[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Dat was ik samen met Willem uit A'dam
Was jij ook op de motor? :]

Nee, ik stond bij de bushalte met rugzak.
Ik had met een maat net een stuk van het trekvogelpad gelopen.
40 km van Maarn naar de Grebbeberg dus.

Kom zelf ook uit regio A'dam.

Peter.

evo, anka donders en ikzelf.
as zondag hebben we een motortoertocht vertrek 09.00 uur dus als je zin hebt

GSXR EVO was de naam meneer van de Tip.

:] :] :] :] :] :] :]
enne welkom Typical Me we zien je wel een keer verschijnen,zondag ben ik er helaas niet bij.Mischien een volgende keer.
groetjes GSXR EVO :W :W

Donkerblauwe Honda Pan European gespot bij de Hogeschool van Arnhem.

wie is die mooie blauwe SV rijder, die 5 april in Utrecht-Lunetten een mooie show voor de stoplichten weggaf, en een MF stikker op de plaat heeft zitten.

Ik zat op een groene ZX 9 O-) :X

[me]Wufje had plezier[/me]

Bingo! Heb je me zien rijden? Of zit je ook op school daar. Want m'n motor stond met kenteken richting de school geparkeerd.

Trouwens ik spot tegenwoordig zoveel MF-ers dat ik het nooit meer post maar vandaag na m'n eerste ritje maar eens gekeken of ik gespot ben en warempel. Heb er zelf ook nog 2 gespot op de terugreis. 1 onderaan de afrit A27 veemarkt voor het stoplicht naar links (ik kwam schuin achter je staan), later reed ik op de A1 langs de file over oprit Hoevelaken en er stond een MF-er in de file (je mag er tussendoor hoor ;) ) Stak m'n hand nog uit toen ik langs je reed dus kan bijna niet missen dat je het gezien hebt.

I work at the HU elektrotechniek moest naat Nijenoord toe en kwam langs lopen !
en zag je mooie ZXR400 staan, omdat deze een aparte kleurstelling had ging ik uiteraard ff kieken joh !
:Y :Y

Gespot blauwe mf-er op de Molenweg in Monster. Ik zat op een karretje met een zandkleurige pony ervoor en een er achter. Ik keek je erg aan en toen ik zag dat je mf-er was zwaaide ik ook. Jij draaide ook om, om (naar mij???) te zwaaien. Wie is u (ook al weer)?

Grtz Aliss

Heb volgens mij DeeMan gespot, althans zijn motor. Die stond vanavond voor "Old Niekark" gepakeerd in Nijkerk.
(Zwarte streetfighter)

Vanmorgen rond 08:57u. op de A-12 Utrechtsebaan Den Haag in.

Een BMW GS met oranje reflectie hes.
Dan nu de conclusie over die combinatie BMW & Oranje reflectie hes ===> wanabee.
(die hes zag ik pas toen hij voorbij was, dus dient geen enkel nut.
Zijn koplamp zag ik eerder!)
Kan ik geweest zijn ... zag overigens geen FJR.

beetje simpele conclusies trek je :Z :W

Kwartiertje geleden gespot bij Goedhart motoren in Bodegraven:
Unforgiven en Postman.
Bovendien reed er nog een geel/grijze BMW GS met sticker weg. Bestuurder droeg een oranje hesje.
Verder heb ik er Kawaidioot (met Kawabrik-1 er bij) nog gesproken maar da's geen echte spot want daarvan wist ik van tevoren dat íe er zou zijn :P
:) dat was ik zeker :W
zag heeeeeeel veeeeeeel demo's daar maar geen MF-ers overigens

:) dat was ik zeker :W
zag heeeeeeel veeeeeeel demo's daar maar geen MF-ers overigens

Hierbij gespot dan maar :) :W

De motoren van Kawa en ondergetekende stonden vrij achteraan links. Postman en Unforgiven kwamen net aanrijden toen je vertrok en die kan je hooguit gezien hebben bij het uitparkeren :)

Nog maar een keer proberen dan, na die problemen van gisteren ;)

Ik heb 3 spots te melden:

1. Een groene racer in Diemen tere hoogte van Gamma/McD/PK-tankstation
3 dagen geleden rond 15.00. Was zelf op mijn groen CB en ik groette nog.

2. Op de zelfde plek een rode Suzuki (Bandit?). 2 dagen geleden rond 11.45.

3. Repsol Fireblade op de Prinsengracht thv Pancake Backery. Gisteren rond 15.30.

Ik groet U allen :W

gespot in uden })
}) })

SP_A0462.jpg

Vanmorgen rond 10:30u in Zwolle

Je kwam uit Zwolle-Zuid via de Ittersumallee en ging rechtsaf de IJsselallee op. Kwam nog even een ambulance voorbij voordat het vkl groen werd.

Op de IJsselallee heb je een heel stuk achter mij gereden. Daarna haalde je me rechts in op het stuk over het spoor, om vervolgens rechtsaf de Nieuwe Veerallee op te gaan. Bij de oversteekplaats voor voeters en fietsgangers effe een foto gemaakt:

full

Je ging vervolgens linksaf richting de IJsselhallen en bij de vkl rechtsaf de Blaloweg op en daarna rechtsaf de Buitengasthuisstraat in (terug richting IJsselhallen?). Ik ging hier rechtdoor richting Holtenbroek.

Jouw signalement: zie foto (CBR600F dacht ik)
Mijn signalement: zwarte Seat Cordoba

Zojuist gespot:
Waar: Lisse, in de Gladiolenstraat. Je kwam vanaf de kant waar ook het onbemande benzinestation staat.
Wanneer: 16:14
Wat: rode Kawasaki, type kon ik niet specifiek zien, iig in het sport segment. Zwart / zilver pak en helm. Uitlaat klonk ook niet verkeerd :Y

Ben benieuwd wie dit is.

vanmiddag gespot:

om 13.30 op de A16 thv Zwijndrecht ri dordrecht. een zwarte (wat oudere) motor met sticker een een hoop lawaai.

reed op de meest linker baan vrij kort achter de daar rijdende auto's. (ik reed met de auto helemaal rechts erg rustig met een boottrailer achter me aan dus vandaar een wat ongedetailleerde spot, ben benieuwd of iemand zich aangesproken voelt)

Vanmiddag gespot:

Rond 15:00 in Malden op de rijksweg, een witte met rode wat oudere model sport/tour Suzuki, je had een wit/zwarte helm en een tanktas op je motor. :W

Rond 16:30 in Nijmegen, net na het Keizer Trajanus plein, een zilveren Kawasaki 636, je droeg een textiel pak en een zwarte helm. :W

Viccie, Prairy, Freaky Cat en nog wat anderen, rondlopend door de paddock op Assen!

Vanmorgen rond 10:30u in Zwolle

Je kwam uit Zwolle-Zuid via de Ittersumallee en ging rechtsaf de IJsselallee op. Kwam nog even een ambulance voorbij voordat het vkl groen werd.

Op de IJsselallee heb je een heel stuk achter mij gereden. Daarna haalde je me rechts in op het stuk over het spoor, om vervolgens rechtsaf de Nieuwe Veerallee op te gaan. Bij de oversteekplaats voor voeters en fietsgangers effe een foto gemaakt:

(Afbeelding)

Je ging vervolgens linksaf richting de IJsselhallen en bij de vkl rechtsaf de Blaloweg op en daarna rechtsaf de Buitengasthuisstraat in (terug richting IJsselhallen?). Ik ging hier rechtdoor richting Holtenbroek.

Jouw signalement: zie foto (CBR600F dacht ik)
Mijn signalement: zwarte Seat Cordoba

das piet zahut volgens mij?

anyways, je hebt me net gemist op de kawa. Stond op de parkeerplaats van de ijsselhallen.

Toch wel opgepast voor de motoragentmeneer?

gespot in maassluis,om 18.00 uur, op de westlandseweg. voor zover ik kon zien, man en vrouw. man reed op een oranje klv, zat eerst achter jullie maar jullie namen de rotonde heel zodat jullie weer de andere richting op gingen.

Laatst bewerkt:
das piet zahut volgens mij?

anyways, je hebt me net gemist op de kawa. Stond op de parkeerplaats van de ijsselhallen.

Toch wel opgepast voor de motoragentmeneer?
Ik heb geen motoragentmeneer gezien :X

En jou ook niet trouwens ;)

Weet niet 100% zeker of het MF-ers waren... ze reden achter me. (en ik heb zelf geen sticker -O- )
Maar ze zagen er zeker uit als 1e klas liefhebbers..

Jullie gingen richting Alkmaar en ik sloeg af richting Wormerveer.
Op de weg naar dat kruispunt had ik twee stuks ZX6R's achter me aan .... ging even heerlijk rap :]

Bij het stoplicht hebben we het nog even over het weer gehad :+

Moeten we vaker doen heren :9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan