[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmiddag om 4 uur op de ringbaan zuid in tilburg ter hoogte van de wegwerkzaamheden een rode honda ntv met sticker was zelf op de fiets

hahahaha...right back at ya!! duurde ff voordat het kwartje viel he :P

was net opweg naar mijn laatste buitenduik in Vinkeveen (heb mijn PADI gehaald) *O* *O*
gefeliciteerd ...
ff low budget naar egypte, dan weet je waar je het voor gedaan hebt ;)
veel duikplezier.

Mijn eerste autospot *O*

Vanmorgen vanaf de Driemerenweg t/m de Weg om Noord (N201) in Hoofddorp een groene Polo xx-LL-LG met kentekenplaatsticker.
Ik in blauwe Ka

[me]Elleuh werkt ook in Hoofddorp[/me]

Vanmiddag op de Uithof(Utrecht) voor het Educatorium rond 14.00 uur een mede gs-er!
Motor was paars met zwarte en van die roze accenten met sticker dus.
:W

hahahaha...right back at ya!! duurde ff voordat het kwartje viel he :P

was net opweg naar mijn laatste buitenduik in Vinkeveen (heb mijn PADI gehaald) *O* *O*
Gefeli!!! Ennuh sjaah ik heb het niet zo op toeterende auto's in de file ;)

Priscilla ofwel The_Virus toen ze vanmiddag haar zo goed als nieuwe R6 weer ophaalde.

Vanmiddag ergens bij Poeldijk/Wateringen, kruispunt

een rood met witte Honda ( :? )met sticker, zo rond 18.00uur

jij zwaaide nog naar me (op een rode Diversion, had een mat zwarte helm, rood met zwart pak, stond met een TDM bij het stoplicht)

ik met mn proefrit bezig, zonder sticker nog, jij met sticker

wie was u? :+

@ BertV: :W

liet jij die Volvo station er nu tussen vanaf de parkeerplaats bij de slijterij of drukte'ie zich er snel nog ff voor :?

Kan het me niet meer herinneren, in dat geval heb ik heb 'm waarschijnlijk voor laten gaan. ;)

Vandaag half 3, ter hoogte van Amersfoort A28, "zwarte sporttoer-twin met mooie roffel" jij had een camouflage broek aan..
Ik zat in mijn zilvergrijze 206 en maakte typgebaren en gaf het formaat MF-sticker aan.

Zal wel niet duidelijk zijn geweest. :P

gefeliciteerd ...
ff low budget naar egypte, dan weet je waar je het voor gedaan hebt ;)
veel duikplezier.

thanks!
ja, lijkt me helemaal te gek! (heb ooit een introduik gedaan in egypte)

Gefeli!!! Ennuh sjaah ik heb het niet zo op toeterende auto's in de file ;)

thanks!! eh....je keek ook niet al te vriendelijk in eerste instantie hahahaha (herkende je trouwens al vanaf een grote afstand op je mooie Z'je)

Vanmorgen bij de afrit van de Veemarkthallen in Utrecht: een groepje van 4 Ducati's waarvan er ééntje met een MF-sticker ( die nogal verbaasd keek dat iemand uit het raampje van een knalgele Daf 46 naar hem zat te wijzen _O- _O- )

gisteravond rond 23.30 op de kruising kanaalweg, hogerijndijk in Leiden een zwarte gs500, ik stond met men vriendin op de fiets voor stoplicht te wachten.

zojuist gespot, Biets met zijn Burgmann 400. :W
Kom eens kijken trouwens op dvpmc.nl. Daar zitten er veel uit de buurt hier.

Laatst bewerkt:
11.50u in Eindhoven - Achtse Barrier - een rode (met wit?) ducati met MF sticker. Mooie sound :)

gespot: Zwarte :9 Vstrom met MartijnsMotorkleding sticker.
Chris is je naam als het goed verstond en je ging met me overbuurmeissie ervandoor :P

bij deze gespot :W :W

Kan het me niet meer herinneren, in dat geval heb ik heb 'm waarschijnlijk voor laten gaan. ;)

Vandaag half 3, ter hoogte van Amersfoort A28, "zwarte sporttoer-twin met mooie roffel" jij had een camouflage broek aan..
Ik zat in mijn zilvergrijze 206 en maakte typgebaren en gaf het formaat MF-sticker aan.

Zal wel niet duidelijk zijn geweest. :P

Was zeker wel duidelijk ik gaf je nog het Tumbs up dat ik je begreep. Was onderweg naar huis. Bedankt voor de spot. :] :]

en ja hoor, weer een spot ( wat een mooi plekje woon ik toch 8-) )

Leersum richting Amerongen : groepje van 3 motoren waarvan de middelste ( Suzuki GSX-R blauw/wit ) een MF sticker had.

Een half uurtje geleden
Wat: Een blauwe BMW k****RT iig, had valbeugels en de bestuurder had een helm op met dezelfe blauwe kleur.
Waar: Lessingsweg in Utrecht (Oog in Al)
:W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan