Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
whahahahahaha dat meen je Ja ff boodschappies op de markt halen

Maar thanks voor het compliment over me uitlaatje

mzz.... zag geen boodschappen heb je trouwens ook een -mail gestuurt... kon het gespot topic niet 123 vinden... achteraf toch wel zoals je ziet

Afgelopen Zondag heb ik een MF-er gespot. Vanaf Udenhout tot aan Heusden reed ik achter je aan. Je heb een blauwige ER5

Vanmiddag om 16.30 uur gespot, op de N214 tussen Ottoland en Wijngaarden, een wit/rode Suzuki...
Bestuurder had ook een wit/rood leren pak aan... dacht ik...

Je haalde me in ter hoogte van de lange bocht, passeerde ook nog een andere auto en 2 vrachtwagens...
Voor die tijd reed je even achter me, ik zat in een grijze PT cruiser...

ps... je nummerplaat ligt wel erg plat onder het kontje...

Net om 20.30 een blauw-gele Suzuki met berijder, duo plus MF sticker gespot, rijdend over het fietspad op de markt in Sittard naar de Rosmolenstraat. Daar werden ze door een toevallig passerende politiepatrouille op de bon geslingerd wegens dat rijden op 't fietspad....

Laatst bewerkt:
Gespot vanmiddag in Breda Noord, in of bij het winkelcentrum het Heksenwiel, ik geloof dat het zo heet. Rode Honda VFR, MF'er met zwarte helm en pak. Op de rug een rugzak met veel rood. Ik reed twee auto's achter je in een grijze C5.
Wie o Wie?

Waar: In de buurt van Amsterdam Arena waar je vanaf Villa Arena naar boven rijdt om vervolgens via de Burg. Stramanweg onder de Arena door te rijden.
Wanneer: Vandaag 27/07/05
Hoelaat: Tussen 17:30 en 17:45 uur.
Wie: Geen idee.
Welke motor: Kawasaki ZXR750. Groen/wit/blauw (old school-versie)
Welke kleding: Zwart/wit/groen Kawasaki jas.

Waar reed ik: Ik zat in koekblik aan de andere kant en zag dat je tergend langzaam de Burg. Stramanweg op reed.

Welliswaar niet op de weg maar op TV

Nitromax op TV bij een of ander programma op SBS waar die k*tkabouter van wegmisbruikers ook al z'n rotkop liet zien.Dwerg had een opstapje nodig om een blik in het motorcompartiment te werpen (Verboden in te rijden heet het na checken van de TV-gids)
Max z'n "autootje" was het lijdend voorwerp en bleek in perfecte staat

@Max......, cool karretje, niet misselijk om 2500 kilo droog een beetje op de weg te houden

Zodra ik 't kleuren ontwerp zag was het duidelijk. Netjes onderhouden (verwachte niet anders) miste alleen wel de visjes in de koplampen

Laatst bewerkt:
Gespot op de A1 (net voorbij afslag Enter)

Wit/blauwe motor met topkoffer. Je had een donker pak en een donkere helm op.

Rond 7:40 ong.

Ja, hoorde net van een collega dat het weer op TV was, is al iets van 4 of 5 jaar oud !

Ja, die tweede was ik! en die Dirk van den Broek vrachtwagen heb ik volgens mij ook gezien... denk ik...

Maar het was dus een blauwe Hornet en de berijder is een berijdster

Gespot een cagiva mito, je reed met een groene zxr400.
In Tiel rond 1100 uur.

Vers spot, uurtje geleden in deventer

Reed langs de BCC in deventer opeens een motor ff kijke , heej wtf MF stickert
FF omgedraaid en gezellig staan kletsen

Hoop jullie vast nog welles een x te zien

5 min geleden een zwart/rode Suzuki GSXR 600? SRAD op de Laan van Presikhaaf in Arnhem.
Pak was ook zwart/rood.

Catchdude?

Laatst bewerkt:
Gespot op de A1 (net voorbij afslag Enter)

Wit/blauwe motor met topkoffer. Je had een donker pak en een donkere helm op.

Rond 7:40 ong.

Gefeliciteerd! Je hebt mij gespot

Hoe was jij dan?! Kan me geen motoren aan mijn zijde herinneren, helaas.

Ennu, net op de terugweg nog een vals opgestelde flitser gezien vlak voor de afslag Enter/Goor, maar dan in de richting Hengelo... hij stond tussen de geluidswallen (platen), dus bijna onopmerkbaar. Dus weer een voorzichtig ritje verder gehad...

Gefeliciteerd! Je hebt mij gespot

Hoe was jij dan?! Kan me geen motoren aan mijn zijde herinneren, helaas.

Ik zat in een rode Ibiza voor je

Je had mijn sticker wel kunnen zien naast mijn nummerplaat voor ik snel weer aan de kant ging om je erlangs te laten

Gisteren bij Motoport Zelhem (Engbers) een Honda NTV 650 Revere gespot met kenteken MP-78-**. Geen idee of die daar voor reparatie of verkoop stond. Maar volgens mij ontbrak er op het moment dat ik keek wel een zadel.

ja ja ja wrijf het er nog even in
waar was jij dan??

kost me #@!$!#$ toch weer 65 euro terwijl ik aan mijn bijrijder (die hier in sittard woont)
en ik dus duidelijk niet vroeg
of ik daar wel mocht rijden
maar ja eigen schuld dikke bult

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.