[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot blauwe mf-er op de Molenweg in Monster. Ik zat op een karretje met een zandkleurige pony ervoor en een er achter. Ik keek je erg aan en toen ik zag dat je mf-er was zwaaide ik ook. Jij draaide ook om, om (naar mij???) te zwaaien. Wie is u (ook al weer)?

Grtz Aliss
Hoi, dat was ik. Jij was dat meisje met die grote bos donker krullend haar denk ik. Ik zwaaide inderdaad naar jou. Vroeg me al af waarom je zo keek maar dacht, vriendelijk zwaaien kan altijd. :Y Rij je wel vaker daar?
Motor is paars trouwens maar veel mensen zien hem voor blauw aan.
full

Laatst bewerkt:
rondweg breda nabij het esso spiegelgebouw.
Een zeer mooie tourmotor met koffers en al.
Mooie mf stickert op de koffer incl het nummer 81 :?
Vanwaar dat getal?

Ohja en ook nog op de rondweg haagse beemden [breda] tasmanian devil.

en inderdaad de zomer komt eraan dus circuitpark haagse beemden is weer geopend *O*

gespot in maassluis,om 18.00 uur, op de westlandseweg. voor zover ik kon zien, man en vrouw. man reed op een oranje klv, zat eerst achter jullie maar jullie namen de rotonde heel zodat jullie weer de andere richting op gingen.

Dat waren wij , ladymonster en ik.
Ladymonster heeft eindelijk weer haar monster uit het vet gehaald.
Vandaag gaan we een rondje groene hart rijden.
We komen beide uit Maassluis

klopt
Volgens mij ging jij toen je motor ophalen.
Hoe is het met remakil
Hij heeft toch een dl650?
Ik zie hem wel eens op het V-strom forum.

Gisteren met m'n vriendin 2 mensen gespot in Amsterdam.
Rond 16.00 Horney op de Dam.Nog een beetje op tijd thuis gekomen?
Rond 20.30 Hus en vriendin en de Reguliers Dwarsstraat (ja ja, die straat, ja.
Nog lekker gegeten bij die Thai? Roses was weer (zoals altijd) :9

klopt
Volgens mij ging jij toen je motor ophalen.
Hoe is het met remakil
Hij heeft toch een dl650?
Ik zie hem wel eens op het V-strom forum.

klopt ging toen mijn brikkie halen en idd. Rema heeft een dl650. en hoe het met hem gaat moet je toch aan hem zelf vragen.. we spreken elkaar niet zo vaak meer ;) .

Oh ja, en Max kwam net even langs. :-)

Wie o wie was de grijze Honda Deauville die ik op de kruising van de A44 spotte?

Ik reed met duo-passagiere richting Wassenaar (vanuit Voorschoten) en stond te wachten voor de stoplichten aldaar. Jij laveerde soepeltjes tussen de auto's door.

Wie is u :? ?
Dat zou Unit106 kunnen zijn geweest. Hij heeft voor zover ik weet de laatste twee jaar niet meer gepost op MF.

Oh ja, en Max kwam net even langs. :-)
:Y ;)

Met de Samurai, was ff naar de garage geweest om m'n achterbumper op te halen

Is wel leuk eigenlijk: ik rij elke dag ( ook bij slecht weer ) op de motor heen en weer naar m'n werk en ga in het weekend met de auto...........................bij velen die ik vandaag - met het zonnetje erbij - heb zien rijden zal dat ongetwijfeld precies andersom zijn ( anders zag ik door de week wel wat meer motoren :X O-) )

})

Ik heb veel motoren gezien vandaag ( woon ook langs een van de mooiere routes ) en heb alleen maar Fanatic gespot die lansgkwam en uitgebreid zwaaide ;)

daarstraks rond 13.30 bij de 2e rotonde vanaf otterlo naar ede
2 motoren, waarvan de groene kawa een mf sticker voerde :Y

wie o wie was dat...

Vanochtend in Echt, rond 12:00 een kudde Fazers waarvan verschillende met sticker richting de A2 rijdend. Ik stond in een koekblik te wachten tot ik bij het tankstation kon wegrijden.

Gele Daytona bij Safe en HansV.

Bij het verkeerslicht ff gesproken. Volgens mij had ik je vorige week zaterdag over de Damlaan in Leidschendam zien rijden.

Om +/- 15.00 gespot bij de Texaco in Hillegom...een zwarte Vmax met duo-passagiere. :Y ..Ik was aan het tanken en je reed net weg..we stonden met 2 motoren bij de pomp..wie o wie?

Laatst bewerkt:
Wit bestelbusje (Opel Combo?) met 2 mensen voorin, en een hond achterin. Bij het verlaten van de rotonde bij Oudehorne zag ik pas de MF-sticker op de achterdeur.

wie oh wie heeft eigengemaakte MF stikkers. we waren vanuit het tilburg topic aan het toeren toen ik bij het restaurant in Ravenstein deze foto maakte

full

Vanochtend in Echt, rond 12:00 een kudde Fazers waarvan verschillende met sticker richting de A2 rijdend. Ik stond in een koekblik te wachten tot ik bij het tankstation kon wegrijden.
He, dat was de 7e Fazermeet van MF :)

Gespot:
vandaag om ongeveer 15:00
klaverblad Gorinchem
volgens mij een honda? iig met een duorijder

Ja Heb RSV Mille 32 gespot in Delfzijl hij stond te tanken met zijn pa samen!!
Ik de ouweman was samen met suzuki rijdster
Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan