaf, waardoor ik niet bij je in de buurt kon komen.

Dat was ikke volgens mij :+
full

dit beest moet dus nog gespoten worde hoor..

Gespot:

19:15, 18 augustus

De Yamaha R6 van R-Vvirus plus vrouwelijke bijrijdster op de boulevard van Noordwijk.

Paardjes kijken was best aardig hoor ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag gespot, rode fazer met vrouwelijke berijder, op de A2 tussen Utrecht en DenBosch rond een uur of 1 / half 2

Vandaag in Breukelen zo rond 12.45 denk ik. Twee Hornets met stickers. Eentje was mooi groen en dat zal dan dus Kato wel geweest zijn. De andere was een blauwe.
Jullie reden handig de file voorbij waar ik in stond in het koekblik (wel een Honda) 8-)

Vanmorgen gespot tussen Hoorn en Amsterdam: een zwarte TDM met MFstickertje!!!
Volgens mij had ik jou al een paar weken geleden gespot en nou dus weer. Ik reed nu in een ander koekblik dan de vorige keer :-( en jij was weer op de motor ;-)
Vanaf de Prov. weg in Hoorn zag ik je in mijn spiegels aankomen en liet ruimte voor je zodat je voor me de rotonde op kon rijden.
Heb tot P'rend zo'n beetje achter je gereden (1 keer ingehaald om te kijken of het inderdaad een TDM was!) raakte je na P'rend kwijt maar op de A10 weer gevonden! Tot je bij de S108 de afrit nam en ik doortufte naar Leiderdorp in m'n koekblikje

Yesss wat een spot!
*O* dat ben ik dus *O* Alleen heb ik helemaal niets gemerkt van jou onopvallende achtervolging :)
Maandag ga ik weer om dezelfde tijd richting Amsterdam. Als je me weer ziet, drie keer toeteren. En een krantje onder je linker arm :X

Tot maandag misschien...

gespot !

groene zx6r bij het tt cirquit in assen !

Je had eerst niet helemaal door wat ik bedoelde ofwel ? :]
Nee idd, duurde even, bijkomen van een paar rondjes om het circuit :]
Moment later begon het te dagen :)
Leuk om weer eens te worden gespot, was een tijdje geleden

Vanmiddag rond 16.15 uur, op de A27 (Breda-Utrecht) ter hoogte van oosterhout-Dongen een oudere motor MH-RT-**. Zag zo snel niet wat het was, je reed tussen de file door.

aha,ik had begrepen dat jij niet meer op MF zat,of misschien wel gebanned was[haha],maar oke dan ben jij geloof ik dus Suz toch???
PS,kan je mijn contract niet ff voor onbepaalde tijd maken,kom ik binnenkort appelflappen en koffie/thee brengen :)
groeten van Basman180,ps motor kopen,zie gezocht en gevonden O-)
ik werk namelijk ook in het Amphia, Personeelszaken...Misschien gaat er dan een lampje branden... :) (had mooi uitzicht op je motor).
Heb nu lekker vakantie, maar na 12 september ben ik er weer, dus dan moeten we maar eventjes kennis maken als je een keertje op de Langendijk bent.

Dit is nog een spot van woe de 17e, voor Maastricht op de A2 richting M'tricht,

BLAUWE SV650N

reed in een groep mij en mijn collega (Fireblade) voorbij terwijl wij onderweg waren naar een rit Ned-Bel-Lux-Fra-Duitsland. Ik kwam nog langszij om je te wijzen op mijn sticker.

Nog een leuke rit gehad?? Wij wel, flink :] en zonnig weer 8-)

Vandaag in Breukelen zo rond 12.45 denk ik. Twee Hornets met stickers. Eentje was mooi groen en dat zal dan dus Kato wel geweest zijn. De andere was een blauwe.
Jullie reden handig de file voorbij waar ik in stond in het koekblik (wel een Honda) 8-)

Tadaa.... de voordelen van een Hornet zijn wéér duidelijk. I.d.d. it was I... Kato. :Y
De andere was Horney (of ie dat ook écht was weet ik niet maar dat is in ieder geval zijn Nick _O- )... ook mooi, maar blauw!! Lekker middagje aan het toeren O-) geweest... alleen jammer van de regen.

Maar dat mocht de pret niet drukken!! :W

vanmiddag 2 spots

1ste TDM MAC in Veenendaal ( gaaf geluid in je motor)

En op de langedreef een yamaha onder een carpoort Wie o Wie ??

Groetjes De Wegpiraat

Ga zondag een hoop mensen spotten, als ze een sticker hebben ??!!

was jij eergister op de raamweg in denhaag?

Volgens mij heet dat stukje weg naast raamweg, de koningskade.. maar goed Yup, daar was ik ook :+ , heb 4 weken gewerkt op de kortenaerkade (detachering), dat is sinds vandaag voorbij.

Hoezo? ben ik gespot? :+ Mijn motor is nu vrij makkelijk te herkennen met al die kleurtjes.. (moet nog gespoten worden dus) :P

En op de langedreef een yamaha onder een carpoort Wie o Wie ??
hmm, een yamaha met mf-sticker bij me in de straat :o

Was het toevallig geen soes waar de zijkappen op het moment vanaf lagen? ;)

a pleasssse...... -O-

Zo niet, ben ik benieuwd welke mf-er er bij me in de straat woont :P

Tadaa.... de voordelen van een Hornet zijn wéér duidelijk. I.d.d. it was I... Kato. :Y
De andere was Horney (of ie dat ook écht was weet ik niet maar dat is in ieder geval zijn Nick _O- )... ook mooi, maar blauw!! Lekker middagje aan het toeren O-) geweest... alleen jammer van de regen.

Maar dat mocht de pret niet drukken!! :W

:W

Gisteren, dus Donderdag, stond geparkeerd in de Burgemeester de Withstraat, De Bilt een zwart/grijze Yamaha R1/6 met MF-sticker

aha,ik had begrepen dat jij niet meer op MF zat,of misschien wel gebanned was[haha],maar oke dan ben jij geloof ik dus Suz toch???
PS,kan je mijn contract niet ff voor onbepaalde tijd maken,kom ik binnenkort appelflappen en koffie/thee brengen :)
groeten van Basman180,ps motor kopen,zie gezocht en gevonden O-)

Bingo... you found the mystery guess.... zal ik anders je salaris hoger per ongeluk hoger inschalen..haha...... krijg ik dan ook een appelflap...? :Y

Maar ben niet gebanned of zo hoor, maar zat niet meer zo vaak op MF..vandaar!!

hmm, een yamaha met mf-sticker bij me in de straat :o

Was het toevallig geen soes waar de zijkappen op het moment vanaf lagen? ;)

a pleasssse...... -O-

Zo niet, ben ik benieuwd welke mf-er er bij me in de straat woont :P
Wil wel een keertje met me yammie door je straat rijden hoor, kun je een spot doen, en ben ik ook eindelijk eens gespot :P

Gespot in Bodegraven bij de bp/mac een grijze zx6r uit 2004 en een blonde
dame op volgens mij een vfr400 of 750 ik reed in een koekblik jullie
zaten naast je bike.

Dat was ik met Hengel, veel te warm die dag eigenlijk om te rijden!
Is trouwens een 400'tje

Woeps hengel had al gereageerd! :+

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan