Gisterenmiddag 17.15 uur op het Emopad te Geldrop:
Zwarte tour/sport (zou een SV650/1000 kunnen zijn geweest). je reed in eerste instantie achter me voordat we het EMopad opdraaiden (ik in grijze koekblik, Peug 306 station).
Bij de stoplichten bij Car City Geldrop kwam je rechts voorbij mij en die ouwe bejaarde in die geel/goudekleurige Opel Agila die niet opschoot (jij wel)Zag toen ook je MF-sticker.
Wie O Wie
arafat, strafblad?laten we dit topic eens een andere wending geven...
Bagdad, mag dat?
Vandaag ben ik voor het eerst gespot!
Het was door een heer bij het Vasteland in Rotterdam met Luuk in zijn naam
(sorry Motorforumnaam vergeten)
en onderweg terug vanuit Amsteldammeke op de a13 een CBR600 F, kwam nog ff naast je rijden. Die BMW 645 vond het ook wel leuk om mee te doen.
Maareh... moest jij je niet aan de 80 kilometerzone houden???
Greetz,
R6tim
Gespot gisteravond:
rond 19:05 op de A7 tussen Zaandam en Purmerend, een zwarte FJR1300. Slalomde mooi tussen het verkeer door. Berijder had zilverkleurige schubert-helm op. Hij reed zo snel dat ik het kenteken niet heb kunnen zien.
Juiste antwoord:
Nee, hij is zojuist met 200km per uur een weiland in gedoken...
Ga jij lekker met de Metro
Kwartiertje geleden gespot bij Goedhart motoren in Bodegraven:
Unforgiven en Postman.
Bovendien reed er nog een geel/grijze BMW GS met sticker weg. Bestuurder droeg een oranje hesje.
Verder heb ik er Kawaidioot (met Kawabrik-1 er bij) nog gesproken maar da's geen echte spot want daarvan wist ik van tevoren dat íe er zou zijn
Vanmorgen rond 08:57u. op de A-12 Utrechtsebaan Den Haag in.
Een BMW GS met oranje reflectie hes.
Dan nu de conclusie over die combinatie BMW & Oranje reflectie hes ===> wanabee.
(die hes zag ik pas toen hij voorbij was, dus dient geen enkel nut.
Zijn koplamp zag ik eerder!)
...dezelfde??...daarstraks dus rijdend bij B.Goedhart vandaan...
hier de spots van vanmiddag laat....
(Afbeelding)
lekkáh ....onthaasten tussen heulveul motoren en een paar bakken koffie....
Wat een rare kentekens
yep... Brik-special kentekens. Best handig hoor... als je geflitst wordtWat een rare kentekens
yep... Brik-special kentekens. Best handig hoor... als je geflitst wordt
@ Billy en idioot:
Trouwens net gespot op de hoofdweg in Capelle aan den IJssel: Rookie op z'n ZX-6R met duo (hoop dat ik het goed verstond?)
Geniet, maar drink koffiemet matenKawa-idioot met maat bij Goedhart motoren vandaag!
Het was een gezellige drukte vandaag bij goedhart, ik was er vandaag tussen 2 en half 4, heb daar ook de motor van kawaidioot gezien...
De rest was er nog niet volgens mij toen ik weer weg ging.