[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha, een spot :) Ik had een vermoeden, maar wilde de gok niet nemen. Geen idee wat voor vent er achter een zonnebril kilometers achter je aan blijft rijden tot diep in het dorp. Vond het beter je eerst maar even kwijt te rijden voor ik naar huis ging.
Volgende keer ff seinen of zo.

Of toch maar dat gebaar invoeren?

ik zat al te kijken of ik kon seinen, maar ik zal volgende keer maar even toeteren :)

Ps. heb zojuist een sticker op de kentekenplaat van me auto gehangen kan je hem daaraan herkennen :P

op de A4 richting Den Haag, vandaag om net iets voor 1800 net voor de splitsing met de A44. Een zwarte motor en bestuurder zwart in pak. Je reed op de 3e baan, ik reed helemaal rechts voorgesorteerd op de A44(was eigenlijk gewoon die kan op geblazen door de wind :P )

Wie o Wie?

Wow wat goed, een deel 7 alweer.. IS een van de eerste topics die ik bekijk als ik online kom.. zou ik gespot zijn? Ghe..
Same here. Maar ik schijn niet zo makkelijk te spotten zijn. Komt misschien door die enorme rookwolk die ik achter laat... Daarintegen... Mocht je een rookwolk zien in de omgeving van Arnhem dan is de kans groot dat ik dat ben *D
Is er ook 2takt olie warmee je letters kunt schrijven?

net in breda op het kruispunt van de nieuwe kadijk richting de A27 een rode kawasaki ninja zx-7R gespot. Ik was een van die malloten met een oranje hesje midden op het kruispunt :P

Net gespot op de Europaweg in Apeldoorn (wij stonden te tanken bij de Shell daaro) een nieuwer type GSXF in de kleuren geel/goud-rood. Je groette ons nog toen je voorbij kwam.

Ik heb hier ooit een topic geopend waar je kon invullen op welk(e) vast(e) traject(en) je regelmatig rijdt, om de spotkans een klein beetje te verhogen. Het was helaas geen al te populair topic, zodat het al bijna een jaar in de ijskast is verdwenen. Maar voel je absoluut niet geremd om het weer leven in te blazen ;) .

:+

'K sta d'r bij hoor ;)

Vanavond rond 18:30 op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht een wel heel bijzondere spot:

Ik stopte voor het stoplicht in mijn koekblik. Motorrijder, zwart leren pak op een zilvergrijze suzuki (sv650s?) besloot achter mijn auto maar even een stoppie te maken. Hopsakee achterwiel de lucht in. Even later, vlak voor de rotonde bij rijschool Veronica haalde je me in met je brulpijp. Ik toeterde nog om je MF sticker maar je had het te druk met posen

Zojuist een blauwe CB-1 omstreeks 19.00 Renswoude richting Veenendaal
HAHAHAHA die is leuk.... das dus de (ex)fiets van mijn vrouwtje Rikkiepo.
Heb jij even de proefrijder gespot, die zojuist de CB-1 heeft gekocht.

:} :} :}

Vanavond rond 18:30 op de Kardinaal de Jongweg in Utrecht een wel heel bijzondere spot:

Ik stopte voor het stoplicht in mijn koekblik. Motorrijder, zwart leren pak op een zilvergrijze suzuki (sv650s?) besloot achter mijn auto maar even een stoppie te maken. Hopsakee achterwiel de lucht in. Even later, vlak voor de rotonde bij rijschool Veronica haalde je me in met je brulpijp. Ik toeterde nog om je MF sticker maar je had het te druk met posen

Hij reed juist heel rustig toen ik hem op de Utrechtseweg tegenkwam...

*zwaait naar Twin*

He da's mooi wilde net een spot neerzetten.
Ik werkte daar op t station voor de beveiliging en stond buiten met me collega een sjekkie te roken, toen me collega zei van he die andere motor heeft ook zo'n 2de blauwe sticker net als jij :) .
Mij was het nog niet eens opgevallen was nog een beetje :z :z .

Maar mocht je hem de volgende keer weer zien staan en je ziet me lopen spreek me ff aan .

(Afbeelding)
Piccie is met me foon gemaakt ;)

(Afbeelding)

Weet je ook hoe ik eruit ziet sávonds lopen er wel erg veel v/d beveiliging aldaar.

8-)
[/quote]

Helaas kwam ik daar vandaag per ongeluk met de motor. Ik ging met een collega met de trein naar Utrecht. Normaal rij ik met de motor de stad (Amsterdam)in om naar het werk te gaan. But who knows!

waren S@nchoP@nz@ en Victorino, BlauweR1, @nne en "Jbeesd XJR1300" met vriendin.

verder ben ik TAZzz nog tegengekomen en ook blackninja.

Hallo dan,

Stond ff hartstikke verbaasd, dat jij wist wie ik was :o En een beetje met mijn mond vol tanden ;) Maar tof dat je de moeite nam je voor te stellen :} Altijd leuk om mede MF-ers irl tegen te komen. Maar aan de Rollatorrit heb ik volgens mij nog nooit meegedaan, wel een rit met verstandelijk gehandicapten in Tilburg :? Dacht dat je die bedoelde.

Greetzzz

Rob.

Hallo dan,

Stond ff hartstikke verbaasd, dat jij wist wie ik was :o En een beetje met mijn mond vol tanden ;) Maar tof dat je de moeite nam je voor te stellen :} Altijd leuk om mede MF-ers irl tegen te komen. Maar aan de Rollatorrit heb ik volgens mij nog nooit meegedaan, wel een rit met verstandelijk gehandicapten in Tilburg :? Dacht dat je die bedoelde.

Greetzzz

Rob.
Hmm kan, maar ik heb je eerder ergens even gesproken. Dan weet ik alleen niet meer waar... Maar je bent vaak genoeg gespot met de opmerking "iets van sammie achterop je jas", dus zo moeilijk is het niet om te weten wie je bent ;)

Gr. Rob

Vanavond tijdens het werk zelfs 2 spots! (en dat in die dunbevolkte achterhoek :) )

20:00
groenlo - K.Doornmanstraat
Groen-witte Kawasaki ZXR 750
Stond geparkeerd (naast een motor zonder sticker) voor een huis. Ik kwam recht voor het huis de straat in rijden (wit taxi-busje) en op de bank zat iemand in motorpak die me recht aankeek.

21:00
Winterswijk - Zonnebrink
Een wit met paarsachtige CBR
Volgens mij begon het kenteken met MK
En wederom was ik het witte taxi-busje en besloot om maar even niet voor je neus de weg op te rijden :)

Gespot:

24 mei op de A59 tussen Drunen en DenBosch om ongeveer 8.15 uur
Je had een zwart/oranje Yamaha, fel blauwe helm met oortje, donker blauwe rugzak en een zwart/oranje pak aan. Je had een MF sticker en je kenteken begon met TD-80-..
Ik heb een tijdje achter je gereden en kwam thv afslag ring Den Bosch naast je rijden en riep iets van "hey, ben je ook van motor-forum" Je knikte ja.

Wie ben je?

hoe groet je een mede-MF-er?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/60497?highlight=mf%20groet

Volgens mij is er nog minstens één, maar dit was wat ik even snel kon vinden.
Als we nou eens het "camera/verrekijker"-gebaar maken:
full

Je kijkt door het "kijkertje" naar degene die je gespot hebt :P Kan makkelijk met één (linker) hand en lijkt niet op andere gebaren die in het verkeer wel eens gebruikt worden O-)

Beetje raar plaatje ja, maar kon zo snel niks anders Googlen 8-)

Ik zit zowat naast mijn motor om achterom te kijken of ik iemand gespot heb :(

Gaat meestal zo hard dat ik het niet kan zien.

Kan zo sticker niet voorop :9
Is veel makkelijker te herkennen

Nog een idee.....

haha

Ga met beide benen op je step staan, benen strekken en kont zo hoog mogelijk :9

Das pas duidelijk te zien

Nog een idee.....

haha

Ga met beide benen op je step staan, benen strekken en kont zo hoog mogelijk :9

Das pas duidelijk te zien

Ja, en dan een MF-sticker achterop je broek zeker.... :X

[me]Billy the kid wil; niet gespot worden met zijn neus in de wind... en al helemaal niet met genoemd lichaamsdeel }) 8-) [/me]

Vanmorgen op de Oostweg te Zoetermeer.
Ik reed in dat gele caddy'tje
Jij op een gele (was het een honda????)
We hadden nog ff contact, maar kon je naam niet goed horen, klonk buitenlands ;)

Maar bij deze, gespot :)

ik zat al te kijken of ik kon seinen, maar ik zal volgende keer maar even toeteren :)

Ps. heb zojuist een sticker op de kentekenplaat van me auto gehangen kan je hem daaraan herkennen :P

Niet als je achter me blijft hangen :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan