[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag op de Nieuwe Weg in Den haag: twee motorrijders die wegreden vanaf de BP bij Van Vliet en die ons groepje van 3 tegenkwamen bij het stoplicht bovenaan, Jullie reden linksaf richting Wateringse Veld GESPOT :W

gespot vanmiddag in Elst (ut)
een blauwe mercedes vito met op de aanhanger een MF sticker
:W fanatic

wou dat ze mijn motor/koekblik (beide voorzien van sticker)eens zouden spotten

Vandaag op de Nieuwe Weg in Den haag: twee motorrijders die wegreden vanaf de BP bij Van Vliet en die ons groepje van 3 tegenkwamen bij het stoplicht bovenaan, Jullie reden linksaf richting Wateringse Veld GESPOT :W

Dat waren ik en Stezz :W , en we keerde om :+ wie waren de andere 3 dan?

Gespot:

Waar: Breda, Noordelijke randweg, Texaco Tankstation
Wat: Blauw / witte Suzuki (kdenk GSX-r)
Tijd: 06:05
Details: Je had "smitje" op je jas staan. En reed met een mini-groepje. Dus je zou zo maar eens smit kunnen zijn.
Ik zat in een gedeukte rode Daewoo zonder stickers! :W Groeten uit Breda!

net een hele groep mf'ers uit het verslaafden topic die in den haag bij de gouden wok stonden te wachten :W

Heb er 1 gespot op de soesdijksekade in Den Haag was een supermotard niet gezien wat voor hij had een textiel jas aan met leger print op ze rug.
I was die blauwe R1 die linksaf ging :)

zojuist gespot, Biets met zijn Burgmann 400. :W
Kom eens kijken trouwens op dvpmc.nl. Daar zitten er veel uit de buurt hier.

HaHa gespot zonder dat ik de sticker erop geplakt heb. Zal dat eens snel doen.
Ik heb me gelijk aangemeld bij dvpmc, zal binnenkort eens ff voorstellen daar.

Vandaag om ± 16.00 Zwarte Suzuki SV gespot boven op posbank.
Volgens mij zat je op het terras, die paarse GSX-R was van mij.

full

(let niet op de butt kwaliteit)

Vandaag gespot op de Boulevard in Zeist: een, uhm blauwe motor met achterop sticker kicxstart, de berijder had ook kicxstart op z'n pak staan. :W

Dus had ik het toch goed gehoort dat het faithy was. :}
Was dus ongeveer het hele rijlestopic bij elkaar _O- :Y

whehehe had je die grijns niet gezien op dat meiske met die rode diversion :+

ik stond naast Nickman maar kon helaas niet verstaan wat jullie zeiden. Wel geinig dan! Zien we je over een weekje weer :Y

Vandaag gespot op de Boulevard in Zeist: een, uhm blauwe motor met achterop sticker kicxstart, de berijder had ook kicxstart op z'n pak staan. :W
Zal ik wel geweest zijn, de omschrijving is zeer accuraat
:P
full

Was jij degene die ik 2 keer tegenkwam?

gespot: Zwarte :9 Vstrom met MartijnsMotorkleding sticker.
Chris is je naam als het goed verstond en je ging met me overbuurmeissie ervandoor :P

bij deze gespot :W :W

jep leuk ff kennis met je gemaakt te hebben
je zal me wel vaaker zien daar ;)

Laatst bewerkt:
whehehe had je die grijns niet gezien op dat meiske met die rode diversion :+

ik stond naast Nickman maar kon helaas niet verstaan wat jullie zeiden. Wel geinig dan! Zien we je over een weekje weer :Y

Hij zei: Gespot, wat is je nick op mf. Ik: M3rcury, met die groene avatar (volgens mij herkent iedereen mij daaraan O-) ) en jullie. Nickman87 faity... (en toen kon ik het niet meer verstaan :P )

(Afbeelding)

Ja dat is hem ;)

Nee ik heb je maar een keer gezien, stond achter je met de auto bij de kruising met de dijnselburgerlaan. Wat is dit eigenlijk voor fiets? Viel me iig op dat je lekker vlot weg was bij het stoplicht.

vandaag bij intermot in keulen...

miss stuntie en Mini Mistress gespot

iig leuk om je even gesproken te hebben miss stuntie :Y

en trouwens nog bedankt voor het leuke gele kaartje O-)

full

Gespot op 14 oktober in Arnhem op de Weverstraat om 14.25 uur
had geen pen en papier bij dus geen briefje achter gelaten, wel met de mobiel een piccie gemaakt !

full
`

Laatst bewerkt:
(Afbeelding)
Hé, kwam ik jou niet tegen van de week vlak voor het spoor ( voor jou, voor mij vlak nà het spoor ;) ) bij Driebergen :?

Ik was op de VMax ( mèt sticker ), zat achter een rij auto's die zaten te klooien en kon ff niet lang genoeg omkijken om te zien of jij een sticker had maar een motor in die kleuren zie ìk zelfs als half kleurenblinde :o . Jij keek ook om kan ik me herinneren.

Ki&*^&-stcker en Ki&*&*%^-jas, ga je schamen B| , die schoften hebben het hele StreetfighterShow gebeuren uit lust naar geld van m'n maatje Andy Hall gestolen, de ratten ! Hij was degene die de eerste 2 shows organiseerde in Almere: gratis toegang voor bezoekers, de kosten werden betaald door de standhouders, maar nee, die Ki&^^%^(-losers vonden dat ze er lekker rijk van konden worden :( ..................maar dat verhaal heb ik hier op MF al genoeg geventileerd ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan