[centraal] MF-er gespot post het hier deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wie reed er met een maatje vandaag vanaf Schiphol mee tot de splitsing a4 en A13?? Was rond 15:15. Ik reed in een donkerblauwe mondeo station.

[afbeelding]

[afbeelding]

En t maatje

[afbeelding]
zag een bestuurder met z'n telefoon, toen je hem gedraaid had, had ik al een vermoeden ....maar ja, moest meer op de weg letten dan even zwaaien :P

(maatje was me broer btw)

:W

In de OP staat er ook een foto bij van een Belg met MF sticker, met nog een oude belgische plaat, getiteld: "Ook in België!".
Kan je daar niet beter een foto van de mijne zetten? Of eronder? Het zijn er uiteraard nog niet echt veel op die nieuwe platen, maar er zijn er wel hoor :Y

Heb nu gedaan met werken, maar indien nodig, stuur ik later, vandaag of morgen, of overmorgen, een duidelijke foto door ;)
@ Roeleey: Thanks man!!! Idd, je kon ook gewoon mijn avatar gebruiken :Y

Ben net gespot in Hilversum door iemand op zijn Aprilia RSV. Was rond 19:00 Karel Doormanlaan :)

Mooie motor en lekker geluid. Ben helaas het kenteken alweer vergeten :')

tong_uitsteken_2.jpg

Laatst bewerkt:
Ben net gespot in Hilversum door iemand op zijn Aprilia RSV. Was rond 19:00 Karel Doormanlaan :)

Mooie motor en lekker geluid. Ben helaas het kenteken alweer vergeten :')

Dat was ik :)
Je CBR mag er ook wezen hoor ;)

Edit;
Dark_Falcon heeft volgens mij RSV <2003. Eerste generatie dus.

Laatst bewerkt:
yamaha motorscoot gespot op de a1 richting amsterdam op de wisselbaan vanochtend, tegen hafl 8 ongeveer.

3 spotjes vandaag en allemaal in Amsterdam,

- Zwarte Z750/1000? rond 11.45. Je kwam uit de Spaarndammerstraat en sloeg de Tasmanstraat in.

- Wit/rode CBR-F rond 15.45 op de Basisweg, op het stuk dat je naast het nieuwe stuk snelweg rijdt. Volgens mij sloeg je linksaf richting Haarlemmerweg.

- Zwarte R6 rond 16.00 uur op de A10 in de richting van Haarlem. Je kwam net de Coentunnel uit.

Ik neem dan de zwarte R6, was daar inderdaad rond die tijd. Thanks voor de spot! :9~

Wat ben jij triest marloes, je kent jaap/sypradyn van een ander topic.
En dan toch nog even benoemen...

Wat ben jij een triest geval!!!

Lol, is een van die gasten Sypradyn? :')

Vanavond ongeveer half 9 bij Gamma Hellevoetsluis een Aprilia Caponord bordeaux rood
kenteken MG-LP-**

helaas geen foto :$

Laatst bewerkt:
Vanmiddag een Suzuki op het terrein en in de motorstalling van Hoeve Boschoord. Kenteken niet onthouden, maar dit kan niet missen.
Wie? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan