Zou goed kunnen, kan ook superluuk zijn...was het iets met Lucky ervoor?
ik weet het echt niet meer...
R6tim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou goed kunnen, kan ook superluuk zijn...was het iets met Lucky ervoor?
Op de Grebbeberg rond 15:05.
2 motoren, de voorste met sticker.
Berijder had een rood/zwarte jack aan.
Wie o wie.
Peter.
Dat was ik samen met Willem uit A'dam
Was jij ook op de motor?
evo, anka donders en ikzelf.
as zondag hebben we een motortoertocht vertrek 09.00 uur dus als je zin hebt
Bingo! Heb je me zien rijden? Of zit je ook op school daar. Want m'n motor stond met kenteken richting de school geparkeerd.
Trouwens ik spot tegenwoordig zoveel MF-ers dat ik het nooit meer post maar vandaag na m'n eerste ritje maar eens gekeken of ik gespot ben en warempel. Heb er zelf ook nog 2 gespot op de terugreis. 1 onderaan de afrit A27 veemarkt voor het stoplicht naar links (ik kwam schuin achter je staan), later reed ik op de A1 langs de file over oprit Hoevelaken en er stond een MF-er in de file (je mag er tussendoor hoor ) Stak m'n hand nog uit toen ik langs je reed dus kan bijna niet missen dat je het gezien hebt.
Kan ik geweest zijn ... zag overigens geen FJR.Vanmorgen rond 08:57u. op de A-12 Utrechtsebaan Den Haag in.
Een BMW GS met oranje reflectie hes.
Dan nu de conclusie over die combinatie BMW & Oranje reflectie hes ===> wanabee.
(die hes zag ik pas toen hij voorbij was, dus dient geen enkel nut.
Zijn koplamp zag ik eerder!)
dat was ik zekerKwartiertje geleden gespot bij Goedhart motoren in Bodegraven:
Unforgiven en Postman.
Bovendien reed er nog een geel/grijze BMW GS met sticker weg. Bestuurder droeg een oranje hesje.
Verder heb ik er Kawaidioot (met Kawabrik-1 er bij) nog gesproken maar da's geen echte spot want daarvan wist ik van tevoren dat íe er zou zijn
dat was ik zeker
zag heeeeeeel veeeeeeel demo's daar maar geen MF-ers overigens
Vanmorgen rond 10:30u in Zwolle
Je kwam uit Zwolle-Zuid via de Ittersumallee en ging rechtsaf de IJsselallee op. Kwam nog even een ambulance voorbij voordat het vkl groen werd.
Op de IJsselallee heb je een heel stuk achter mij gereden. Daarna haalde je me rechts in op het stuk over het spoor, om vervolgens rechtsaf de Nieuwe Veerallee op te gaan. Bij de oversteekplaats voor voeters en fietsgangers effe een foto gemaakt:
(Afbeelding)
Je ging vervolgens linksaf richting de IJsselhallen en bij de vkl rechtsaf de Blaloweg op en daarna rechtsaf de Buitengasthuisstraat in (terug richting IJsselhallen?). Ik ging hier rechtdoor richting Holtenbroek.
Jouw signalement: zie foto (CBR600F dacht ik)
Mijn signalement: zwarte Seat Cordoba
Ik heb geen motoragentmeneer geziendas piet zahut volgens mij?
anyways, je hebt me net gemist op de kawa. Stond op de parkeerplaats van de ijsselhallen.
Toch wel opgepast voor de motoragentmeneer?
Viccie, Prairy, Freaky Cat en nog wat anderen, rondlopend door de paddock op Assen!