Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe eens een piccie waarop je dat voordoet
Breda west vic,ps ikke ook namelijk(Afbeelding)
en niemand ziet mijn schitterende stoppie's die k af en toe maak langs de trambaan in utrechtVanavond rond 18:30 op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht een wel heel bijzondere spot:
Ik stopte voor het stoplicht in mijn koekblik. Motorrijder, zwart leren pak op een zilvergrijze suzuki (sv650s?) besloot achter mijn auto maar even een stoppie te maken. Hopsakee achterwiel de lucht in. Even later, vlak voor de rotonde bij rijschool Veronica haalde je me in met je brulpijp. Ik toeterde nog om je MF sticker maar je had het te druk met posen
Toch zijn de groene sneller
geinig
Ik stond vanavond op post op de heusdenhoutsestraat en toen zag ik al iemand met zo'n verkeersregelaarshesje voorbij komen, vroeg me al af welke avd dat zou zijn
Wie heeft mn briefje op zn motor al gevonden (aprillia 125 dacht ik) Te R'dam, ging vanmorgen niet zo goed he toen je de garage in reed (klote kickstart )
en niemand ziet mijn schitterende stoppie's die k af en toe maak langs de trambaan in utrecht
Net bij de oprit van de A27 in Breda BabyBanditBikester, we toeterde nog (waren met het koekblik ).
Eerst had je het niet door maar later volgens mij wel.
Nou is het eindelijk een keer andersom
En ik jou op de motor Nice wheelieSpider in het blikje gespot
Trouwens ook nog gespot in Breda, op de Ignatiusstraat (ofzoiets), een blauwe Varadero, berijder groette me nog netjes Ik reed jou tegemoet op de rode bandit en zwaaide terug...
Daar reed ik ook die tijd alleen de andere kant opGespot: vanavond, rond een uur of 19:00, op de N3 vanuit Papendrecht richting Dordrecht, voor de Papendrechtse brug: een rode Kawa ZX7R mét sticker. Je reed tussen de rijen wachtende auto's naar voren achter een rode Diversion aan.
[me]mover was ingeblikt[/me]