[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond rond 18:30 op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht een wel heel bijzondere spot:

Ik stopte voor het stoplicht in mijn koekblik. Motorrijder, zwart leren pak op een zilvergrijze suzuki (sv650s?) besloot achter mijn auto maar even een stoppie te maken. Hopsakee achterwiel de lucht in. Even later, vlak voor de rotonde bij rijschool Veronica haalde je me in met je brulpijp. Ik toeterde nog om je MF sticker maar je had het te druk met posen

:+
en niemand ziet mijn schitterende stoppie's die k af en toe maak langs de trambaan in utrecht B|

:+

Wie heeft mn briefje op zn motor al gevonden (aprillia 125 dacht ik) Te R'dam, ging vanmorgen niet zo goed he toen je de garage in reed (klote kickstart :P )

Net bij de oprit van de A27 in Breda BabyBanditBikester, we toeterde nog (waren met het koekblik :X ).
Eerst had je het niet door maar later volgens mij wel.
Nou is het eindelijk een keer andersom :P

als dat iemand van breda west is geweest dan is hij of zij ver uit de buurt geweest .Wij hebben gister alleen in de buurt van de rithsestraat gereden
Van princenhage binnendoor naar etten leur zal maar zeggen,en dan niet via de veiling.Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar dus.
Of ik moest ff wat frustratie kwijt dmv een stukje gas erop ,zonder dat ik die kl@!#te kinderen ondersteboven rijdt B| :+
geinig :P

Ik stond vanavond op post op de heusdenhoutsestraat en toen zag ik al iemand met zo'n verkeersregelaarshesje voorbij komen, vroeg me al af welke avd dat zou zijn :P

Gespot: op de ceintuurbaan te Amsterdam om 15:16 richting sarphati park
kenteken m*-63-LP kan een afwijking in zitten je passeerde mij nogal snel ;( ,Ik had namelijk pech met de mega koekblik van me werk en heb maar 4 uur moeten wachten tot de takel wagen arriveerde.....had eigenlijk gehoopt dat een mede MFér mijn sticker had gezien en even een praatje kwam maken om de tijd te doden....maar goed ,ken niet alles hebben :9~

Wie heeft mn briefje op zn motor al gevonden (aprillia 125 dacht ik) Te R'dam, ging vanmorgen niet zo goed he toen je de garage in reed (klote kickstart :P )

That's me!

Baalde meer dat ik mijn tag vergeten was anders had ik hem gewoon kunnen laten draaien. Jij liep met een maat ofzo van je naar boven dacht ik? of werk je er vast?

Is rs250 trouwens ;)

Vanmorgen rond een uur of 11, tussen Doetinchem en Kilder een groep motorrijders, over het algemeen sjoppers , daar zaten een paar bij met MF stickers. Kon het nog net zien in de achteruitkijkspiegel van koekblik :)
Volgens mij was het een georganiseerde toerrit

Zit ik op de koffie in Alkmaar, komt er gewoon een MFer door de Landstraat zetten :+

Wie o wie ??

Zwarte sportmotor (volgens mij een soes) en een zwart leren pak. Rond 20.30 :)

gespot naast Care Hifai (of zo iets) naast de erasmusbrug in rotterdam natuurlijk aan de stad kand.

Een rood witte honda cbr600f met mf stikker zie je daar wel eens meer staan en heb je al een gespot

Vanavond op Zandvoort:

mf415.jpg

mf426.jpg

Net bij de oprit van de A27 in Breda BabyBanditBikester, we toeterde nog (waren met het koekblik :X ).
Eerst had je het niet door maar later volgens mij wel.
Nou is het eindelijk een keer andersom :P

haha! ik dacht, wat zit die gek in die auto nou te toeteren, tot ik jou zag en jullie sticker op je autokenteken?!?!! superstoer 8-)

Trouwens ook nog gespot in Breda, op de Ignatiusstraat (ofzoiets), een blauwe Varadero, berijder groette me nog netjes :) Ik reed jou tegemoet op de rode bandit en zwaaide terug...

Trouwens ook nog gespot in Breda, op de Ignatiusstraat (ofzoiets), een blauwe Varadero, berijder groette me nog netjes :) Ik reed jou tegemoet op de rode bandit en zwaaide terug...

die heb ik ook gezien gisteren. Die staat naast het oude ignatiusziekenhuis. Ons ma heeft hem ook gespot vanmiddag :)

Vanmiddag rond 4 uur op de A12 bij Bunnik een Suzuki V-strom gespot.

Vanavond rond half 7/kwart voor 7 een zwarte TDM (?) gespot die Renswoude in reed vanaf Veenendaal. Ik kwam je tegemoet (in koekblik) en je ging net opt gas de rotonde af...

Gespot: vanavond, rond een uur of 19:00, op de N3 vanuit Papendrecht richting Dordrecht, voor de Papendrechtse brug: een rode Kawa ZX7R mét sticker. Je reed tussen de rijen wachtende auto's naar voren achter een rode Diversion :} aan.

[me]mover was ingeblikt[/me]

Gespot: vanavond, rond een uur of 19:00, op de N3 vanuit Papendrecht richting Dordrecht, voor de Papendrechtse brug: een rode Kawa ZX7R mét sticker. Je reed tussen de rijen wachtende auto's naar voren achter een rode Diversion :} aan.

[me]mover was ingeblikt[/me]
Daar reed ik ook die tijd alleen de andere kant op })
ben alleen weer niet gespot .. '(

Vandaag om ca. 13:45 u op de N229, richting Bunnik, Schnappie op z'n groene Hornet

Gespot op 22 mei, om 20.30 bij het 3e stoplicht (1e grote kruising) als je vanaf de snelweg Harderwijk in rijdt: een blonde dame met staart, op een donkere motor. Kon niet zogauw zien wat voor type het was, je had zelf ook een donker pak aan.
Wij gingen met het koekblik linsksaf en stonden schuin achter je ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan